لیست کامل مقالات مربوط به هر دسته بندی را در صفحه دسته بندی مربوطه بخوانید
وبلاگ یک مجله آنلاین یا وب سایت اطلاعاتی است که توسط یک فرد، گروه یا شرکت اداره می شود که به طور منظم محتوای بروز شده (پست وبلاگ) را در مورد یک موضوع ارائه می دهد. اطلاعات را به ترتیب زمانی معکوس ارائه می دهد و به سبک غیر رسمی یا محاورهای نوشته شده است. مطالعه بیشتر
بسیاری از مردم به دنبال راه هایی برای گسترش حضور آنلاین خود هستند و در حالی که یکی از محبوب ترین استراتژی ها راه اندازی وبلاگ است، همه نمی دانند وبلاگ چیست و چگونه آن را راه اندازی کنند. هنگامی که وبلاگ ها برای اولین بار در حدود سال 1994 ایجاد شدند، مردم عمدتاً از آنها برای به اشتراک گذاشتن زندگی شخصی خود از جمله تجربیات و علایق خود استفاده می کردند. اکنون، وبلاگ ها به یک استراتژی بازاریابی آنلاین ضروری برای مشاغل و یکی از سودآورترین انتخاب های شغلی برای افراد تبدیل شده اند. رابط کاربری وبلاگ ها به طور قابل توجهی در طول زمان تغییر کرده است. وبلاگ نویسان اکنون می توانند ویجت ها و افزونه های مختلف را در پلتفرم های خود ادغام کنند، مانند فید رسانه های اجتماعی، فرم تماس یا نمایه نویسنده.
زمانی که وبلاگ ها برای اولین بار در شبکه جهانی وب ظاهر شدند، هدف آنها عمدتاً استفاده شخصی بود، مانند اشتراک گذاری داستان ها، علایق و افکار. حال بیایید تا به رایج ترین کاربردهای وبلاگ نگاهی بیاندازیم:
در حالی که عملکرد یک وبلاگ یکسان است، نوع محتوا متنوع است. در حالی که بسیاری از وبلاگ ها هنوز مانند یادداشت های روزانه آنلاین کار می کنند، برخی از آنها شروع به وبلاگ نویسی برای آموزش دیگران در مورد یک موضوع خاص یا ایجاد یک حضور آنلاین حرفه ای کردهاند.
به عنوان مثال، پانا مارکتینگ مقالاتی را در مورد طراحی وب سایت و سایر حوزه های دیجیتال مارکتینگ منتشر می کند. همانطور که گفتیم، وبلاگ نویسی نیز به یک انتخاب شغلی سودآور تبدیل شده است.
بسیاری از سازمان ها و کسب و کارها از وبلاگ ها به عنوان بخشی از استراتژی های بازاریابی محتوای خود برای افزایش آگاهی از برند و افزایش تبدیل استفاده می کنند. محتوای وبلاگ یک کسب و کار معمولاً بر اطلاعات مرتبط با صنعت متمرکز است. اغلب، تیمی از نویسندگان به جای یک مدیر، وبلاگ را اداره می کنند.
بسیاری از کسبوکارها وبلاگهایی را برای تبلیغ برنامههای خود به امید جذب بازدیدکنندگان و سرنخهای بیشتر ایجاد میکنند. ما اغلب این را در مورد مؤسسات آموزشی می بینیم که در آن تلاش می کنند دانشجویان بیشتری را برای ثبت نام در برنامه های خود جذب کنند. وبلاگ بروین UCLA نمونه ای عالی از این عمل است. داستان های دانشجویان با پیشینه ها و رشته های مختلف را بیان می کند و نشان می دهد که زندگی در محوطه دانشگاه، از جمله رویدادها و سازمان های دانشجویی چگونه است. بنابراین افرادی که از وبلاگ آنها بازدید می کنند علاقه مند به ثبت نام و پیوستن به برنامه آنها هستند.
میخوای کسب و کار آنلاین
و پر فروش داشته باشی؟
با ما در ارتباط باش، میتونیم کمکت کنیم!
09017600858