دوره جامع آموزش آنلاین دیجیتال مارکتینگ {+مدرک}

به دنبال یک دوره جامع آموزش دیجیتال مارکتینگ و بازاریابی دیجیتال و اینترنتی به صورت کاملا عملی (پروژه محور) و کاربردی از صفر تا صد (0 تا 100) و از مقدماتی تا پیشرفته هستید؟ دقیقا جای درستی آمدید! مطالعه بیشتر

میانگین 4.8 از 5 - (129 نفر امتیاز داده‌اند)

چرا باید این دوره را بخرم؟

روی هر مزیتی که در زیر کلیک کنید، توضیحات مربوط به آن را مشاهده می‌کنید.

تمامی مباحثی که برای تبدیل به یک دیجیتال مارکتر موفق نیاز دارید و حتی اینکه چگونه درآمدزایی تومانی و دلاری داشته باشید، در دوره دیجیتال مارکتینگ ما به شما آموزش داده شده است.

شما بعد از اتمام دوره به پشتیبانی پیام می دهید و سپس بعد از موفقیت در آزمون، مدرک معتبر رسمی گوگل و Hubspot را که قابل استعلام و رهگیری Online از طریق سایت گوگل و Hubspot می باشد را دریافت می کنید. این مدارک معتبرترین مدارک دیجیتال مارکتینگ در دنیا هستند.

برخلاف سیستم های آموزشی در کشور که صرفا مدرک گرا است، تمرکز ما در این دوره آموزش مقدماتی تا پیشرفته ویژه بازارکار و پرورش خلاقیت در شما است. از حشویات پرهیز کرده‌ایم و تمام نکات مهم و ضروری و حتی تجربه های مفید خود را نیز به شما سعی کرده‌ایم انتقال دهیم. از آنجایی که هدف دوم ما از ارائه آموزش، گسترش تیم و فعالیت خودمان در سطح کشور است، بنابراین به تعداد زیادی از همکاران متخصصی که آموزش صحیحی دیده‌اند نیاز داریم و به همین جهت در آموزشها تمام تلاش خود را در ارائه مطالب مفید برای بازارکار به کار برده‌ایم.

برخی از مباحث دوره تئوری است، اما بخشی که نیازمند انجام عملی می باشد، ما با جزئیات کامل و گام به گام به نحوه انجام آن پرداخته‌ایم.

علاوه بر محتوای دوره که به صورت ویدیوهای ضبط شده است، ما در زمان های مشخصی که به دانشجویان خود اطلاع رسانی می کنیم، جلسات زنده از طریق نرم افزار Google Meet برگزار می کنیم تا به صورت عملی ایرادات شما را رفع نماییم.

این در 4 مرحله صورت می گیرد:

  1. بعد از اتمام دوره، شما به پشتیبان خود یک درخواست کارآموزی می دهید. پروسه کارآموزی حدودا یک الی دو ماه است و برای تثبیت دانش و ارتقای مهارت های شما به صورت عملی در پروژه های واقعی است. (پروسه کارآموزی بدون حقوق و یا حداقل حقوق است)
  2. بعد اتمام کارآموزی، اطلاعات شما و شماره کارت بانکی تان را در حساب کاربری خود وارد می کنید. به این ترتیب ما شما را در لیست همکاران خود قرار می دهیم. و پروژه هایی را که ما اخذ می کنیم، به شما جهت انجام تحویل می دهیم. هزینه پیش پرداخت به کارت شما جهت شروع کار واریز می شود و بعد از اتمام هر پروژه، الباقی هزینه را دریافت می کنید. در این مرحله همچنان پروژه ها زیر نظر ما نیز انجام می شود. تا هر زمان مشکل یا سوالی داشتید، شما را راهنمایی کنیم. (این شیوه همکاری به صورت پروژه‌ای است.)
  3. بعد از انجام حداقل 5 پروژه موفق، امکان استخدام به صورت دائمی با حقوق ثابت نیز وجود دارد. زیرا در این مرحله هم شما و هم ما به این نتیجه میرسیم که صلاحیت و تسلط کامل را دارا هستید. اما با توجه به ظرفیت ما، تضمین 100% برای جذب نمیتوانیم به کسی ارائه دهیم.
  4. برای کسانی که سرمایه لازم را دارند و میخواهند در این زمینه مستقل تر عمل کنند و یک دفتر برای خود داشته باشند، می توانید در شهر خود نمایندگی پانا مارکتینگ را به عهده بگیرید! به این صورت که بعد از تهییه فضای دفتر و وسایل لازم و تشکیل تیم ( با کمک ما)، شما می توانید به عنوان نماینده ما، در شهر خود فعالیت کنید. این مزیت های بزرگی برای شما به همراه دارد از جمله اینکه، نگران سئو، تبلیغات و پیدا کردن مشتری نخواهید بود. زیرا این از طریق سایت ما انجام می شود. همچنین هیچگونه نیازی به تهییه و اخذ مجوز، و سایر امور نخواهید داشت زیرا تحت شعبه ما فعالیت خواهید کرد.

شما می توانید هزینه دوره را در نهایتا 2 قسط پرداخت کنید. برای پرداخت اقساطی با پشتیبانی ما در ایتا، تلگرام و یا واتساپ به شماره 09017600858 در ارتباط باشید.

قیمت این دوره با توجه به جامعیت، امکان ارائه مدرک معتبر بین المللی و سایر مزیت های موجود، بسیار مناسب و مفرون به صرفه است. البته تیم بازاریابی ما همواره بازار را رصد می کند تا در صورت وجود شرایط، مطابق نرخ تورم به قیمت دوره ها ناچارا اضافه شود. بنابراین پیشنهاد می کنیم که در خرید تعلل نکنید و همین الان اقدام کنید. فراموش نکنید که این دوره 24 ساعت گارانتی 100% بازگشت وجه دارد تا شما با خیال راحت بتوانید چند ویدیو را در این بازه زمانی مشاهده کنید و از کیفیت آن مطمئن شوید.

چه در حال گذراندن دوره باشید، و یا مدت زیادی از اتمام دوره گذشته باشد، شما همچنان از پشتیبانی ما به صورت مادام العمر و دائمی بهره مند خواهید بود. پس نگران نباشید و شما بعد خرید دوره تنها نخواهید بود.

24 ساعت بعد از خرید دوره فرصت دارید تا چند ویدیو از دوره را مشاهده کنید و از کیفیت آن اطمینان حاصل کنید. در صورت عدم رضایت، به می توانید پیام دهید و ما بدون هیچگونه سوال و بهانه‌ای، هزینه شما را 100% بازگشت می دهیم. 

سرفصل های دوره دیجیتال مارکتینگ

دوره جامع آموزش دیجیتال مارکتینگ و بازاریابی دیجیتال و اینترنتی

فصل 1: مفاهیم و اصول دیجیتال مارکتینگ

اینجا اولین گام آموزشی شماست، جایی که تمامی اصطلاحات و مفاهیم و مبانی دیجیتال مارکتینگ را خواهید آموخت.

فصل 2: راه اندازی کسب و کار اینترنتی

طراحی مدل کسب و کار و پیاده سازی آن موضوع مورد بحث در این بخش است.

فصل 3: آموزش جامع طراحی سایت با وردپرس

در این بخش صفر تا صد طراحی سایت وردپرسی را خواهید آموخت. این فصل همان دوره جامع آموزش وردپرس است که در اینجا در یک فصل گنجانده شده است! ابتدا نحوه انتخاب دامنه و هاست مناسب را به شما می گوییم و سپس وردپرس را راه اندازی و نصب می کنیم. سپس همه پلاگین های وردپرس را نصب کرده و یک سایت فروشگاهی زیبا و حرفه ای طراحی می کنیم.

فصل 4: آموزش جامع سئو و بهینه سازی سایت (SEO)

سئو یعنی مجموعه اقدامات محتوایی و فنی که روی سایت انجام می دهیم تا زمانی که کاربر کلمه کلیدی ما را در موتورهای جستجو مانند گوگل سرچ می کند، در صدر نتایج دیده شویم و بازدید کنندگان سایت ما بیشتر شوند. دوره جامع آموزش سئو پانا مارکتینگ زیر مجموعه این دوره است و در این فصل به طور کامل ارائه می شود.

فصل 5: بازاریابی محتوا (Content Marketing)

بازاریابی محتوایی یعنی تولید و انتشار محتوای ویدئویی، مقالات، فایل های صوتی، عکس ها و سایر محتواهای دیجیتال به منظور توضیح دقیق خدمات و محصولات خود و یا برای اعتماد سازی مشتریان بالقوه از مهارت و کیفیت محصولات ما می باشد. در بازاریابی محتوایی، ما باید نیازی که مشتری احتمالی برای رفع آن در فضای اینترنت جستجو می کند را شناسایی کرده و با تولید محتوا مناسب به او اطمینان دهیم که می توانیم نیاز او را به خوبی برطرف کنیم. همچنین اگر محصولی را برای اولین ار ارائه می کنیم یا محصولی ناشناخته را میخواهیم بفروشیم، باید نحوه ی ایجاد نیاز در مشتری با تولید محتوای مناسب را یادگرفته تا بتوانیم محصول خود را برای رفع نیاز آنها بفروشیم.

فصل 6: مهارت تبلیغ نویسی (Copywriting)

تبلیغ نویسی یعنی نوشتن متنهای موثر برای سایت، صفحه های محصولات و شبکه های اجتماعی که خواننده را به خرید به شکل هوشمندانه مستقیم و یا غیر مستقیم ترغیب کند. در این فصل اصول تبلیغ نویسی را یاد می گیرید.

فصل 7: گوگل آنالیتیکس (Google Analytics) و تگ منیجر(Google Tag Manager)

گوگل آنالیتیکس و گوگل تگ منیجر مهم ترین ابزارهایی هستند که یک بازاریاب اینترنتی یا همان دیجیتال مارکتر باید به آنها مسلط باشد. همه مباحث مربوط به ابزارهای بازاریابی دیجیتال را در این فصل فرا خواهید گرفت.

فصل 8: گوگل ادز و تبلیغات کلیکی در گوگل (PPC)

در این فصل ابتدا تمامی مفاهیم و اصطلاحات گوگل ادز را یاد میگیرید. سپس در ادامه؛ ساخت اکانت گوگل ادز، راه اندازی کمپین تبلیغاتی، پیداکردن کلمات کلیدی، ریمارکتینگ و... را خواهید آموخت.

فصل 9 : تبلیغات پیامکی

در اینجا می آموزید که چگونه بازاریابی پیامکی را به شیوه صحیح انجام دهید

فصل 10: ساخت کمپین online خودکار (Online Campaign Automation)

در این فصل ساخت کمپین و طراحی قیف فروش را می آموزید. کمپین دیجیتال یعنی سلسله ای از عملیات بازاریابی که اعتماد و علاقه کاربر را جلب می کند تا بعد آن بتوانیم به مخاطب، پیشنهاد خرید محصولات و خدمات خود را بدهیم. همچنین یاد میگیرید که چگونه فرایندهای بازاریابی که قبلا به صورت دستی انجام میشد را بصورت اتوماتیک تنظیم کنید.

فصل 11: بازاریابی ایمیلی (Email Marketing)

در این بخش تکنیک های دریافت ایمیل مخاطب هدف را می آموزید و بعد از دریافت ایمیل آنها، به کاربران ایمیل های هدفمند ارسال می کنیم تا آنها را به خرید ترغیب کنیم. طریقه ساخت سیستم ارسال ایمیل خودکار و بررسی داده ها و نتایج آن از مباحث ایمیل مارکتینگ هستند.

فصل 12: بازاریابی با شبکه های اجتماعی (Social Media Marketing)

رسانه های اجتماعی بستر بسیار مناسبی برای پیدا کردن کاربران مورد نظر و تبدیل آن ها به خریدار است. امروزه بیشتر مردم وقت زیادی را در شبکه های اجتماعی می گذرانند که این امر پتانسیل بالای این حوزه را برای بازاریابی دیجیتال نشان می دهد.

فصل 13: تکنیک های فروش انفجاری!!

در این قسمت تجربیات ما را به همراه ترفندها و تکنیک های جذاب و خلاقانه برای فروش انفجاری را خواهید آموخت!

مهندس پدرام ریاحی

درباره استاد

مهندس پدرام ریاحی

پدرام ریاحی هستم؛ مدیر پانا مارکتینگ و دانش آموخته دانشگاه حکیم؛ از سال 1397 تجربه کاری خود را در زمینه حوزه های مختلف دیجیتال مارکتینگ مانند طراحی سایت، سئو و… شروع کردم.

دارای مدرک دیجیتال مارکتینگ و سئو از شرکت گوگل و Hubspot هستم. علاقه مندم تا اینجا تجربیات شخصی و کاری خودم رو در اختیار شما قرار دهم.

پیش نمایش دوره

با کلیک روی گزینه زیر و عضویت در کانال تلگرام “پیش نمایش دوره ها” می توانید پیشنمایش هایی از آموزش های دوره را مشاهده فرمایید. در صورت باز نشدن لینک زیر، آیدی  coursespreview@   را در تلگرام جستجو کنید و سپس عضو شوید.

ثبت نام دوره جامع دیجیتال مارکتینگ

8,000,000  تومان

3/900/000 تومان

سوالات متداول

شرایط دریافت مدرک معتبر بین المللی چیست؟

بعد از گذراندن دوره و موفقیت در آزمون تئوری و عملی به شما مدرک معتبر بین المللی اعطا خواهد شد.

نحوه برگزاری دوره به چه صورت است؟

دوره جامع آموزش دیجیتال مارکتینگ دارای ویدئوهای از پیش ضبط شده به همراه جلسات online زنده از طریق پلتفرم اسکای روم است. آموزش ها در ویدئوها داده می شوند و جلسات online برای تمرین و رفع اشکال می باشند.

تا چه مدت به منابع دوره دسترسی داریم؟

تا ابد! : )

پشتیبانی دوره چگونه است؟

شما می توانید سوالات خود را هم در جلسات online و هم در گروه تلگرامی پشتیبانی دوره بپرسید تا به سوالات شما پاسخ داده شود.

آیا این دوره پروژه محور است؟

بله، در مسیر یادگیری دوره برای شما تمریناتی مهیا کرده ایم تا آموزش و مهارت های شما را به چالش بکشیم و مباحث دوره در شما نهادینه شود.

آیا با گذراندن این دوره میتوان وارد بازارکار شد؟

پانا مارکتینگ به عنوان یک شرکت دیجیتال مارکتینگ که خود مجری پروژه های مختلف داخلی و خارجی است؛ همواره با نیازهای بازارکار و کارفرمایان و مهارت های مورد نیاز موقعیت های شغلی از نزدیکآگاه و آشناست. در این دوره تلاش کرده ایم تا آموزش ها کاربردی و ویژه ورود به بازارکار باشد؛ بنابراین همه نکات و آموزش های لازم را بدون حشویات جمع آوری کرده ایم

برای این دوره چه پیش نیازهایی لازم است؟

همه چیز از صفر و مقدماتی آموزش داده خواهد شد و تنها پیشنیاز این دوره آشنایی اولیه شما با کامپیوتر، تلفن و اینترنت است!

برای دیدن آموزش های این دوره و انجام تمرینات آن، روزانه چقدر زمان لازم است؟

به طور متوسط روزی 1 ساعت آموزش و تمرین کفایت می کند

دوره ی جامع دیجیتال مارکتینگ مناسب چه کسانی است؟

این دوره مناسب همه افرادی است که علاقه به حوزه دیجیتال مارکتینگ دارند و می خواهند به عنوان دیجیتال مارکتر مشغول به کار شوند و یا کسب وکار شخصی خود را توسعه دهند.

حقوق دیجیتال مارکتر چقدر است؟

حقوق بسته به سابقه و رزومه افراد متفاوت است. اما بازه حدودی آن در سال 1401؛ از 10 میلیون تومان تا 25 میلیون تومان در شرکت های مختلف متفاوت است.

آیا امکان استرداد وجه بعد از ثبت نام وجود دارد؟

متاسفانه خیر، زیرا به محض ثبتنام به همه ویدئوهای دوره دسترسی خواهید داشت. برای کسب اطمینان بیشتر از کیفیت محتوای دوره، می توانید پیش نمایش دوره را در همین صفحه مشاهده نمایید.

راههای ارتباط با ما

با شما تماس می گیریم!