توسعه وب سایت (Web development) چیست؟
توسعه وب سایت به ساخت و نگهداری ساختار یک وب سایت اشاره دارد و شامل سیستم های کد گذاری پیچیده ای است که عملکرد صحیح وب سایت را تضمین می کند.
انواع راه و روش های ساخت وب
برای داشتن یک سایت راه های مختلفی وجود دارد که هرکدام مزایا و معایب خودش را دارد و در نهایت این شما هستید باید بهترین گزینه را برای خود انتخاب نمایید.
1. طراحی سایت با سایت سازها
سایت سازها، سایت هایی هستند که با کمک آن ها می توانید خودتان بدون نیاز به دانش برنامه نویسی و کدنویسی وب سایت به طراحی دلخواه سایت تان بپردازید. برای این کار می توانید یک طرح قالب از پیش آماده را انتخاب کرده و به ویرایش آن مطابق سلیقه خود بپردازید و یا دیزاین سایت را از صفر و یک صفحه خالی شروع کنید. سایت سازها هزینه ای را سالیانه بابت پلتفرم و همچنین هاست از شما دریافت می کنند که در صورت عدم پرداخت به موقع، سایت شما برای همیشه حذف خواهد شد و به محتویات و دامنه و هاست خود دسترسی ندارید.
مزایای استفاده از سایت سازها عبارتند از:
- راه اندازی سریع سایت در مدت زمان کوتاه
- هزینه پایین اشتراک سالیانه
- نیازی به پشتیبانی فنی و طراح سایت ندارید
معایب استفاده از سایت سازها:
- عدم امکان طراحی زیبا و منحصر به فرد به دلیل محدودیت قالب ها
- محدودیت امکانات سایت و عدم امکان اضافه کردن ماژول های دلخواه مورد نیاز
- سئو و بهینه سازی سایت برای کسب رتبه در گوگل تقریبا غیر ممکن است
- وجود کدهای اضافی و تکراری غیر قابل حذف که سرعت سایت شما را کند می کند
- عدم مالکیت هاست و انجام تغییرات دلخواه
- عدم امکان انتقال سایت به هاست دلخواه تان ( در صورت لغو اشتراک شما به هیچ چیزی از محتوا و دیزاین سایت تان هیچگاه دسترسی نخواهید داشت!)
2. آماده بخرید
این نوع سایت ها از قبل کدنویسی و طراحی شده اند اما روی هیچ دامنه و هاستی قرار ندارند اما به دلیل فروش عمومی این قالب ها، طراحی آن ها منحصر به فرد نیست و ممکن است تکراری باشد که این تنها ایراد این روش می باشد که اگر این موضوع برای شما مهم نیست می توانید اقدام به خرید سایت آماده کنید.
3. خودتان طراحی کنید
برای این که بتوانید خودتان یک وب سایت طراحی کنید باید به تعدادی از زبان های برنامه نویسی و همچنین دانش کدنویسی مسلط باشید که اگرچه این روش کم سخت تر و زمان بر(حداقل 6 ماه تا 1 سال برای آموزش و تسلط به مباحث باید وقت بگذارید) است، اما اگر علاقه مند باشید با شرکت در دوره جامع آموزش طراحی سایت می توانید یک طراح سایت ماهر شوید و برای خود و دیگران نیز سایت بسازید.
4. ساخت سایت توسط شرکت طراحی وب
این روش به نسبت سایر روش های ذکر شده سریع ترین و بهترین روش می باشد. شرکت طراحی وب می تواند با تکیه بر دانش و تخصص خود یک سایت پویا و زیبا با سرعت بالا و دارای امنیت قوی را برای شما بسازد و شما را از هر نگرانی آسوده خاطر کند. زیرا شما بعد از ثبت سفارش اطمینان خاطر دارید که سایتی که تحویل می گیرید دارای ویژگی های زیر است:
- زیبا و جذاب با طراحی منحصر به فرد(در صورت سفارش طراحی اختصاصی)
- طراحی با همه امکانات لازم
- امکان ارتقا و اضافه کردن امکانات در اینده
- کدهای بهینه و مرتب
- سرعت بالا
- امنیت قوی و ضد نفوذ و هک
- مالکیت 100% هاست و دامنه و محتوای سایت
- امکان انتقال سایت به هاست و سرور دلخواه
- پشتیبانی فنی ماهیانه (به صورت اختیاری و شامل هزینه مازاد است)
بهترین شرکت طراحی سایت
بهترین شرکت طراحی سایت باید دارای ویژگی های منحصر به فرد زیر باشد تا خود را متمایز از دیگران نشان دهد.
- دیزاین زیبایی داشته باشد.
- سرعت لود سایت بالا باشد.
- نمونه کارهای خوبی داشته باشد.
- خدمات پشتیبانی فنی نیز ارائه کند.
- امکان ارتقای سایت شما وجود داشته باشد.
- تیم طراحی و پشتیبانی فنی به موقع پاسخگو باشد.
- مدت زمان طراحی خیلی طولانی نباشد.
- هنگام تحویل سایت به کارفرما، آموزش های لازم جهت مدیریت سایت به او و یا تیم فنی آن ها داده شود.
- هزینه طراحی مناسب باشد.
پانا مارکتینگ چه نکاتی را در طراحی سایت شما لحاظ می کند؟
خدمات طراحی وب ما یک تجربه کاربری عالی را ارائه می دهد که شامل موارد زیر است:
- ساختار اصولی صفحات و المان های سایت
- تولید محتوای سئو شده صفحات اصلی
- طراحی بهینه به منظور نرخ تبدیل بیشتر
- تست UX یا تجربه کاربری
علاوه بر آن، ما همیشه 5 اصل را در ساخت سایت هایمان و همچنین طراحی اپلیکیشن رعایت می کنیم:
1. رابط کاربری(user interface)
ایجاد یک وب سایت زیبا اولین قدم برای به دست آوردن مشتریان جدید است.
ظاهر وب سایت شما بیشتر از کلمات شما به بازدیدکنندگان درباره برند شما می گوید. سایتی که عناصر طراحی مدرن، تصاویر بهینهسازی شده و سایر مدیاها را در خود جای داده باشد، در جذب مشتری بسیار بهتر از وب سایتی است که به نظر میرسد مربوط به عصر حجر است! در نتیجه ظاهر وب سایت شما نقش بسزایی در موفقیت آن دارد!
در این مرحله است که سایت شما طراحی ریسپانسیو می شود. طراحی واکنش گرا تکنیکی است که باعث می شود وب سایت شما اندازه خود را در دستگاه های مختلف به صورت خودکار تغییر دهد تا روی صفحه نمایش هر دستگاهی به درستی نمایش داده شود. بنابراین، هر کسی که از طریق موبایل یا یک مانیتور دسکتاپ ۲۷ اینچی به سایت شما نگاه کند، همچنان تجربه ای عالی و یکسان را برای استفاده خواهد داشت. این تجربه که اغلب تجربه کاربری نیز نامیده می شود، راحتی و سادگی نحوه کار با قسمت های مختلف سایت شما را نشان می دهد. وقتی کاربران می بینند که شما یک سایت شیک و جذاب دارید که کار با آن نیز راحت است و کاربر در سایت تان گیج نمی شود، به راحتی می توانید آنها را در سایت خود نگه دارید. اما این تنها شروع کار است؛ شما همچنین به ناوبری واضح و شفاف نیاز دارید.
2. ناوبری (Navigation)
ناوبری بخشی از وب سایت شما است که به افراد امکان می دهد آنچه را که می خواهند پیدا کنند.
وب سایت های مدرن ناوبری را برای کار بر روی دسکتاپ و دستگاه های تلفن همراه ساده کرده اند. یکی از محبوب ترین و موثرترین عناصر ناوبری، بردکرامب(Breadcrumb) است.
با پیمایش بردکرامب، کاربران وب سایت شما می توانند به هر صفحه ای که قبلاً دیده اند بازگردند. بنابراین، اگر یک سایت با هدف تجارت الکترونیک هستید، می توانید به شخصی اجازه دهید با یک کلیک از صفحه محصول به صفحه دسته بندی و یا حتی صفحه فروشگاه برود. به مثال زیر توجه کنید:
صفحه فروشگاه >> موبایل >> موبایل سامسونگ >> گوشی سامسونگ مدل A10
اگر به دنبال افزایش lead generation هستید، میتوانید از بردکرامب استفاده کنید تا کاربران را از صفحات اطلاعاتی وبلاگ به صفحههای اصلی هدایت کنید تا بتوانند درباره همان موضوع بیشتر بخوانند و بیاموزند. به عنوان مثال مسیر زیر را در نظر بگیرید:
website design >> زبان های برنامه نویسی >> زبان php
شما براحتی از هرکدام از صفحات بالا به صفحه دیگر با یک کلیک دسترسی دارید.
شما همچنین می توانید از منوهای بزرگ مانند منوهای هدر و فوتر استفاده کنید. این منوها دارای پیوند به صفحات مختلف سایت شما هستند. با وجود صدها سبک ناوبری دیگر، هیچ پاسخ درست یا غلطی وجود ندارد. وقتی صحبت از ارائه یک تجربه عالی برای کاربران شما می شود، همه چیز بستگی به این دارد که چه چیزی برای برند شما کار می کند و یا غیرضروری است.
3. توجه (Attention)
هنگامی که یک بازدیدکننده در سایت خود دارید، بسیار مهم است که توجه آنها را حفظ کنید. اگر آن را از دست بدهید، بازدیدکننده شما سایت تان را ترک خواهد کرد و شما فرصت فروش را از دست خواهید داد. توجه ارزشمند است زیرا باعث میشود کسی بر برند، محصولات و یا خدمات شما تمرکز کند. بنابراین، اگر میخواهید فروش داشته باشید، به توجه کاربران در وب سایت خود نیاز دارید.
با در نظر گرفتن این موضوع، شرکت های مختلف می توانند به طرق مختلف توجه بازدید کنندگان را جلب کنند، از جمله:
بازاریابی ویدیویی (Video marketing)
بازاریابی ویدئویی بسیار در جلب توجه افراد مؤثر است زیرا ویدیو یک رسانه بصری است. ویدئو به شما این امکان را می دهد که به جای اینکه بازدیدکنندگان را مجبور به خواندن صفحات طولانی متن کنید، ایده های پیچیده و یا توضیحات متنی کسل کننده را در چند دقیقه خلاصه کنید. در حالی که متن ممکن است پس از چند ثانیه خسته کننده شود، ویدیو کاربران را از ابتدا تا انتها مجذوب خود می کند.
محتوای قابل دانلود (Downloadable content)
ارائه محتوای قابل دانلود یکی دیگر از راه های عالی برای جلب توجه دیگران است. اکثر بارگیریها میتوانند شامل یک فایل .zip تشکیل شده از چندین فایل و یا یک PDF مبتنی بر متن باشد. این محتوا برای ارتباط بهتر با مشتری نیز ایده آل است زیرا می توانید در قبال این ارائه این فایل ها، از آن ها آدرس ایمیل و یا شماره تلفن را درخواست کنید.
اینفوگرافیک ( Infographics)
اینفوگرافیک ها با ارائه داده های مرتبط با بیزنس شما و با تجسم های ساده و قابل درک، توجه مردم را جلب می کند. با وجود اینکه روزانه صدها اینفوگرافیک جدید منتشر میشود، اما همچنان میتوانید با تولید اینفوگرافیک های متفاوت و خلاقانه و جذاب تر نسبت به رقبای خود؛ ترافیک، توجه و لینک های بیشتری برای خود کسب کنید.
هنگامی که توجه بازدیدکنندگان را به خود جلب کردید، حالا وقت آن است که به آنها جهت گیری بدهید.
4. جهت گیری (Direction)
جهت گیری در اینجا به این معنی است که به دیگران نشان دهید چگونه می توانند در صفحه شما ادامه دهند. در بیشتر موارد، این به کاربر کمک می کند تا صفحه شما را به پایین اسکرول کند. پیمایش عمودی رایج ترین شکل اسکرول در وب سایت ها است زیرا ساده، شهودی و مفید است.
نکته مهم زمانی است که از اسکرول عمودی در طرح موبایلی سایت خود استفاده می کنید.
در حالی که کاربران دسکتاپ از ماوس یا نوار اسکرول برای اسکرول در صفحه شما استفاده می کنند، بازدیدکنندگان تلفن همراه از انگشتان خود استفاده می کنند. این بدان معناست که صفحات تلفن همراه شما به راحتی می توانند ضربه بزنند، نگه دارند و انگشت خود را بکشند تا بتوانند مانند کاربران دسکتاپ شما پیمایش کنند. این ویژگی طراحی به مفهوم طراحی واکنش گرا برمی گردد.
طراحی ریسپانسیو ممکن است به این معنی باشد که همه بازدیدکنندگان سایت شما یک تجربه عالی را کسب می کنند، اما نحوه دریافت آن تجربه کاملاً متفاوت است. سایت سازگار با دسکتاپ شما ممکن است از ناوبری مگا در هدر با تعداد زیادی منوهای کشویی و تصاویر بزرگ و چشم نواز استفاده کند.
اما این محتوا در یک زمینه برای یک سایت موبایلی بسیار زیاد است. در عوض، سایتهای تلفن همراه باید یک منوی همبرگری داشته باشند ( یک سبک پیمایش که به کاربران اجازه میدهد روی دکمه ضربه بزنند، یک منو باز کنند و صفحه بعدی خود را از آنجا انتخاب کنند.) منوی همبرگر نام خود را از نماد متمایز خود گرفته است. ممکن است آن را به شکلی شبیه به این تشخیص دهید: ☰
با منوی همبرگر، کاربران موبایلی به آسانی به هر قسمت از وب سایت شما که بخواهند پیمایش کنند دسترسی خواهند داشت.
5. فراخوانی به اقدام (Call To Action)
انجام اقدام، هدف نهایی شما از هر بازدید کننده جدید وب سایت است. اما اگر بازدیدکنندگان را تشویق به انجام عملی نکنید، اقدامی نمیکنند! به همین دلیل است که استفاده از یک فراخوان برای اقدام (CTA) در انتهای هر صفحه در سایت شما بسیار مهم است.
یک CTA به عنوان دستورالعمل عمل می کند و به بازدید کنندگان میگوید که چه کاری باید انجام دهند تا یک قدم به مشتری شدن نزدیک تر شوند. در حالی که ممکن است این امر بزرگ به نظر برسد، اما مطالعات ثابت می کند که CTA ها به طور چشمگیری تبدیل ها را در هر مدل کسب و کار آنلاین، از تولید سرنخ فروش (lead generation) گرفته تا پرداخت کمک های خیریه، افزایش می دهند.
چه بخواهید شخصی را به صفحه تماس هدایت کنید یا از او بخواهید خرید کند، ضروری است که CTA را در طراحی خود بگنجانید. به همین دلیل است که تیم کپی رایترهای ما CTA های قانع کننده ای ایجاد میکنند که از اهداف بازاریابی دیجیتال شما، از افزایش مشترکین ایمیل گرفته تا خرید محصول، پشتیبانی می کند.
CTA ها می توانند اشکال زیر را داشته باشند:
- لینک های متنی
- لینک های تصویری
- دکمه ها
- فیلدهای فرم
- و غیره
ایجاد یک وب سایت مبتنی بر عملکرد، به زمان، بازبینی و ویرایش نیاز دارد. طراحان وب ما در راستای منافع شما، وب سایتی را ایجاد خواهند کرد که این پنج فاکتور را رعایت می کند تا از موفقیت شما به صورت آنلاین مطمئن شوند.
خدمات طراحی و توسعه وب سایت
خدمات طراحی سایت ما تنها در دیزاین وب خلاصه نمی شود بلکه اگر شما در حال حاضر نیز یک website دارید که می خواهید آن را توسعه دهید و ماژول ها و امکانات خاصی را به آن اضافه کنید و یا ایرادات فنی و امنیتی آن را مرتفع سازید، می توانید روی ما حساب کنید! خدمات توسعه و ارتقا وب سایت شامل سایت های اختصاصی می شود. برای دریافت اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید.
Web design in Mashhad
شاید اگر تا چند سال پیش در گوگل به دنبال طراحی سایت مشهد می گشتید، به هیچ نتیجه ای نمی رسیدید زیرا همه نتایج شرکت های web design در تهران را به شما نشان می داد. اما هم اکنون در شهر مشهد نیز می توانید با اندکی جستجو یک شرکت طراحی سایت که با سابقه چند ساله و دانش بالا در زمینه ساخت وب سایت هستند را بیابید.
اگر شما در شهر دیگری غیر از مشهد ساکن هستید، برای ثبت سفارش طراحی وب سایت کافی است قرارداد طراحی سایت را مطالعه کرده و نسخه pdf آن را پس از دانلود، پرینت و امضا کرده و عکس آن را به واتساپ پانا مارکتینگ ارسال نمایید.
Pro Web Design Services
طراحی سایت حرفه ای یعنی یک سایت همه ویژگی های زیبایی، سرعت، امنیت، سئو(بهینه بودن کدها و ساختار سایت برای کسب رتبه بالا در گوگل) را در کنار هم به نحو احسن دارا باشد. پانا مارکتینگ همه ان فاکتورها را برای طراحی وب سایت خود و همچنین مشتریانش با دقت در نظر گرفته و به شما اطمینان خاطر می دهد که بهترین پروژه را به شما تحویل می دهد.
قیمت طراحی سایت
قیمت طراحی سایت از جمله عواملی است که به صورت ناخودآگاه روی تصمیم افراد اثر گذار است. همواره تلاش ما بر این بوده است که با حفظ کیفیت پروژه ها، طراحی سایت ارزان را برایتان به ارمغان آوریم و هزینه طراحی وب را تا جایی که به کیفیت طرح و حقوق مادی معنوی طراحان سایت ما لطمه نزند، مدیریت و کنترل نماییم.
Ecommerce Web Design
طراحی سایت فروشگاهی شناخته ترین نوع سایت ها هستند زیرا دلیل اصلی اکثر سایت ها برای راه اندازی، ایجاد فروشگاه آنلاین است. فروشگاه آنلاین می تواند به دو صورت عمده فروشی و یا خرده فروشی باشد؛ و یا می تواند تنها یک دسته بندی خاصی را شامل شود، مانند سایت فروشگاه مبلمان.
Company Web Design
اگر شما برای شرکت خود یک سایت زیبا و کامل هستید. تفاوتی که طراحی سایت شرکتی با سایر گونه های دیگر دارد این است که در این نوع website شما نیازی به فروشگاه اینترنتی و یا پنل کاربری ندارید. زیرا تمرکز اصلی این وب سایت ها بر معرفی شرکت و خدمات آن است. مثلا اگر یک شرکت حقوقی و وکالتی هستید، شما در سایت تان چیزی برای فروش نخواهید داشت و همچنین ضروری برای ثبت نام کاربران در سایت تان وجود ندارد؛ بنابراین ماژول های طراحی و هزینه طراحی برای شما متفاوت خواهد بود.
Educational Website Design
از دیگر انواع رایج وب سایت ها، طراحی سایت آموزشی می باشد. اگر شما یک موسسه آموزشی هستید و یا به دنبال راه اندازی یک سایت مانند فرادرس و یا udemy هستید که مدرسان گوناگون به صورت آنلاین و یا ویدئوهای از پیش ضبط شده به تدریس موضوعات مختلف می پردازند، سایت شما در این دسته بندی قرار می گیرد.
خدمات توسعه وب سایت
توسعه دهندگان وب سایت ما خدمات تخصصی توسعه برنامه های کاربردی وب و طراحی وب را به مشتریان خود ارائه می دهند. پانا مارکتینگ انواع خدمات طراحی و توسعه وب سایت را ارائه می دهد. از ایجاد راه حل های توسعه وب در حالت گوشی و طراحی وب سایت های واکنش گرا گرفته تا ایجاد فروشگاه آنلاین سفارشی و تجربیات اینترانت با استفاده از جدیدترین و اثبات شده فناوری های وب. با توجه به اینکه 85 درصد از مصرف کنندگان قبل از خرید، از وب سایت شرکت یا ارائه دهنده خدمات بازدید می کنند، مصرف کنندگان بیشتری بر اساس تجربه آنلاین خود تصمیم می گیرند: ظاهر، قابلیت استفاده و دسترسی وب سایت شما بیش از هر زمان دیگری مهم است، به خصوص در شرایط رقابتی فزاینده بازار.
در عصر ارتباطات، خدمات توسعه وب ناگزیر در حال افزایش هستند. کسبوکارها با هر شکل و اندازهای بهترین تلاش خود را برای به حداکثر رساندن کیفیت حضور آنلاین خود انجام میدهند، اغلب از طریق برونسپاری خدمات فناوری اطلاعات یا افزایش کارکنان فناوری اطلاعات داخلی خود با مهندسان خبره.
با این حال، توسعه وب طیف گسترده ای از راه حل ها را پوشش می دهد، که اکثر آنها بر اساس نیازهای مشتری سفارشی شده اند. بسته به نیاز پروژه، آنها می توانند شامل راه حل هایی مانند توسعه برنامه های کاربردی وب، امنیت سایبری، تست، نگهداری، مشاوره و حتی طراحی UI/UX باشند. این بدان معنی است که یک تیم ارشد توسعه وب می تواند به طور کامل کسب و کار شما را دوباره طراحی کند و یک مزیت رقابتی در چشم انداز کسب و کار امروز برای شما فراهم کند.
بیایید نگاهی دقیق تر به رایج ترین خدمات توسعه وب در بازار امروز بیندازیم.
سیستم های مدیریت محتوا
یک سیستم مدیریت محتوا (CMS) مدیریت محتوای وب سایت شما را آسان تر می کند. این یکی از پرتقاضاترین خدمات توسعه وب است، زیرا محتوای با کیفیت بالا مرتبط است. اگرچه برخی از سرویسهای CMS بسیار محبوب (مانند Wordpress یا جوملا) وجود دارد، اما این روزها اکثر شرکتها به راهحلهای سفارشی نیاز دارند که به آنها اجازه میدهد هر بار از محتوای خود بهترین استفاده را ببرند.
خدمات CMS اغلب توسط شرکت هایی درخواست می شود که به دنبال تغییر در عملکرد وب سایت به شکل زیر هستند:
- پشتیبانی از عناصر طراحی جدید
- کاهش هزینه های نگهداری.
- افزایش سرعت پلتفرم
- مهاجرت به خدمات خود میزبان.
- ارتقای فناوری های فعلی
پشتیبانی و نگهداری وب
چند سال پیش، استفاده از خدمات توسعه وب با دیدگاه کوتاه مدت برای مشاغل نسبتاً رایج بود. این امر باعث شد برنامههای تحت وب عاری از خطا و بهروزرسانی به آخرین نسخههایشان بسیار سختتر شوند. علاوه بر این، وب سایت های آنها را در برابر حملات سایبری و سایر تهدیدات مخرب آسیب پذیرتر می کند.
خوشبختانه، دیگر اینطور نیست. خدمات پشتیبانی و نگهداری وب مدرن را می توان به سه شکل ارائه کرد:
نظارت
کارشناسان زیرساخت شما را به صورت 24 ساعته نظارت می کنند، مشکلات را بررسی می کنند و به سرعت مسائل را بر اساس رویه های از پیش تعیین شده تشدید می کنند.
اصلاح
شامل نظارت کامل به همراه حل مشکل توسط مهندسان ارشدی است که قادر به حل مشکلات از جزئی تا فاجعهبار هستند.
مدیریت
این سرویس مدیریت کامل زیرساخت را از حل مشکل تا تعمیر و نگهداری روزانه ارائه می دهد – عملکرد کامل یک تیم عملیات وب اختصاصی را ارائه می دهد.
چرا خدمات توسعه وب سایت پانا مارکتینگ؟
بیشتر از یک طراحی زیبا
اگرچه ظاهر وب سایت شما اولین تأثیری است که روی یک مشتری بالقوه می گذارید، طراحی وب سایت شما نباید در همین جا متوقف شود. بهترین طراحی و توسعه وب سایت، سایت شما را به همان اندازه که کاربردی و آسان برای استفاده است، زیبا می کند.
تجربه کاربری و رابط کاربری یکپارچه
توسعه وب سایت قوی فرصت هایی را برای کاربران فراهم می کند تا اطلاعات مفیدی به دست آورند، بفهمند چه چیزی برای ارائه دارید، رابطه ای با شرکت خود ایجاد کنند و سفر خریدار به سمت تصمیم را دنبال کنند – بدون هیچ مشکلی.
نحوه همکاری ما
ما برای برنامه ریزی و اجرای جزئیات وب سایت شما با شما همکاری می کنیم تا با مخاطبان شما ارتباط برقرار کند، پیام شما را منتقل کند و برند شما را به طور همزمان ارتقا دهد.
چه زمانی سرمایه گذاری در خدمات طراحی وب منطقی است؟
چه به دنبال راه اندازی یک وب سایت کاملاً جدید از صفر باشید یا بخواهید وب سایت موجود خود را اصلاح کنید، خدمات طراحی وب پانا مارکتینگ در اشکال و اندازه های مختلف ارائه می شود. شما می توانید تصمیم بگیرید که آیا می خواهید طراحی یک صفحه، تمام صفحات یا چیزی دیگر را برون سپاری کنید. گرافیک سفارشی و کمک برای برندسازی هم می خواهید؟ مشکلی نیست شما باید تصمیم بگیرید که به چه خدماتی نیاز دارید یا به چه خدماتی نیاز ندارید، و طراحی وب را به یک سرویس منعطف برای مطابقت با نیازهای خود تبدیل کنید.
صرف نظر از این، شما کنترل کاملی بر دامنه پروژه دارید. بنابراین، اگر ظاهر سایت بخش مهمی از پروژه جدید شما است، یا تنها به دنبال راهی مقرونبهصرفه برای تغییر یک وبسایت موجود هستید، یا آماده هستید که سایت خود را با طراحی دلخواه تحویل بگیرید، می توانید روی ما حساب کنید. و هنگامی که ما شروع به ساخت سایت سفارشی می کنیم، ما بهترین امکانات و خدمات خود را برای شما در نظر می گیریم و همه این ها را با ارائه یک پروپوزال قیمت مناسب ارائه می کنیم. هزینه ما معقول تر است و تجربه شخصی تری خواهید داشت. پس تنها کافی است تا سفارش طراحی و توسعه وبسایت خود را به ما بسپارید. اما اگر خدمات ما خارج از بودجه شما باشد، نگران نباشید. هنوز هم میتوانید با خرید سایت آماده به خواسته و هدف خود نائل شوید.