10 نکته برای انتخاب بهترین قالب وبسایت

10 نکته برای انتخاب بهترین قالب وبسایت
آنچه در این مقاله میخوانید:

نکات انتخاب بهترین قالب برای یک وبسایت چیست؟ برای کمک به شما در انتخاب بهترین قالب برای وبسایت خود، از مدیران عامل و بنیانگذاران این سوال را برای بهترین نکات آنها پرسیدیم. از حفظ سئو دوستانه تا بررسی پاسخگویی در دستگاه‌ها، چندین نکته وجود دارد که باید هنگام انتخاب قالب وبسایت خود در نظر بگیرید. در اینجا 10 نکته برای انتخاب بهترین قالب وبسایت آورده شده است:

 

  1. آن را سئو دوستانه نگه دارید.
  2. از زمان بارگذاری سریع اطمینان حاصل کنید.
  3. ساده و با برند بمانید.
  4. مطمئن شوید که هدف شما را پشتیبانی می کند.
  5. بررسی کنید که پشتیبانی در دسترس است.
  6. قابلیت های سفارشی سازی را در نظر بگیرید.
  7. الگویی را انتخاب کنید که با مخاطبان شما همخوانی داشته باشد.
  8. یک گزینه کاربرپسند را انتخاب کنید.
  9. از محتوای ساختگی و تست WP استفاده کنید.
  10. ریسپانسیو سازی را در همه دستگاه‌ها بررسی کنید.

 

 

 

1. آن را سئو دوستانه نگه دارید

آن را سئو فرندلی نگه دارید. در نگاه اول ممکن است به نظر نرسد که قالبی که انتخاب می کنید برای سئوی سایت شما مهم است، اما بسیار مهم است. قالب‌های با کدگذاری ضعیف که بارگذاری طولانی‌مدت طول می‌کشد، می‌توانند به رتبه شما در موتورهای جستجو مانند گوگل آسیب بزنند. شما همچنین باید به دنبال طرح هایی باشید که به راحتی قابل پیمایش و بهینه سازی برای جستجو هستند. با صرف زمان اضافی برای یافتن یک الگوی بسیار سازمان یافته و با کدگذاری، شانس سایت خود را برای نمایش در بالاترین نتایج جستجو افزایش می دهید.

 

2. از زمان بارگذاری سریع اطمینان حاصل کنید

گاها افراد آنقدر تمرکز زیادی روی طراحی وبسایت دارند که بهینه بودن سرعت سایت را فراموش می کنند. یک اشتباه رایج این است که قالب هایی را انتخاب کنید که انعطاف پذیری طراحی بالا و ویژگی های زیادی دارند. در حالی که این الگوها پیشنهاد فروش خوبی دارند، اغلب با کدهای غیرضروری پر شده‌اند. این باعث کندی صفحات می شود و مانع از رتبه بندی بالای گوگل می شود.

علاوه بر این، الگوهای طراحی سنگین پیام روشن را به خطر می اندازند. این کار دستیابی به هدف را دشوارتر می کند. خواه تولید تقاضا، تولید سرنخ یا فروش باشد. فقط در مورد اهداف نام تجاری خالص، یک الگوی طراحی سنگین منطقی است. اما با این حال، طرحی باشد که سریع بارگذاری می شود. یا می خواهید برند شما کند شناخته شود؟

 

 

 

3. ساده و با نام تجاری بمانید

بزرگترین اشتباهی که صاحبان کسب و کار مرتکب می شوند این است که الگوهای بسیار پیچیده‌ای را انتخاب می کنند. زیرا آنها عالی به نظر می رسند. مسئله این است که این بدان معناست که شما باید کارهای زیادی انجام دهید تا تمام جزئیات آن الگو را سفارشی کنید و آن را متعلق به خود کنید. اغلب این منجر به ایجاد وبسایتی می شود که درهم و نامنظم به نظر می رسد. درعوض، اگر تمرکز بر روی یافتن یک الگوی عالی باشد که از قبل به برند احساس می‌شود، و نسبتاً تمیز و ساده باشد، احتمال استفاده از آن و ایجاد وب‌سایتی که تمیز و حرفه‌ای به نظر می‌رسد بسیار بیشتر است.

 

4. مطمئن شوید که هدف شما را پشتیبانی می کند

هنگامی که در حال انتخاب یک قالب برای وبسایت خود هستید، با در نظ داشتن کار نهایی مورد انتظار شروع کنید. زیاد به زنگ ها و سوت ها آویزان نشوید. مطمئناً، شما می خواهید مطمئن شوید که سایت شما به راحتی قابل پیمایش است و عالی به نظر می رسد. اما آنچه واقعاً در نهایت اهمیت دارد این است که چقدر به اهداف شما دست می یابد.

اگر می‌خواهید چیزی را بفروشید، به الگویی نیاز دارید که به شما کمک کند این کار را به بهترین نحو انجام دهید. اگر می‌خواهید اطلاعاتی را ارائه دهید یا هدفی را تبلیغ کنید، به این فکر کنید که چگونه محتوای خود را ساختار دهید تا برای افراد آسان باشد آنچه را که به دنبال آن هستند پیدا کرده و با دوستان خود به اشتراک بگذارند. هنگام انتخاب یک الگو، به هدف خود فکر کنید. و سپس یکی را انتخاب کنید که طراحی آن به بهترین شکل از آن هدف پشتیبانی می کند.

 

 

5. بررسی کنید که پشتیبانی در دسترس است

یکی از جنبه های انتخاب تم قالب که به طور مرتب نادیده گرفته می شود، در دسترس بودن پشتیبانی پس از خرید شما است. مخصوصاً برای صاحبان وب‌سایت‌هایی که عادت به ویرایش کد برای به‌روزرسانی ندارند، پشتیبانی یک مؤلفه حیاتی است تا اطمینان حاصل شود که اگر سایت شما به دلیل به‌روزرسانی بهم نمی‌ریزد. برای حل و فصل؛ مهم‌تر از همه، اگر به‌روزرسانی تم از طرف توسعه‌دهنده‌ای که تم را از او خریداری کرده‌اید، باعث خرابی سایت می‌شود، باید این را بدانید و مطمئن باشید که مشکل برطرف خواهد شد.

 

 

6. قابلیت های سفارشی سازی را در نظر بگیرید

برای اینکه به وبسایت خود احساس منحصر به فردتری بدهید، فکر می کنم باید تغییراتی در قالب خود ایجاد کنید. یک قالب وبسایت خوب ممکن است برای مطابقت با ظاهر کلی شرکت شما، از جمله طرح های رنگی، لوگو و برند شما، اصلاح شود. اگر قالبی را که انتخاب کرده‌اید سفارشی نکنید، شرکت شما از بسیاری از رقبای خود متمایز نخواهد شد. وبسایت شما هرگز در میان هزاران وبسایتی که از الگوی مشابهی استفاده می کنند متمایز نخواهد شد، اگر به سادگی به آنها و بدون محتوای اصلی تکیه کنید. قبل از شروع فرآیند انتخاب، به میزان سفارشی سازی مورد نیاز خود فکر کنید زیرا این امر به شما امکان می دهد گزینه های خود را محدود کنید.

 

7. الگویی را انتخاب کنید که با مخاطبان شما طنین انداز شود

بسته به میزان شناختی که از مخاطبان خود دارید، باید الگویی را انتخاب کنید که با توجه به رنگ ها، فرم ها، فونت ها و ساختار به بهترین وجه با آنها طنین انداز شود. بر اساس تحقیقات عصب‌شناسی، برخی از گروه‌های مردم رنگ‌هایی مانند قرمز، سیاه و طلایی را در ترکیب با خطوط مستقیم و طراحی تمیز که نشان‌دهنده کیفیت، عملکرد و تسلط است ترجیح می‌دهند (به ferrari.com فکر کنید).

گروه‌های دیگر رنگ زرد، نارنجی یا حتی یک پالت رنگ متنوع را ترجیح می‌دهند و به سمت طراحی غنی از تصویر و بازی با جزئیات زیاد کشیده می‌شوند (به ikea.com فکر کنید). محبوب‌ترین و با بالاترین رتبه‌بندی الگوی وب‌سایت در صورتی که با ترجیحات ذاتی مخاطبان شما مطابقت نداشته باشد، ممکن است شکست بخورد. اگر هنوز مخاطبان خود را به خوبی نمی‌شناسید، الگویی را انتخاب کنید که سبک‌های متنوعی (مخصوصاً رنگ‌ها) را ارائه می‌دهد که می‌توانید به راحتی بین آن‌ها جابجا شده و در طول زمان آن‌ها را آزمایش کنید.

 

 

 

8. یک گزینه کاربر پسند را انتخاب کنید

اگر هنگام انتخاب یک قالب برای یک وبسایت باید روی یک جنبه تمرکز کرد، این است که باید کاربر پسند باشد. در حالی که قالب‌های مختلفی در دسترس است، یکی از چیزهایی که می‌تواند یک وب‌سایت را بسازد یا آن را خراب کند این است که چقدر کاربر پسند و آسان برای درک آن است. قالب وبسایت شما باید منطقی باشد، منطقی منسجم باشد، از نظر بصری جذاب باشد و مهمترین جنبه های وبسایت را بدون مشکل نشان دهد. هرچه کاربر پسندتر باشد، احتمال استفاده واقعی کاربران از آن بیشتر است.

 

 

9. از محتوای ساختگی و WP Test استفاده کنید

محتوای ساختگی یک راه برای انتخاب طرح‌بندی وب‌سایت جدید است. من از محتوای ساختگی استفاده می کنم تا ببینم استفاده و سفارشی کردن چیدمان چقدر آسان است. به مواردی مانند پیمایش، منوها و نوارهای کناری توجه کنید. مطمئن شوید پیدا کردن و استفاده از همه چیز آسان است. دکمه های CTA خود را بررسی کنید و ببینید چگونه برجسته و شاخص می شوند. چگونه محتوای ساختگی مورد نیاز خود را پیدا می کنید؟

من از افزونه‌ای مانند WP Test استفاده می کنم. انواع مختلفی از محتوا را ارائه می دهد و نصب و فعال سازی آن آسان است. هنگامی که از WP Test برای تولید محتوا استفاده می کنید، به سایت خود نگاهی بیندازید تا ببینید چقدر آسان است که عناصر مختلف را پیدا کنید و از آنها استفاده کنید. این عناصر مختلف همان چیزی است که هنگام سفارشی کردن سایت خود با آنها کار خواهید کرد. اگر پیدا کردن و استفاده از آنها در محتوای ساختگی آسان باشد، وقتی محتوای خود را اضافه می کنید، پیدا کردن و استفاده از آنها آسان خواهد بود.

 

 

10. ریسپانسیو سازی را در دستگاه‌ها بررسی کنید

در دهه گذشته، من با صدها مشتری مراقبت های بهداشتی کار کرده ام و نیازهای آنها را درک کرده ام که شامل طراحی وبسایت نیز می شود. من فقط یک نکته (و بسیار مهم است) برای هر کسی که به دنبال ساخت وبسایت خود از طریق یک الگو است، دارم.

هر پلتفرم یا قالبی که انتخاب می کنید، مطمئن شوید که قالب واکنش گرا باشد. و با واکنش‌گرا، منظور من این است که طرح‌بندی وب‌سایت شما باید به طور خودکار در دستگاه‌های مختلف تنظیم شود، خواه موبایل باشد یا تبلت.

دلیل آن این است که بخش عمده‌ای از ترافیک وب از تلفن همراه به می آید. این روزها تلفن های همراه رایج هستند و بیشتر مردم از آن برای کسب اطلاعات و محتوا استفاده می کنند و اگر سایت شما واکنش گرا نباشد، بخش عمده‌ای از ترافیک وب و مشتریان بالقوه را از دست خواهید داد. مهم نیست که چه نوع کسب و کاری را با وبسایت خود اجرا می کنید، داشتن یک طرح بندی واکنش گرا به شما کمک می کند تا دسترسی خود را به شبکه گسترده‌تری از کاربران افزایش دهید.

 

برای انتخاب بهترین قالب وبسایت کمک بیشتری می خواهید؟

شما می توانید در صورت تمایل، طراحی سایت خود را به پانا مارکتینگ بسپارید! ما بعد از بررسی کسب و کار و ویژگی های مخصوص بیزینس شما، یک طرح منحصر به فرد و طراحی سایت حرفه ای را برای شما به ارمغان می آوریم.

شاید هم نیاز دارید که خودتان کارتان را در دست بگیرید؟ بنابراین دوره طراحی سایت ما می تواند برای شما مناسب باشد.

میانگین 5 از 5 - (1 نفر امتیاز داده‌اند)

این مقاله را به اشتراک بگذارید

با عضویت در خبرنامه ایمیلی از آخرین مقالات و کدهای تخفیف باخبر شو!

میخوای کسب و کار آنلاین
و پر فروش داشته باشی؟

با ما در ارتباط باش، میتونیم کمکت کنیم!

رشد و توسعه کسب و کار آنلاین با پانا مارکتینگ

پانا مارکتینگ در تمامی شهرهای کشور فعالیت دارد اما دفتر اصلی فعلی ما در مشهد می باشد. مطالعه بیشتر

راههای ارتباط با ما

با شما تماس می گیریم!