آژانس دیجیتال مارکتینگ مشهد ما مفتخر است که برگزار کننده اولین و بهترین دوره و کلاس حضوری آموزش دیجیتال مارکتینگ در مشهد می باشد. محتوای دوره حضوری بازاریابی دیجیتال در مشهد دقیقا همان سرفصل ها و محتوای دوره جامع دیجیتال مارکتینگ است.
شروع این دوره در فصل بهار از نیمه فروردین ماه، در فصل تابستان از نیمه تیر ماه، در فصل پاییز از نیمه مهر ماه، و در فصل زمستان از نیمه دی ماه برگزار می شود. این دوره در 12 سرفصل و 16 الی 20 جلسه (طی 2 ماه) برگزار می شود. حضور در جلسه اول رایگان است.
اگر در سایر ماه های سال علاقهمند به حضور در دوره دیجیتال مارکتینگ در مشهد هستید، حتما الان با ما تماس بگیرید. زیرا با توجه به درخواست ها و رسیدن به حد نصاب کلاس ها، در سایر ماه ها نیز کلاس حضوری خواهیم داشت.
در هر هفته شما 2 جلسه حضوری دارید که تمرکز بیشتر جلسات بر تمرین گروهی است. زیرا آموزش ها به صورت ویدئویی به شما داده می شوند و ویدئوهای آموزشی هر جلسه را باید قبل از شروع کلاس حضوری ببنید.
همچنین اگر مایل به شرکت در کلاس های گروهی نیستید، می توانید در کلاس خصوصی دیجیتال مارکتینگ در مشهد شرکت کنید.
سرفصل های کلاس حضوری آموزش دیجیتال مارکتینگ در مشهد
پیشنیاز دوره آموزش دیجیتال مارکتینگ مشهد
دوره آموزش دیجیتال مارکتینگ مشهد نیاز به هیچگونه پیشنیازی ندارد و در واقع همه آموزش ها از صفر تا صد به شما گفته می شود. تنها کافی است که بتوانید بخوبی با کامپیوتر کار کنید و حداقل دانش ابتدایی نسبت به اینترنت را دارا باشید.
مباحث دوره حضوری بازاریابی دیجیتال در مشهد
در کلاس حضوری بازاریابی اینترنتی در مشهد به طور کلی به طراحی سایت، سئو، بازاریابی شبکه های اجتماعی، بازاریابی ایمیلی و سایر مباحث دیگر می پردازیم. همان طور که می بینید؛ مباحث دوره به کلی است که هر سرفصل برای خود یک دوره جداگانه به حساب می آید.
محل برگزاری کلاس آموزش دیجیتال مارکتینگ مشهد
محل برگزاری کلاس ها به نسبت میزان استقبال و تعداد ثبت نام دانشجویان در هر فصل متفاوت است. از آنجایی که در حال حاضر امکان برگزاری کلاس ها در خود مجموعه پانا مارتینگ مقدور نیست (به دلیل عدم ظرفیت کافی و سیستم مورد نیاز)، دوره های حضوری در آموزشگاه های طرف قرارداد ما برگزار می شود. برای کسب اطلاع از محل برگزاری دوره در فصل جاری و رزرو و پیش ثبت نام، با ما تماس حاصل فرمایید.
هزینه و قیمت دوره حضوری دیجیتال مارکتینگ مشهد
هزینه دوره حضوری در حال حاضر مبلغ 3/000/000 تومان می باشد (پرداخت به صورت یکجا) و در صورت تمایل به پرداخت مرحلهای، می توانید آن را حداکثر در 2 مرحله (هر قسط = 1/750/000 تومان ) پرداخت نمایید. حضور در جلسه اول رایگان است و نیاز به پرداخت هزینه ندارید. بعد از آن در صورت تمایل می توانید می توانید پرداخت را به صورت online و یکجا پرداخت کنید تا مشمول تخفیف ویژه شوید و یا به صورت اقساطی اقدام به پرداخت نمایید.
فرصت های شغلی
شما بعد از اتمام این آموزشها می توانید به عنوان یک دیجیتال مارکتر و بازاریاب اینترنتی مشغول به فعالیت شوید. حتی با توجه به این که دوره حضوری آموزش دیجیتال مارکتینگ در مشهد دارای زیرمجموعه های متفاوت و متنوع است، می توانید به عنوان یک طراح سایت، متخصص سئو، بازاریاب شبکه اجتماعی و یا حتی کارشناس تولید محتوا وارد بازارکار شوید.
بهترین دوره دیجیتال مارکتینگ در مشهد
در اینجا به چند دلیل که چرا این دوره بهترین کلاس دیجیتال مارکتینگ در مشهد می باشد اشاره می کنیم:
- آموزش ها جامع و کامل است.
- امکان اعطای مدرک وجود دارد.
- آموزش ها عملی و پروژه محور است.
- پشتیبانی حضوری و online و دریافت راهنمایی از مدرس.
- همراهی با دانشجویان در اولین پروژه آنها
- امکان همکاری با بهترین های کلاس حضوری آموزش دیجیتال مارکتینگ در مشهد.
دوره حضوری آموزش دیجیتال مارکتینگ مشهد
چه در بازاریابی دیجیتال تازه کار باشید و چه به دنبال کسب مهارت های جدید برای پیشرفت حرفه بازاریابی خود هستید، بهترین روش ها را برای این کانال online حیاتی و با رشد سریع یاد خواهید گرفت. این برنامه پایه های این رشته و همچنین رشته های تخصصی بازاریابی موتورهای جستجو و بازاریابی شبکه های اجتماعی را پوشش می دهد. شما یاد خواهید گرفت که چگونه نقش های تخصصی، رهبری و مدیریت را پر کنید و از بازاریابی دیجیتال برای دستیابی به بازگشت سرمایه قابل اندازه گیری (ROI) استفاده کنید. همه مباحث کاملا عملی، کاربردی و پروژه محور به شما گفته خواهند شد.
در کلاس حضوری دیجیتال مارکتینگ مشهد، مفاهیم اصلی مرتبط با بازاریابی محصولات و خدمات از طریق فناوری های دیجیتال را بررسی خواهید کرد. شما در مورد مدل push-pull بازاریابی و انواع مدل های کسب و کار online که در عمل استفاده می شوند، آشنا خواهید شد. شما یاد خواهید گرفت که مسائل استراتژیک، تکنیک ها و فرآیندهای مرتبط با بازاریابی online را تجزیه و تحلیل کنید و توصیه هایی برای بهبود بازاریابی دیجیتال ارائه دهید.
بعد این دوره قادر خواهند بود تا:
- فرصت ها، چالش ها و ریسک های مرتبط با بازاریابی دیجیتال را تجزیه و تحلیل کنید.
- درباره رفتار خریدار online و نحوه تعامل و پاسخگویی به مشتریان online و بازارهای هدف، برنامه ریزی کنید.
- قدرت جوامع online و نحوه استفاده موثر از آنها را تجزیه و تحلیل کنید.
- کاوش و ارزیابی فناوریها، تکنیکها و فرآیندهای کلیدی موجود برای جذب و حفظ مشتریان و بازارها از محیط online .
- استراتژی های بازاریابی online را با استراتژی های آفلاین ادغام کنید.
- استراتژیهای بازاریابی دیجیتال را برنامهریزی کنید و تکنیکهای اجرایی مناسب و معیارهای عملکرد را توصیه کنید.
- مشکلات و موانع فروش online را شناسایی و رفع کنید تا کسب و کار online خود را رونق دهید.
- به عنوان یک دیجیتال مارکتر مشغول کار شوید.