حتما میدانید که برای بازاریابی محصولات خود در اینترنت نیاز به نرم افزارهای مربوطه دارید. اما با وجود هزاران برنامه موجود با امکانات و قابلیت های متفاوت، چگونه بهترین ابزارهای دیجیتال مارکتینگ را شناسایی و مورد استفاده قرار دهیم؟ در اینجا با 35 ابزار کاربردی آشنا می شوید.
لیست بهترین ابزارهای دیجیتال مارکتینگ
برای دیجیتال مارکتینگ، قطعا استفاده از ابزارهای زیر برایتان مفید خواهد بود:
- گرافیک وب سایت و رسانه های اجتماعی : Unsplash، Canva، و DALL·E 2
- ویرایش عکس ها : Adobe Photoshop و Pixlr E و X
- مدیریت رسانه های اجتماعی : Buffer و Hootsuite
- ارائه : گاما و Beautiful.ai
- وبینارها : Zoom و Livestorm
- ایجاد و میزبانی ویدیو : Peech، YouTube، و Wistia
- طراحی سایت : Wix
- طراحی سایت فروشگاهی : Shopify و Square
- ساخت صفحات فرود : Carrd و Unbounce
- تحقیق کلمات کلیدی : ابزارهای SEO رایگان Ahrefs
- چت ربات های هوش مصنوعی : ChatGPT و Google Bard
- ساخت ربات چت خود : Manychat
- فرمها و نظرسنجیها : Google Forms و Typeform
- نوشتن و ویرایش محتوای مبتنی بر هوش مصنوعی : Jasper، Writesonic و Grammarly
- بازاریابی ایمیلی : Benchmark Email، Mailchimp و ActiveCampaign
- CRM و مدیریت سرنخ : Zoho CRM Plus و HubSpot
- اتوماسیون بازاریابی : Brevo و Klaviyo
به شما پیشنهاد می کنیم اگر میخواهید یک دیجیتال مارکتر ماهر شوید، بعد از آشنایی با این ابزارها، در دوره دیجیتال مارکتینگ ما ثبت نام کنید.
چگونه ما بهترین ابزارهای دیجیتال مارکتینگ را ارزیابی و آزمایش می کنیم
همه بهترین جمعبندی برنامههای ما توسط انسانهایی نوشته شدهاند که بیشتر دوران حرفهای خود را با استفاده، آزمایش و نوشتن در مورد نرمافزار گذراندهاند. ما دهها ساعت را صرف تحقیق و آزمایش برنامهها میکنیم.
از هر برنامه همانطور که برای استفاده در نظر گرفته شده است استفاده میکنیم و آن را بر اساس معیارهایی که برای دسته تعیین میکنیم ارزیابی میکنیم. ما هرگز برای معرفی برنامهای یا برای پیوند به هیچ سایتی پولی دریافت نمیکنیم. ما برای ارائه ارزیابیهای معتبر از دستهها و برنامههایی که بررسی میکنیم، به اعتماد خوانندگانمان اهمیت میدهیم.
ابزار دیجیتال مارکتینگ چیست؟
ابزارهای دیجیتال مارکتینگ برنامههایی هستند که به شما کمک میکنند کسبوکار آنلاین خود را ایجاد، مدیریت، فروش و حفظ کنید. احتمالاً این اصطلاح را زیاد شنیدهاید، و این به این دلیل است که میتواند شامل برنامههایی در هر دستهبندی مرتبط با بازاریابی باشد. از رسانههای اجتماعی گرفته تا تبلیغات و بهینهسازی محتوا. شما ایده را دریافت می کنید. این یک اصطلاح گسترده است.
چه اولین کسبوکار خود را راهاندازی کنید و چه به دنبال توسعه یک کسبوکار موجود هستید، احتمالاً به مجموعهای از ابزارهای دیجیتال مارکتینگ برای کمک به موفقیت نیاز دارید .
چگونه بهترین ابزار را برای بازاریابی دیجیتال پیدا کنیم؟
هیچ “بهترین” ابزار دیجیتال مارکتینگ وجود ندارد. همچنین یک بسته شروع یک اندازه برای همه وجود ندارد. بهترین ابزار برای بازاریابی دیجیتال به عوامل مختلفی مانند بودجه، اندازه تیم و سطح تجربه بستگی دارد.
بنابراین به جای ادعای داشتن لیستی که بر همه آنها حاکم است، هدف ما در اینجا این است که به شما کمک کنیم بهترین ابزارها را برای نیازهای منحصر به فرد خود پیدا کنید. ما برنامههایی را در دستههای مختلفی که احتمالاً در نظر دارید پیشنهاد میکنیم. و شاید برخی که حتی نمیدانستید به آنها نیاز دارید.
و اگر برنامههای پیشنهادی ما متناسب همه نیازهای شما نباشند، پیوندهای مفیدی به بهترین برنامهها برای هر یک از دستهها پیدا خواهید کرد، بنابراین میتوانید گزینههای امیدوارکننده دیگری را بررسی کنید.
چگونه بفهمیم که این برنامه ها شایسته حضور در این لیست هستند؟ آژانس دیجیتال مارکتینگ ما ساعتها را صرف آزمایش پلتفرمهای بازاریابی دیجیتال بیشماری برای لیست بهترین برنامههایمان کردهایم ، و اینها همانهایی هستند که در صدر قرار گرفتند.
بهترین ابزارهای دیجیتال مارکتینگ برای ایجاد وب سایت و گرافیک رسانه های اجتماعی
تصاویری چشم نواز می توانند حضور دیجیتالی و برندسازی شرکت شما را ایجاد کنند یا آن را از بین ببرند. خبر خوب این است که برای به دست آوردن این گرافیکهای شگفتانگیز مجبور نیستید یک طراح استخدام کنید یا به بانک بپردازید. در اینجا بهترین ابزارهایی که وجود دارد تا به شما کمک می کند تصاویری با کیفیت بالا ایجاد کنید که مخاطب هدف شما را جذب کند را به شما معرفی می کنیم.
برای عکسهای استوک رایگان ، به Unsplash مراجعه کنید
Unsplash، انتخاب ما برای بهترین ابزارهای بازاریابی دیجیتال برای ایجاد وب سایت و گرافیک رسانه های اجتماعی برای عکس های استوک رایگان است.
با بیش از سه میلیون عکس برای انتخاب، Unsplash قوی ترین کتابخانه از تصاویر با کیفیت بالا را در طیف گستردهای از دسته بندی ها، از جمله کسب و کار و کار ، سفر ، و افراد ارائه می دهد. برخلاف سایر سایتهای رایگان عکس استوک ، Unsplash همچنین به شما امکان میدهد عکسهایی را که با آنها مواجه میشوید در مجموعههای شخصی-مانند « جشن » و «سلامت روان » – برای استفاده در کمپینها یا پروژههای آینده انتخاب کنید.
Unsplash همچنین با یک برنامه iOS ارائه می شود، بنابراین می توانید تصاویر را در حال حرکت پیدا کرده و دانلود کنید. و API آن در ابزارهایی مانند Figma، , وردپرس و Squarespace ادغام شده است، که یافتن عکسهای استوک را بدون ترک پلتفرمهای مورد علاقهتان آسان میکند.
نکته: اگر به دنبال عکسهای منحصربهفردتری هستید (و بودجه لازم برای آن را دارید)، گزینههای پولی مانند Shutterstock ، iStock by Getty یا Adobe Stock را امتحان کنید.
Canva برای طرح های مبتنی بر الگو
Canva، انتخاب ما برای بهترین ابزارهای بازاریابی دیجیتال برای ایجاد گرافیک وب سایت و رسانه های اجتماعی برای طراحی های مبتنی بر الگو است.
بیایید بگوییم که شما نیاز به اضافه کردن همپوشانی متن ساده به عکسهای استوک دارید. یا شاید بخواهید عکس های خود را ویرایش کنید تا در پلتفرم های مختلف رسانه های اجتماعی به اشتراک گذاشته شود. Canva با ویرایشگر بصری کشیدن و رها کردن خود، انجام این کار را آسان میکند، حتی اگر پسزمینهای در طراحی نداشته باشید.
Canva همچنین قالبهای طراحی از پیش ساخته شده را برای هر دارایی که احتمالاً به آن نیاز دارید، از جمله ریلز اینستاگرام، تصاویر کاور YouTube و غیره ارائه میدهد. به این ترتیب، لازم نیست با هر طرحی چرخ را دوباره اختراع کنید. و برای گردش کار حتی سریعتر، از ابزارهای مجهز به هوش مصنوعی آنها برای انجام کارهایی مانند تولید و ویرایش تصاویر فقط با استفاده از پیامهای متنی استفاده کنید.
DALL·E 2 برای تولید کننده تصویر هوش مصنوعی با استفاده آسان
DALL-E 2، انتخاب ما برای بهترین ابزارهای بازاریابی دیجیتال برای تولید کننده تصویر هوش مصنوعی با استفاده آسان است.
DALL·E 2 – یکی از اولین مولدهای تصویر هوش مصنوعی که به طور قابل اعتماد تصاویر جالبی ایجاد می کند می باشد.
اما چیزی که آن را متمایز می کند این است که استفاده از آن بسیار ساده است. درخواست خود را وارد کنید (آنچه می خواهید DALL·E 2 ایجاد کند)، روی Generate کلیک کنید، و در عرض چند ثانیه، چهار تغییر ایجاد شده توسط هوش مصنوعی را برای انتخاب خواهید داشت.
اما اجازه ندهید که سادگی DALL·E 2 شما را فریب دهد. همچنین دارای ویژگیهای قدرتمندی مانند ویرایشگر تصویر (بتا) است که به شما امکان میدهد هر تصویری را گسترش دهید و با استفاده از نقاشی درونی و بیرونی، آثار هنری هوش مصنوعی بزرگتری ایجاد کنید.
نکته: همچنین میتوانید DALL·E 2 را به Zapier متصل کنید تا کارهایی مانند ایجاد خودکار تصاویر از Google Forms یا پاسخهای HubSpot را انجام دهید . یا می توانید از آن برای خودکارسازی الهام هنری خود استفاده کنید.
بهترین ابزارهای دیجیتال مارکتینگ برای ویرایش عکس
در حالی که تولیدکنندههای تصویر هوش مصنوعی سرگرمکننده هستند، اما اغلب چیزی که واقعاً به آن نیاز دارید برنامهای است که عکسهایتان را درخشان کند. در اینجا بهترین ابزارهای بازاریابی دیجیتال برای ویرایش دستی عکس ها یا با کمک هوش مصنوعی وجود دارد.
Adobe Photoshop برای یک برنامه قدرتمند ویرایش و طراحی عکس
Adobe Firefly، انتخاب ما برای بهترین ابزار بازاریابی دیجیتال برای ادغام تصاویر تولید شده توسط هوش مصنوعی در عکسها است. وقتی صحبت از ابزارهای ویرایش تصویر به میان می آید، Adobe Photoshop به دلایلی استانداردترین گزینه در این صنعت است: این برنامه قدرتمندترین برنامه ویرایش و طراحی تصویر با امکانات کامل است. و این با اضافه شدن ویژگی های هوش مصنوعی به آن نیز گسترش خواهد یافت.
فتوشاپ شامل ابزارهای پیشرفتهای است که طراحان حرفهای به آن نیاز دارند، مانند لایه ها، ماسکینگ، حالت های ترکیبی و پشتیبانی RAW. برای ارتقای بیشتر قابلیتهای برنامه، میتوانید آن را با تعداد زیادی افزونه و برنامه های شخص ثالث ادغام کنید .
Pixlr E و X برای ویرایشگر هوش مصنوعی با استفاده آسان
Pixlr، انتخاب ما برای بهترین ابزار بازاریابی دیجیتال به عنوان یک جایگزین رایگان فتوشاپ است. برای روشن شدن قضیه باید بگوییم که، Pixlr E و Pixlr X دو برنامه متفاوت هستند: Pixlr E “ویرایشگر پیشرفته” است، در حالی که Pixlr X گزینه مناسب برای مبتدیان است. اما، صادقانه بگویم، استفاده از هر دو برنامه آسان است.
Pixlr E یک کپی متقاعد کننده از پیشرو صنعت، فتوشاپ است. از انتخاب ابزار گرفته تا لایهها و حتی ویژگیهایی مانند حالتهای ترکیبی و تنظیمات opacity، هر ویژگی Pixlr E دقیقاً همانطور که در فتوشاپ انتظار دارید کار میکند. Pixlr X معادل Adobe Express است (یعنی یک جایگزین عالی برای کاربران قدرتمند و تازهکارهای گرافیکی برای انجام ویرایشهای سریع و آسان است).
بهترین ابزارهای دیجیتال مارکتینگ برای مدیریت رسانه های اجتماعی
رسانه های اجتماعی یکی از قدرتمندترین ابزارهایی هستند که می توانید برای افزایش آگاهی از برند، هدایت ترافیک به وب سایت خود و تعامل با مشتریان استفاده کنید. اما انجام همه اینها با استفاده از برنامه های مصرف کننده معمولی تقریبا غیرممکن است. برای انجام موثر این کار، به یک برنامه مدیریت شبکه های اجتماعی نیاز دارید. در اینجا بهترین ابزارهای مدیریت رسانه های اجتماعی وجود دارد که به شما امکان می دهد حضور خود در رسانه های اجتماعی را در یک مکان خودکار، تجزیه و تحلیل و مدیریت کنید.
Buffer برای برنامه ریزی ساده رسانه های اجتماعی
Buffer ، انتخاب ما برای بهترین ابزار بازاریابی دیجیتال برای برنامهریزی ساده رسانههای اجتماعی است.
اگر به یک ابزار زمانبندی محتوای ساده نیاز دارید، به سراغ Buffer بروید . بدون پرداخت هیچ هزینهای می توانید پست های یک هفتهای را در چندین پلتفرم (حداکثر سه)، از جمله فیس بوک، توییتر، لینکدین، اینستاگرام، تیک تاک و یوتیوب زمان بندی کنید.
برای یک راه حل جامع تر مدیریت رسانه های اجتماعی یا اگر نیاز به مدیریت بیش از سه حساب رسانه اجتماعی دارید می توانید کانال های بیشتری را باز کنید، تجزیه و تحلیل دقیق دریافت کنید و با ارتقا به هر یک از برنامه های پولی آنها از ابزارهای تعامل با مخاطبان استفاده کنید.
یکی دیگر از ویژگیهایی که Buffer را از برنامهها متمایز میکند، صفحه شروع است: این صفحه به شما امکان میدهد یک صفحه فرود ساده ایجاد کنید که در آن میتوانید لینکهایی را به وبسایت خود، محصولاتی که میخواهید بفروشید و سایر پیوندهای مهم را میزبانی کنید. حتی میتوانید کلیکهای پیوند را برای بینش بیشتر دنبال کنید.
Hootsuite برای یک راه حل مدیریت رسانه های اجتماعی کامل
Hootsuite، انتخاب ما برای بهترین ابزار بازاریابی دیجیتال برای برنامهریزی، نظارت و تجزیه و تحلیل رسانههای اجتماعی به صورت یکپارچه است.
اگر به یک پلتفرم مدیریت رسانه های اجتماعی قوی نیاز دارید و بودجه لازم را دارید، Hootsuite پلتفرم قوی مدیریت رسانه های اجتماعی است که به آن نیاز دارید.
در حالی که Hootsuite همان ویژگیهای موجود در اکثر برنامههای مدیریت رسانههای اجتماعی دیگر، از جمله ابزارهای مبتنی بر هوش مصنوعی را ارائه میکند، Hootsuite کار بهتری را در چیدمان همه چیز انجام میدهد. به عنوان مثال، Hootsuite Streams به شما امکان میدهد یک داشبورد رسانههای اجتماعی سفارشی ایجاد کنید که در آن بتوانید فعالیتها را در تمام حسابهای خود مدیریت کنید، با مخاطبان خود درگیر شوید و حتی موضوعات، روندها و نمایههای اجتماعی را (در محدودههای ارائه شده توسط شرکتهای رسانههای اجتماعی) نظارت کنید.
از آنجایی که Hootsuite یکی از گرانترین اپلیکیشنهای موجود در بازار است، بهتر است برای کسبوکارهایی که تعامل اجتماعی را به درآمد تبدیل کنند، طراحی شود.
نکته: برای نگاهی عمیق تر به نحوه قرار گرفتن Hootsuite و Buffer در مقابل یکدیگر، برنامه مدیریت رسانه های اجتماعی ما را بررسی کنید . به علاوه، یاد بگیرید که چگونه از اتوماسیون رسانه های اجتماعی برای تبلیغ محتوای خود و افزایش دامنه بازاریابی خود استفاده کنید.
بهترین ابزارهای دیجیتال مارکتینگ برای ارائه
ایجاد ارائه های جداب یک کار خسته کننده و وقت گیر است. و این بعد از ترسیم اسلایدهایتان است. اگر یک ارائه ساده ارائه می کنید، ابزارهایی مانند Microsoft PowerPoint و Google Slides این کار را انجام می دهند. اما اگر میخواهید به سرعت نمایشهای اسلاید با ظاهری حرفهای ایجاد کنید که در واقع مخاطبان شما را درگیر خود نگه میدارد، در اینجا بهترین برنامهها برای ارائه را معرفی کردهایم.
گاما برای ویژگی های مولد هوش مصنوعی
گاما، انتخاب ما برای بهترین ابزار بازاریابی دیجیتال برای ایجاد ارائه با هوش مصنوعی مولد است.
با گاما ، میتوانید از قدرت هوش مصنوعی برای ایجاد یک اسلاید کاملا زیبا در عرض چند ثانیه استفاده کنید. تنها کاری که باید انجام دهید این است که به برنامه یک موضوع بدهید – یا یک طرح کلی، یادداشتها یا هر سند دیگری را آپلود کنید – یک موضوع ارائه را انتخاب کنید و زنده شدن اسلایدهای خود را تماشا کنید.
نتایج احتمالاً نیاز به تنظیم دقیق خواهند داشت. گاما بسیار بیشتر به سمت تجربه ربات چت تکراری (à la ChatGPT ) طراحی شده است. اما هنوز هم نقطه پرش مفیدی را ارائه می دهد. گاما همچنین چند ویژگی عملی ارائه می دهد که به شما کمک می کند مخاطبان خود را روی موضوع مورد نظر متمرکز نگه دارید:
بلوکهای محتوا: محتوای خود را مستقیماً در اسلاید خود به بلوکهای جمعشونده گروهبندی کنید و فقط زمانی که آماده ارائه هستید، آنها را گسترش دهید.
نکته: هر بار یک نقطه صحبت را برجسته کنید، در حالی که گاما به طور خودکار بقیه را محو می کند.
Beautiful.ai برای طراحی مبتنی بر هوش مصنوعی
Beautiful.ai، انتخاب ما برای بهترین ابزار بازاریابی دیجیتال برای ایجاد طرحهای مبتنی بر هوش مصنوعی است.
اگر به کمک نیاز دارید تا دادهها و ایدههای خود را آنطور که باید خوب جلوه دهید، Beautiful.ai برای شما مناسب است. همانطور که از نام آن پیداست، Beautiful.ai از هوش مصنوعی برای تغییر خودکار ارائههای شما استفاده میکند. از طرحبندی گرفته تا همترازی تا مسائل فاصلهگذاری دانهای. آیا نیاز به ویرایش بیشتر اسلایدهای خود دارید؟ این پلتفرم با اکثر نرم افزارهای ارائه کمی متفاوت است، اما استفاده از آن هنوز بصری است. به عنوان مثال، برای تغییر اندازه یک تصویر، به سادگی یک دسته را بکشید تا بزرگتر یا کوچکتر شود.
و اگر از Google Drive استفاده میکنید، میتوانید آن را به Beautiful.ai متصل کنید تا به سرعت همه ارائههای خود را در برنامه ذخیرهسازی ابری خود ذخیره کنید ، و آن را برای اشتراکگذاری و همکاری تیمی راحتتر میکند.
بهترین ابزارهای بازاریابی دییتال برای میزبانی وبینار
وبینارها روشی عالی برای افزایش آگاهی از برند شما، انتقال سرنخ ها از طریق قیف فروش و تقویت اعتبار برند شما هستند . اما میزبانی یک وبینار بیشتر از ایجاد محتوای قانعکننده است. شما همچنین باید شرکتکنندگان را دعوت و مدیریت کنید، با مخاطبان خود تعامل داشته باشید و در واقع وبینار را اجرا کنید . اینجاست که نرمافزار وبینار وارد میشود. در اینجا بهترین پلتفرمهای میزبانی وبینار وجود دارد که به شما کمک میکند تمام تدارکات مربوط به اجرای یک وبینار موفق را ساده و خودکار کنید.
برای تجربه کاربری آشنا زوم کنید
زوم، انتخاب ما برای بهترین ابزار بازاریابی دیجیتال برای میزبانی وبینار برای تجربه کاربری آشنا است.
به احتمال زیاد قبلاً با Zoom برای کنفرانس ویدیویی آشنا شدهاید. اما همان ویژگیهایی که آن را برای برقراری ارتباط با هم تیمیهایتان عالی میکند، آن را برای میزبانی وبینارها نیز ایدهآل میکند، بهویژه اگر ویدیوهای زیادی ارائه میدهید یا چندین پانل حضور دارید.
از آنجایی که Zoom ابزار محبوبی است، میتوان فرض کرد که همه آن را قبلاً روی رایانه خود نصب کرده و برای کار پیکربندی کردهاید. این بدان معناست که پیوستن به وبینار شما به سادگی چند کلیک است.
هنگامی که وبینار شما زنده شد، زوم ویژگیهای اضافی را برای ایجاد یک وبینار پویا ارائه میکند، از جمله نماهای کنار هم و ابزارهای افزایش تعامل مانند پرسش و پاسخ، نظرسنجی، و واکنشها. حتی میتوانید Zoom را به فیسبوک و یوتیوب متصل کنید، بنابراین میتوانید دسترسی خود را افزایش دهید، یا Zoom را به Zapier متصل کنید تا گردشهای کاری وبینار خود را خودکار کنید.
Livestorm برای مدیریت چندین وبینار
Livestorm، انتخاب ما برای بهترین ابزار بازاریابی دیجیتال برای میزبانی چندین وبینار است.
اگر به طور منظم وبینارها را میزبانی می کنید، به برنامهای نیاز دارید که به طور خودکار برنامه رویدادهای شما را ردیابی کند، بنابراین نیازی به انجام آن ندارید. وارد کنید : Livestorm علاوه بر مدیریت برنامه وبینار و رابط کاربری آسان، Livestorm به طور کامل با تمام ویژگیهایی که برای میزبانی وبینار نیاز دارید بارگذاری شده است و مخاطبان خود را برای کسب اطلاعات بیشتر باز میگرداند:
فرم های ثبت نام قابل تنظیم که می توانید از طریق ایمیل ارسال کنید، از طریق پیوند به اشتراک بگذارید، یا مستقیماً در وب سایت خود جاسازی کنید.
ایمیل از پیش ساخته شده و خودکار برای هر رویداد جریان می یابد، که می توانید آن را ویرایش یا ارسال کنید.
فراخوانهای سفارشی که میتوانند در هر زمانی در طول رویداد به صورت زنده اجرا شوند.
Livestorm همچنین تجزیه و تحلیل عمیق رویدادها را ارائه می دهد، بنابراین می توانید وبینار خود را بر اساس آنچه برای مخاطبان شما کار می کند و چه چیزی نیست تنظیم کنید.
آیا وبینارها بخش بزرگی از استراتژی بازاریابی شما هستند؟ در اینجا چهار راه برای خودکارسازی بازاریابی وبینار شما وجود دارد.
بهترین ابزارهای بازاریابی دیجیتال برای ایجاد و میزبانی ویدیو
از آنجایی که پلتفرمهای رسانههای اجتماعی به طور فزایندهای ویدیوها را به تصاویر ثابت ترجیح میدهند، کسبوکارهای موفق اگر میخواهند در مقابل مشتریان خود قرار بگیرند، باید از ویدیو استفاده کنند. در حالی که افزودن یک رسانه دیگر (و تمام تلاشهای مرتبط با آن) دلهرهآور به نظر میرسد، تولیدکنندههای ویدیوی هوش مصنوعی و پلتفرمهای میزبانی ویدیو میتوانند به شما در سادهسازی این فرآیند کمک کنند. در اینجا بهترین ابزارها برای این کار وجود دارد.
Peech برای یک گردش کار بصری
Peech، انتخاب ما برای بهترین ابزار بازاریابی دیجیتال برای تولید ویدیوهای هوش مصنوعی برای تیم های بازاریابی محتوا.
وقتی نوبت به محتوا می رسد، دیگر CO;TD (یک بار ایجاد، توزیع سفارشی ) کافی نیست . Peech کار بهینه سازی یک دارایی را برای تناسب با مشخصات فنی و مخاطبان هدف هر کانال سرعت می بخشد.
به عنوان مثال، میتوانید خطوط خاصی از رونوشت وبینار را برجسته کنید، و ابزارهای هوش مصنوعی داخلی Peech بهطور خودکار آنها را به ویدیوهایی با زیرنویس و نسبتهای اندازه به پلتفرم خاص تبدیل میکند و آماده انتشار هستند.
توجه: ویژگیهای مبتنی بر هوش مصنوعی به طرحهای پولی محدود میشوند.
Wistia برای ویژگی های بازاریابی غنی
Wistia، انتخاب ما برای بهترین ابزار بازاریابی دیجیتال برای ایجاد ویدیو و میزبانی برای ویژگیهای غنی از بازاریابی است.
اگر هدف اصلی شما برای اشتراکگذاری ویدیوها، تولید سرنخ و بهینهسازی بازگشت سرمایه است، Wistia برنامه مناسب شماست. با Wistia، میتوانید محتوای خود را دروازهبندی کنید و از جمعآورنده ایمیل Turnstile برنامه استفاده کنید تا از بینندگان خواسته شود آدرس ایمیل خود را وارد کنند تا بتوانند به ویدیوی شما دسترسی داشته باشند. هنگامی که یک بیننده اطلاعات خود را وارد می کند، با استفاده از ادغام ایمیل Wistia، از جمله نرم افزارهای بازاریابی ایمیل مانند Campaign Monitor و Mailchimp ، به طور خودکار به لیست ایمیل شما اضافه می شود .
اگر نمیخواهید محتوای خود را در اختیار داشته باشید، Wistia سایر ویژگیهای قدرتمند بازاریابی ویدیویی، از جمله لینکهای حاشیهنویسی، CTAهای پایان ویدیو، و آمار دقیق ویدیو را ارائه میدهد. و میتوانید Wistia را به Zapier متصل کنید تا گردشهای کاری میزبانی ویدیوی خود را خودکار کنید.
یوتیوب برای میزبانی ویدیوی رایگان و بینندگان موجود آن
YouTube، انتخاب ما برای بهترین ابزار بازاریابی دیجیتال برای میزبانی ویدیوی رایگان و بینندگان موجود است.
اگر میخواهید دسترسی خود را افزایش دهید، یوتیوب بهترین گزینه برای شماست. به لطف محبوبیت این پلتفرم و مخاطب داخلی بیش از 120 میلیون کاربر فعال روزانه که قبلاً به محتوای ویدیویی علاقه مند هستند، تنها کاری که باید انجام دهید این است که ویدیوهای خود را برای جستجو بهینه کنید – یا طرفداران را تشویق کنید “دکمه لایک و اشتراک ” را بشکنند – و شما ممکن است بتواند یک مخاطب بومی ایجاد کند.
البته، همچنان این گزینه را دارید که ویدیوها را با یک کد جاسازی ساده به وب سایت خود اضافه کنید – اما توجه داشته باشید که هر ویدیوی YouTube که در یک وب سایت خارجی تعبیه شده است، شبیه یک ویدیوی YouTube است.
نکته: همچنین میتوانید YouTube را با Zapier متصل کنید ، بنابراین میتوانید بهطور خودکار کارهایی مانند آپلود ویدیوها در YouTube و تبلیغ ویدیوهای جدید را در انجمن خود انجام دهید.
بهترین ابزارهای دیجیتال مارکتینگ برای ساخت وب سایت
اگر می خواهید دید برند خود را افزایش دهید، به یک وب سایت نیاز دارید. اگرچه ساختن یک وب سایت این روزها چندان دشوار نیست، اما هنوز زمان بر است. اینجاست که سازندگان وب سایت وارد می شوند. در اینجا بهترین سازنده وب سایت رایگان است که می توانید برای ساخت وب سایت خود از آن استفاده کنید.
Wix برای یک سایت ساز همه جانبه
Wix، انتخاب ما برای بهترین ابزار بازاریابی دیجیتال برای ساخت وب سایت با استفاده از هوش مصنوعی است.
اگر برای انجام کارهایی مانند فروش محصولات، رزرو یا راه اندازی وبلاگ نیاز به ساخت یک وب سایت دارید، Wix یک انتخاب خوب است. و از آنجایی که میتوانید به بسیاری از ویژگیهای ضروری در یک طرح رایگان دسترسی داشته باشید، این یک گزینه مقرون به صرفه است.
میتوانید از ابتدا یک وبسایت ایجاد کنید، از بین بیش از 900 قالب طراحی انتخاب کنید، یا از هوش طراحی مصنوعی Wix (ADI) برای ایجاد یک سایت، کامل با نوشتهها و تصاویر تولید شده توسط هوش مصنوعی استفاده کنید. از آنجا، سفارشی کردن سایت شما با ویرایشگر کشیدن و رها کردن Wix بصری است. Wix همچنین ویژگی های دقیق SEO را برای کمک به رتبه بندی شما در جستجو ارائه می دهد . اگرچه جایگزین استخدام یک متخصص سئو نمی شود، اما راه خوبی است.
نکته: با این مولدهای قدرتمند وب سایت هوش مصنوعی، وب سایت خود را حتی سریعتر بسازید .
بهترین ابزارهای بازاریابی دیجیتال برای ساخت وب سایت های فروشگاهی
هر کسبوکاری قالب ایدهآل خود را دارد. بعضیها کاملاً آنلاین به بهترین شکل کار میکنند، در حالی که برخی دیگر کمی اختلاط حضوری را ترجیح میدهند. با این وجود که می خواهید محصولات خود را بفروشید، سازنده وب سایت مناسب شروع سریع فروش آنلاین را آسان می کند . در اینجا بهترین سازندگان وب سایت تجارت الکترونیک وجود دارند که به شما کمک می کنند همه چیز را از فهرست کردن محصولات گرفته تا پردازش پرداخت ها و موجودی حمل و نقل انجام دهید.
برای بلند شدن و دویدن سریع Shopify کنید
Shopify، انتخاب ما برای بهترین ابزار بازاریابی دیجیتال برای ساخت سریع وب سایت فروشگاهی است.
اگر در درجه اول می خواهید محصولات خود را به صورت آنلاین بفروشید، Shopify راه اندازی سریع فروشگاه آنلاین را آسان می کند. برنامه وب Shopify برای استفاده بصری است: همه چیز به وضوح برچسب گذاری شده است و دکمه ها آنچه را که فکر می کنید باید انجام دهند. به عنوان مثال، اگر می خواهید محصولی را اضافه کنید، کافی است روی محصولات در نوار کناری کلیک کنید و سپس روی دکمه افزودن محصول کلیک کنید . تمام جزئیات مربوطه (به عنوان مثال، نام محصول، قیمت و مقدار) و بام را پر کنید — آماده فروش در فروشگاه آنلاین شما است.
در حالی که Shopify بیشتر کادرها را دقیقاً از دروازه مشخص می کند، توسعه پذیری و فروشگاه برنامه آن چیزی است که واقعاً آن را به گزینه ای قدرتمند و محبوب تبدیل می کند . می توانید Shopify را با برنامه های شخص ثالث مانند Zapier ادغام کنید تا کارهایی مانند تبلیغ خودکار محصولات جدید و ارتباط با مشتریان در برنامه های مورد علاقه آنها را انجام دهید.
Square جهت فروش حضوری و اینترنتی
Square، انتخاب ما برای بهترین ابزار بازاریابی دیجیتال برای ساخت وب سایت های فروشگاهی برای فروش حضوری و آنلاین است.
اگر یک کسب و کار کوچک دارید که محصولات را به صورت آنلاین و حضوری می فروشید، Square گزینه خوبی است. با طرح رایگان Square، می توانید در عرض چند دقیقه یک فروشگاه کاملاً کاربردی راه اندازی کنید. تنها کاری که باید انجام دهید این است که پرسشنامه کسب و کار خود و نیازهای آن را تکمیل کنید. سپس Square شما را در فرآیند پیکربندی فروشگاه آنلاین خود برای ملاقات با آنها راهنمایی می کند.
Square همچنین ویژگیهای اولیه بازاریابی ایمیلی را ارائه میدهد، بنابراین میتوانید با مشتریان خود در تماس باشید، کمپینهای تبلیغاتی اجرا کنید یا بازخورد مشتریان را دریافت کنید. همچنین محصولات آنلاین و آفلاین شما را در یک داشبورد همگام می کند و مدیریت موجودی شما را آسان می کند.
یکی از نقاط ضعف قابل توجه Square این است که گزینه های سفارشی سازی ویترین آن (یا عدم وجود آن) انعطاف پذیری کمی از نظر ظاهر و احساس سایت شما ارائه می دهد.
نکته: مشتریان جدید را به صورت خودکار به خبرنامه ایمیل خود اضافه کنید تا بتوانید آنها را از آخرین محصولات یا فروش مطلع کنید—و درآمد فروشگاه خود را افزایش دهید.
بهترین ابزارهای دیجیتال مارکتینگ برای ساخت صفحات فرود
صفحات فرود راهی عالی برای آزمایش ایدههای جدید هستند. بنابراین میتوانید با هر چیزی که به نظر میرسد با مخاطب هدفتان طنینانداز میشود، سازگار شوید. از آنجایی که کلید صفحات فرود تکرار است، شما به یک سازنده صفحه فرود نیاز دارید که بتواند به سرعت ایده هایی که از مغز شما جاری می شود حرکت کند. در اینجا بهترین سازندگان صفحه فرود وجود دارد که به شما کمک می کند صفحات فرود حرفه ای را در عرض چند ساعت ایجاد کنید.
Carrd برای ساخت صفحات فرود رایگان
Carrd، انتخاب ما برای بهترین ابزار بازاریابی دیجیتال برای ساخت صفحات فرود برای ایجاد صفحات فرود رایگان است.
اگر نیاز به ایجاد صفحات فرود اولیه بدون پرداخت پول دارید، Carrd یکی از بهترین گزینه های موجود است. و بیشتر ویژگی های اصلی آن به صورت رایگان در دسترس هستند.
یکی از تم های صفحه فرود را انتخاب کنید و به ویرایش بپردازید. در حالی که استفاده از اکثر ابزارهای ویرایش ساده است – به عنوان مثال، محفظه های محتوا را در یک حرکت سریع و متناسب بکشید – ویرایش متن به این سادگی نیست: باید روی متن کلیک کنید و سپس آن را در نوار کناری ویرایش کنید. اما Carrd از قالب بندی Markdown برای راهی سریعتر برای سفارشی کردن کپی شما پشتیبانی می کند.
برای افزودن ویژگیهای بازاریابی مانند فرمها و جاسازی ویجتهای شخص ثالث (مثلاً Stripe و PayPal برای پردازش پرداختها)، باید به طرح Pro Standard ارتقا دهید. اما با 19 دلار در سال، هنوز هم قیمت مناسبی است.
Unbounce برای کسب و کارهای کوچک با بودجه
Unbounce، انتخاب ما برای بهترین ابزار بازاریابی دیجیتال برای ساخت صفحات فرود برای مشاغل کوچک با بودجه است.
این ابزار هر ویژگی صفحه فرود را که احتمالاً می خواهید ارائه می دهد: قالب های طراحی، سازنده کشیدن و رها کردن، ابزارهای مبتنی بر هوش مصنوعی (به عنوان مثال، Smart Builder برای ایجاد خودکار صفحه فرود بر اساس نحوه استفاده شما) و حتی pop- بالا و میله های چسبنده.
با این حال، قدرت واقعی Unbounce در تست A/B و ابزارهای هدف گیری آن است. به عنوان مثال، میتوانید متن صفحه خود را به صورت پویا با هر چیزی که شخص جستجو کرده است جایگزین کنید. بنابراین میتوانید تیتر خود را با گفتن «برنامههای مدیریت منابع انسانی» یا «ابزارهای مدیریت منابع انسانی»، بسته به آنچه که به دنبال آن هستند، تغییر دهید. همچنین میتوانید Unbounce را با Zapier خودکار کنید و آن را به سایر ابزارهای بازاریابی دیجیتالی که استفاده میکنید متصل کنید.
با این حال، Unbounce با قیمت نسبتاً گزافی همراه است – و منحنی یادگیری حتی تندتر. اما اگر آماده سرمایه گذاری در زمان هستید، Unbounce ارزش آن را دارد.
نکته: از Zapier برای اتصال برنامههای کاربردی خود استفاده کنید، بنابراین میتوانید کارهای خستهکننده مانند افزودن سرنخهای جدید به فهرست ایمیل و پیگیری آنها را خودکار کنید.
بهترین ابزارهای دیجیتال مارکتینگ برای انجام تحقیقات کلمات کلیدی
در یک بازار بسیار رقابتی، هر کاری که بتوانید برای افزایش حضور جستجوی خود انجام دهید یک امتیاز مثبت است. و با ابزار تحقیق کلمات کلیدی مناسب، یافتن کلمات کلیدی مناسب برای هدف گیری آسان است. در اینجا بهترین ابزار رایگان تحقیق کلمات کلیدی برای ساده سازی و ساده سازی فرآیند تحقیق شما وجود دارد.
ابزارهای سئو رایگان Ahrefs برای ابزارهای ساده سئو
برای ابزارهای سئو رایگان Ahrefs، انتخاب ما برای بهترین ابزار بازاریابی دیجیتال برای تحقیق رایگان کلمات کلیدی.
ابزار سئوی رایگان Ahrefs تقریباً میتواند هر چیزی را که یک عملیات اولیه سئو نیاز دارد انجام دهد: تحقیق کلمات کلیدی، بله، اما همچنین ایجاد پیوند ، نظارت بر رتبهبندی و ترافیک، و ممیزی SEO . در میان ابزارهای دیگر، مجموعه کامل ابزارهای سئوی رایگان شامل تولیدکننده کلمات کلیدی رایگان (حداکثر 150 ایده کلمه کلیدی)، جستجوگر دشواری کلمه کلیدی (نمره دشواری، تخمین بک لینک و تجزیه و تحلیل اولیه SERP ) و جستجوگر رتبه کلمات کلیدی است.
در حالی که این ابزارهای رایگان همان دادههای عمیقی را که در یک طرح پولی دریافت میکنید به شما نمیدهند، اما همچنان مجموعهای از ابزارهای بسیار قوی مجانی است. و اگر بودجه شما تغییر کند، همیشه می توانید ارتقا دهید.
بهترین چت ربات های هوش مصنوعی برای تحقیقات بازاریابی
چه در مراحل ابتدایی راه اندازی یک کسب و کار هستید و چه در حال اصلاح استراتژی بازاریابی خود هستید، تحقیقات زیادی در توسعه شخصیت های خریدار ، شناسایی رقبا و دریافت نکاتی برای پر کردن شکاف های موجود در بازار وجود دارد. اما لازم نیست تمام کارهای سنگین را خودتان انجام دهید. در اینجا بهترین چت ربات های هوش مصنوعی برای استفاده برای تحقیقات بازاریابی در مراحل اولیه وجود دارد.
ChatGPT برای استاندارد صنعتی
ChatGPT، انتخاب ما برای بهترین چت ربات هوش مصنوعی برای تحقیقات بازار است.
این ابزار از زمانی که در اواخر سال 2022 وارد صحنه شد، بر مکالمه ربات چت تسلط داشته است. استفاده از این برنامه بسیار ساده است: درخواست خود را وارد کنید و تماشا کنید که ChatGPT در عرض چند ثانیه پاسخ می دهد.
یکی از مواردی که ارزش تاکید دارد این است که ChatGPT نباید به عنوان یک ابزار تحقیقاتی مستقل استفاده شود، به ویژه از آنجایی که مشخص شده است که پاسخ های واقعی نادرست ایجاد می کند . در عوض، هنگامی که تحقیقات پایه مورد نیاز خود را جمع آوری کردید، به منابع دیگر مانند نظرات مشتریان، گوش دادن به اجتماعی و داده های نظرسنجی سر بزنید.
نکته: یاد بگیرید که چگونه از ادغام ChatGPT Zapier استفاده کنید تا قدرت هوش مصنوعی را به جریان کاری خود بکشید.
Google Bard برای تجربه کاربری بهتر
Google Bard، انتخاب ما برای بهترین چت ربات هوش مصنوعی با بهترین تجربه کاربری.
بارد بسیاری از کارهایی را که ChatGPT انجام می دهد، سریعتر و رایگان ارائه می دهد. اما در اینجا ویژگی هایی وجود دارد که واقعاً آن را متمایز می کند:
دادههای بیدرنگ: Google Bard با استفاده از مدل زبان مسیرهای Google (PaLM 2) ارائه میشود و میتواند پاسخهایی را بر اساس رویدادهای جاری و بیدرنگ ارائه دهد.
کتابخانه درخواست: میتوانید درخواستهای خود را به Google Doc یا پیشنویس Gmail صادر کنید—کاملاً قالببندی شده و آماده استفاده.
برای تفصیل جزئیات نحوه ترکیب ChatGPT و Google Bard، مرحله نهایی چت ربات هوش مصنوعی ما را بررسی کنید .
بهترین ابزارهای دیجیتال مارکتینگ برای ساخت چت بات
این روزها اکثر وب سایت ها دارای یک ربات چت داخلی هستند که برای پاسخ به سؤالات مشتریان در دسترس است . رباتهای چت به مشتریان امکان میدهند سریعتر آنچه را که نیاز دارند پیدا کنند و احتمال ادامه کار با شما را افزایش دهند. یک برد-برد واقعی. و ساخت ربات ها به لطف انواع ابزارهای بدون کد آسان تر از همیشه است. در اینجا بهترین سازنده چت بات برای مشاغل کوچک وجود دارد.
Manychat برای بهترین قیمت
ManyChat، انتخاب ما برای بهترین ابزار بازاریابی دیجیتال برای ساخت ربات چت است.
از ویرایشگر کشیدن و رها کردن آسان تا قیمت بسیار مناسب آن، Manychat بهترین گزینه برای ساخت ربات چت شما است. حتی در یک طرح رایگان، به بسیاری از ویژگیهایی که اکثر سازندگان رباتهای چت دیگر هزینه میکنند دسترسی دارید:
تقسیمبندی مخاطبان، ابزارهای رشد، و جریانهای ربات چت نامحدود. اما ربات چت شما با نام تجاری Manychat همراه است.
از بین بیش از 25 الگو انتخاب کنید و آنها را با استفاده از طیف گسترده ای از محرک ها و اقدامات موجود سفارشی کنید. و با ویرایشگر بصری بدون کد Manychat (به این فکر کنید: فلوچارت)، به راحتی می توان درک کرد که مکالمات بر اساس هر پاسخ یا اقدام مشخص چگونه جریان خواهند داشت.
Manychat همچنین در کانال های محبوب مانند Facebook Messenger، Instagram، WhatsApp و SMS کار می کند. تنها نقطه ضعف این است که ویجت وب سایت افراد را به جای ارائه یک جعبه چت داخلی به مسنجر هدایت می کند، که می تواند خسته کننده باشد.
نکته: با Zapier، میتوانید ربات چت سفارشی خود را در عرض چند دقیقه ایجاد کنید – بدون نیاز به مهارت کدنویسی – برای بهبود همه چیز از خدمات مشتری گرفته تا ارتباطات تیمی.
بهترین ابزار دیجیتال مارکتینگ برای ساخت فرم ها و نظرسنجی ها
فرم ها و نظرسنجی های آنلاین برخی از بهترین راه ها برای دریافت اطلاعات مورد نیاز از مخاطبان هستند. اما توانایی شما برای ایجاد یک نظرسنجی خوب فقط به اندازه ابزارهای موجود در زرادخانه شما است. چه در حال ایجاد یک فرم ثبت نام ساده یا یک نظرسنجی دقیق تحقیقات بازار باشید ، در اینجا بهترین ابزار برای ساخت فرم ها و نظرسنجی ها وجود دارد ، بنابراین می توانید اطلاعات مهم را جمع آوری کرده و سپس کاری با آن انجام دهید.
توجه: اگر به دنبال ایجاد فرم تولید سرنخ هستید که با سایر ابزارهای بازاریابی دیجیتال شما یکپارچه شود، Zapier Interfaces را امتحان کنید.
Google Forms برای ایجاد سریع فرم های قدرتمند به صورت رایگان
Google Forms، انتخاب ما برای بهترین فرم ساز رایگان برای ایجاد سریع ترین فرم است.
با قیمت پایین و همه چیز رایگان و نامحدود (فرمها، سؤالات، ارسالها و همکاری)، شکست دادن Google Forms سخت است. اگر از سایر برنامههای Google مانند Google Docs و Google Sheets استفاده میکنید، این برنامه همان رابط ساده و در عین حال قدرتمندی را ارائه میکند که ممکن است به آن عادت کنید .
شما می توانید یک فرم از ابتدا ایجاد کنید. یا، برای سرعت بخشیدن به فرآیند ایجاد فرم، Google Forms 16 قالب فرم ارائه می دهد که هر کدام از قبل با سؤالات موجودی بارگذاری شده است که می توانید آنها را ویرایش کنید.
همانطور که فرم خود را ویرایش می کنید، Google Forms سعی می کند حدس بزند که چه نوع سؤالاتی را به فرم اضافه می کنید و سپس آن را بر اساس آن اصلاح می کند. به عنوان مثال، اگر تایپ کنید “چگونه امتیاز می دهید…”، Forms به طور خودکار نوع سوال را به مقیاس خطی به روز می کند . آیا نیاز به افزودن ویژگی های پیشرفته تری مانند منطق پرش دارید؟ پنهان است، اما آنجاست.
هنگامی که پاسخ ها شروع به ریختن می کنند، می توانید آنها را به صورت نمودار، نمودار دایرهای یا لیست های ساده (بسته به نوع سؤال) مشاهده کنید، که درک داده ها را آسان تر می کند.
نکته: همچنین میتوانید Google Forms را به Zapier متصل کنید تا بهطور خودکار الگوهای Google Docs را بر اساس پاسخهای Google Forms ایجاد کند.
Typeform برای فرم های مکالمه
Typeform، انتخاب ما برای بهترین ابزار بازاریابی دیجیتال برای مبتدیان برای ایجاد نظرسنجی است.
اگر به دنبال یک فرم ساز با قابلیت های بیشتر هستید – به عنوان مثال، سفارشی سازی پیشرفته ، چت ربات های قابل جاسازی، و مسیرهای منطقی پیچیده، Typeform گزینه خوبی برای مبتدیان و سازندگان نظرسنجی پیشرفته است.
یک فرم از ابتدا ایجاد کنید، از بین بیش از 100 قالب فرم انتخاب کنید یا به هوش مصنوعی Typeform اجازه دهید یک فرم برای شما بسازد. از آنجا، میتوانید طرح را با تغییر طرحبندی کارت سؤال، فونتها، نمادها و ترازها تغییر دهید.
Typeform اشتراک گذاری فرم خود را از طریق ایمیل، رسانه های اجتماعی یا کد QR آسان می کند. حتی میتوانید فرم را در وبسایت خود بهعنوان یک پنجره چت جاسازی کنید، و سؤالات را کارت به کارت نشان دهید و آن را به یک فرم واقعاً مکالمه تبدیل کنید.
برای کمک به شما برای دریافت بیشتر از پاسخهایتان، Typefrom این امکان را ارائه میدهد که ارسالها را برچسبگذاری کنید، به شما امکان میدهد آنها را بر اساس دستههای خود سازماندهی کنید، یا حتی اگر پاسخی نیاز به پیگیری دارد، وظایفی را پیوست کنید.
نکته: Typeform را با Zapier وصل کنید ، بنابراین میتوانید بهطور خودکار کارهایی مانند بهروزرسانی CRM خود را با دادههای سرنخ ، ایجاد بلیطهای پشتیبانی و تجزیه و تحلیل دادههای سرنخ انجام دهید.
بهترین ابزارهای بازاریابی دیجیتال برای نوشتن و ویرایش محتوای مبتنی بر هوش مصنوعی
احتمالاً با ChatGPT به عنوان ابزار پیشرو تولید متن با هوش مصنوعی (در حال حاضر) آشنا هستید ، اما اگر به دنبال آزمایش دستیارهای نوشتاری مبتنی بر هوش مصنوعی هستید، در اینجا بهترین ابزارهای مبتنی بر هوش مصنوعی وجود دارد که نوشتن و ویرایش خود را به مرحله بعدی منتقل می کند. مرحله.
جاسپر برای نوشتن محتوای طولانی
Jasper ، انتخاب ما برای بهترین ابزار بازاریابی دیجیتال برای ایجاد محتوای طولانی با استفاده از یک تولید کننده نوشتن هوش مصنوعی است.
جاسپر یک دستیار نوشتاری مجهز به هوش مصنوعی است که مسلماً بهترین در تولید دارایی های بازاریابی با کیفیت بالا در هر طولی است. اما کیفیت هزینه دارد: جاسپر یکی از گرانترین تولیدکنندگان متن هوش مصنوعی در بازار است.
مانند بسیاری از تولیدکنندگان متن هوش مصنوعی، میتوانید Jasper را برای ایجاد محتوا بر اساس یک الگو (به عنوان مثال، پست وبلاگ، تبلیغات رسانههای اجتماعی، و توضیحات محصول تجارت الکترونیک) جذب کنید. یا میتوانید با ویرایشگر Google Docs از ابتدا شروع کنید. و از آنجایی که جاسپر از بهترین گرامر، زبان و ابزارهای سرقت ادبی موجود استفاده می کند، از همان ابتدا یک پیش نویس قوی خواهید داشت.
جاسپر همچنین می تواند برای نوشتن در چندین “صدا” نام تجاری آموزش ببیند، بنابراین بسته به رسانه ای که برای آن می نویسید می تواند نتایج متفاوتی تولید کند. آیا می خواهید محتوای خود را برای جستجو بهینه کنید؟ جاسپر با ابزارهایی برای سئو و رتبهبندی عملکرد ادغام میشود و اطمینان از ایجاد بالاترین عملکرد ممکن را آسان میکند.
نکته: آیا می خواهید روند ایده تا پیش نویس را تسریع کنید؟ از Zapier برای اتصال برنامه های مورد علاقه خود به Jasper استفاده کنید، بنابراین می توانید به طور خودکار کارهایی مانند ایجاد خطوط کلی محتوا، پیش نویس پاسخ ها به ایمیل های مشتریان و ایجاد اسکریپت های ویدیویی را انجام دهید.
Writesonic برای محتوای GPT-4
Writesonic، انتخاب ما برای بهترین ابزار بازاریابی دیجیتال برای نوشتن محتوای GPT-4 است.
اگر داشتن جدیدترین و بهترین مدل هوش مصنوعی برای شما مهم است، Writesonic برنامه مناسب شماست. Writesonic ویژگی هایی را ارائه می دهد که از هر تولید کننده متن هوش مصنوعی دیگری انتظار دارید – به عنوان مثال، ویرایشگر به سبک Google Docs، قالب ها و یک برنامه افزودنی مرورگر – اما چیزی که آن را از سایر برنامه ها متمایز می کند این است که به شما امکان می دهد مدل GPT را انتخاب کنید. استفاده: Premium (GPT-3.5)، Superior (GPT-4) یا Ultimate آینده ( GPT-4 32K ). اگر آخرین مدل (GPT-4) را انتخاب کنید، در تئوری به این معنی است که خروجی های دقیق تر و شبیه انسان به دست می آورید.
و برای کمک به شما در صرفه جویی بیشتر در زمان، Writesonic یک مقاله نویس هوش مصنوعی (با پشتیبانی از GPT-4 32K) ارائه می دهد که پست های وبلاگ 3000 کلمهای را ایجاد می کند که از قبل برای جستجو بهینه شدهاند. همچنین می توانید Writesonic را به Zapier متصل کنید تا بیشتر فرآیندهای تولید محتوای خود را خودکار کنید.
Grammarly برای ویرایش همه جانبه
Grammarly ، انتخاب ما برای بهترین ابزار بازاریابی دیجیتال برای بررسی گرامر با استفاده از هوش مصنوعی است.
اکنون که یک پیش نویس نزدیک به نهایی در دست دارید، زمان ویرایش و اصلاح فرا رسیده است. و بهترین ابزار بررسی گرامر هوش مصنوعی برای این کار، بدون شک Grammarly است .
Grammarly با اکثر ویژگیهای ویرایشی که نیاز دارید کاملاً بارگذاری میشود: جستجوگر املا و دستور زبان، راهنمای سبک سفارشی، و بررسی سرقت ادبی. تنها ویژگی داخلی که وجود ندارد، امکان بازنویسی جملات در سند است، اما میتوانید از ابزار پارافراسی رایگان آن برای این کار استفاده کنید.
نکتهای که قابل ذکر است این است که گاهی اوقات پیشنهادات غیرفعال یا کاملاً اشتباه هستند. به عنوان مثال، Grammarly همیشه پیشنهاد می کند که “lululemon” به “Lululemon” ویرایش شود (این گونه نیست که شرکت با نام آنها برخورد می کند). اما اگر در یک طرح تجاری هستید، می توانید یک راهنمای سبک برای سازمان خود ایجاد کنید و Grammarly زمانی که به شما بازخوردی در مورد نوشته شما می دهد، آن را در نظر می گیرد.
بهترین ابزارهای دیجیتال مارکتینگ برای بازاریابی ایمیلی
ابزارهای بازاریابی ایمیلی به شما این امکان را می دهند که از یکی از موثرترین کانال های بازاریابی استفاده کنید : ایمیل. این پلتفرمها ارتباط مستقیم با مشتریان هدف خود را آسان میکنند، پیام مناسب را در زمان مناسب به افراد مناسب ارائه میکنند و بینش ارزشمندی از رفتار مشتری به دست میآورند. از ارسال خبرنامه های ایمیل گرفته تا کمپین های قطره ای و نرم افزاری که همه آنها را تقویت می کند، در اینجا بهترین ابزار برای بازاریابی ایمیلی وجود دارد.
Benchmark Email برای یک برنامه بازاریابی ایمیلی با امکانات کامل
Benchmark Email، انتخاب ما برای بهترین ابزار بازاریابی دیجیتال برای یک نرم افزار خبرنامه ایمیل با امکانات کامل.
اگر به دنبال یک پلتفرم خبرنامه ایمیل قدرتمند هستید ، نمی توانید در مورد ایمیل بنچمارک اشتباه کنید . این برنامه همه چیز را دارد: اتوماسیون با کاربری آسان، تقسیم بندی، و ویرایشگر فوق العاده بصری.
می توانید یک خبرنامه از ابتدا ایجاد کنید، یا ایمیل قبلی را وارد کرده و ویرایش کنید. یا می توانید از بین نزدیک به 100 قالب ایمیل با طراحی خوب انتخاب کنید و سپس از ویرایشگر کشیدن و رها کردن برای سفارشی کردن آن استفاده کنید. همچنین می توانید صفحات فرود بسازید تا با استفاده از همان ابزارهای ویرایش کشیدن و رها کردن، به رشد مشترکین خود کمک کنید.
Benchmark Email همچنین تجزیه و تحلیل قوی در مورد اقداماتی مانند باز کردن، کلیک ها، پرش و لغو اشتراک ارائه می دهد. و میتوانید با یک نقشه کلیکی از محتوای ایمیل و فعالیت در سطح مشترک، آن را یک قدم جلوتر ببرید.
Mailchimp برای یک نام قابل اعتماد
Mailchimp، انتخاب ما برای بهترین ابزار بازاریابی دیجیتال برای ایجاد خبرنامه ایمیل رایگان است.
در این مرحله، Mailchimp تقریباً مترادف با “پلتفرم بازاریابی ایمیل” است – و دلیل آن واضح است: ترکیبی جادویی از ویژگی های قوی، قابلیت دسترسی و مقرون به صرفه بودن را ارائه می دهد.
در حالی که سایر پلتفرمهای اتوماسیون ایمیل ویژگیهای پیشرفتهتری را ارائه میدهند، Mailchimp بیش از اندازه کافی برای اتوماسیون استاندارد برای مشاغل کوچک فراهم میکند. برای راهاندازی اتوماسیونهای بازاریابی، میتوانید کمپینهای ایمیل پیچیدهای ایجاد کنید که بر اساس مخاطبان تقسیمبندی شدهاند. و با سازنده سفر مشتری بصری آن، درک نحوه تجربه مخاطبان از کمپین های شما آسان است.
علاوه بر همه اینها، Mailchimp ابزارهای بازاریابی دیگری را برای رسانههای اجتماعی، تجارت الکترونیک، فرمهای سرنخ، صفحات فرود و وبسایتها نیز ارائه میکند که آن را به یک ابزار واقعاً همهجانبه برای همه نیازهای بازاریابی شما تبدیل میکند. و می توانید Mailchimp را به Zapier متصل کنید تا گردش کار بازاریابی ایمیلی خود را خودکار کنید.
ActiveCampaign برای اتوماسیون های پیشرفته کمپین ایمیل قطرهای
ActiveCampaign، انتخاب ما برای بهترین ابزار بازاریابی دیجیتال برای اتوماسیون پیشرفته کمپین ایمیل قطره ای.
اگر نیاز به ایجاد سفرهای سفارشی برای مشترکین خود دارید، طیف محرکها، شرایط و اقداماتی که ActiveCampaign ارائه میدهد، آن را به بهترین ابزار کمپین قطرهای ایمیل برای این کار تبدیل میکند.
این برنامه همه ویژگیهایی را که از یک پلتفرم بازاریابی ایمیلی انتظار دارید را ارائه میکند، اما یک ویژگی برجسته آن وجود دارد: میتوانید یک «هدف» اضافه کنید که به عنوان ردیاب اهداف عمل میکند. اگر هدف برآورده شود – مثلاً مشتری یک صندلی در کارگاه شما بخرد – می توانید از اتوماسیون بخواهید بقیه مراحل پرورش را رد کند و در عوض آنها را به ترتیب آماده سازی کارگاه اضافه کنید. همچنین میتوانید ActiveCampaign را با استفاده از Zapier به سایر ابزارهای بازاریابی دیجیتال خود متصل کنید.
نکته: در حال مناظره بین Mailchimp و ActiveCampaign هستید؟ دریابید که این دو چگونه روی هم قرار می گیرند . همچنین به چهار راه برای خودکارسازی ایمیل مارکتینگ خود نگاهی بیندازید ، تا در هنگام برقراری ارتباط با مخاطبان خود هرگز از دست ندهید.
بهترین ابزارهای دیجیتال مارکتینگ برای CRM و مدیریت سرنخ
آیا راه حل فعلی مدیریت سرنخ شما با نحوه ارتباط واقعی شما با مشتریان و سرنخ ها متفاوت است؟ در اینجا بهترین برنامههای مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) و مدیریت سرنخ وجود دارد که به شما کمک میکند گردشهای کاری خود را استاندارد کنید و نقاط تماس منسجمتری را در بین کانالها ایجاد کنید.
Zoho CRM Plus برای یک CRM همه کاره برای مشاغل کوچک
Zoho CRM Plus، انتخاب ما برای بهترین ابزار بازاریابی دیجیتال به عنوان یک CRM همه کاره برای مشاغل کوچک است.
این ابزار، فروش، بازاریابی، میز کمک، شبکه های اجتماعی، پروژه ها و کانال های دیگر را در یک راه حل همه کاره ترکیب می کند که بیشترین هزینه را برای شما به ارمغان می آورد. حتی وقتی به سطوح گرانتر میروید، Zoho با توجه به همه ویژگیهایی که دریافت میکنید مقرون به صرفه باقی میماند: گزارشدهی پیشرفته، بخشبندی، ادغامها، و هوشمندی پیشبینیکننده. با Zoho، میتوانید ظاهر و احساس CRM خود را تغییر دهید و مشاهده مشتری و دادههای رهبری را به روشی که میخواهید آسان کنید .
Zoho همچنین شامل یکی از ویژگی های گزارش جامع تر همه CRM ها است. ده ها گزارش از پیش ساخته را می توان برای نمایش طیف وسیعی از نماها (به عنوان مثال، نمودار، جدول و جدول) پیکربندی کرد، که همه آنها می توانند سفارشی شوند. حتی میتوانید تمام فعالیتها و نقاط تماس (مثلاً بازدید از سایت، فروش، ایمیلها و کمپینها) مربوط به یک مشتری یا سرنخ را مشاهده کنید و تصویر کاملتری از نحوه تعامل هر فرد با شرکت شما به شما ارائه دهد.
نکته: از Zapier برای غنیسازی خودکار دادههای سرنخ خود استفاده کنید ، بنابراین میتوانید محتوای شخصیشدهتری را در طول چرخه زندگی سرنخ ارسال کنید و فروش خود را افزایش دهید.
HubSpot برای افزایش مقیاس یک کسب و کار
HubSpot، انتخاب ما برای بهترین CRM برای افزایش مقیاس یک کسب و کار است.
شرکتهایی که به دنبال مقیاسپذیری فعالیتهای خود هستند، ممکن است به طور طبیعی فکر کنند که نام غالب در زمینه CRM را انتخاب کنند: Salesforce Sales Cloud . اما از آنجایی که قیمتگذاری Salesforce میتواند بازدارنده باشد، ارزش آن را دارد که راهحل مقرونبهصرفهتر را برای افزایش مقیاس کسبوکار خود در نظر بگیرید: HubSpot .
در مقایسه با بسیاری از CRM های دیگر، HubSpot برای استفاده آسان است. همچنین قابلیتهای خود را با افزونههای فروش، بیش از 1000 ادغام برنامه شخص ثالث، و هابهای اختیاری که خدمات، بازاریابی و سایر عملکردها را اضافه میکنند، گسترش میدهد. و می توانید آن را به Zapier متصل کنید ، بنابراین با سایر ابزارهای بازاریابی دیجیتال شما کار می کند.
ابزار CRM HubSpot به طور خودکار ایمیلها را با مخاطبین شما ثبت میکند ، به تیمهای فروش کمک میکند. تا فرصتهای فروش را پیمایش کرده و نمودار کنند. و دادهها را در تمام ویژگیهای بازاریابی همگامسازی میکند. و ردیابی تمام تعاملات مخاطبین شما و بستن سرنخهای بیشتر را آسانتر میکند.
بهترین ابزارهای دیجیتال مارکتینگ برای اتوماسیون بازاریابی
بدون اتوماسیون، تیمهای بازاریابی بیشتر وقت ارزشمند خود را صرف بررسی وظایف خستهکننده میکنند به جای تمرکز بر روی کارهای پر تاثیر و با تصویر بزرگ. هزاران ابزار بازاریابی وجود دارد که به شما امکان می دهد گردش کار خودکار ایجاد کنید، اما برخی از آنها بالاتر از بقیه می درخشند. در اینجا بهترین ابزار برای اتوماسیون بازاریابی وجود دارد.
Brevo برای یک راه حل همه کاره مقرون به صرفه
Brevo، انتخاب ما برای بهترین ابزار بازاریابی دیجیتال برای اتوماسیون بازاریابی مقرون به صرفه است.
وقتی صحبت از اتوماسیون بازاریابی به میان میآید، بروو بهترین فرصت را برای شما به ارمغان میآورد. در حالی که این پلتفرم نسبتاً ساده است و فاقد انعطافپذیری ابزارهای دیگر است، حتی در یک طرح رایگان، میتوانید ایمیل، پیامک، چت (از جمله رسانههای اجتماعی) و واتساپ را خودکار کنید. رسانههایی بیشتر از اکثر نرمافزارهای بازاریابی پولی.
سازنده گردش کار Brevo همچنین گزینههای زیادی را ارائه میکند، از جمله شرایطی مانند تاخیر و تقسیم A/B و اقداماتی مانند بهروزرسانیهای وب و CRM. و این برنامه فقط به یک سازنده گردش کار بازاریابی محدود نمی شود. ویژگی های داخلی آن قابلیت های آن را گسترش می دهد تا ابزار CRM و زمان بندی جلسات شما نیز باشد.
Klaviyo برای کاربرپسندی
Klaviyo، انتخاب ما برای بهترین ابزار بازاریابی دیجیتال برای نرمافزار ایمیل قطرهای و تست A/B است.
صرفاً به دلیل توانایی کشیدن و رها کردن تقریباً همه چیز – از گردش کار گرفته تا داشبورد گرفته تا فرم ها – Klaviyo به دلیل کاربرپسندترین پلت فرم اتوماسیون بازاریابی یک ستاره طلایی دریافت می کند. Klaviyo یک رابط تمیز ارائه می دهد. و اگرچه در مقایسه با سایر برنامههای اتوماسیون بازاریابی از ویژگیهای فوقالعادهای برخوردار نیست، اما همچنان با تمام ابزارهایی که نیاز دارید ارائه میشود.
این پلتفرم همچنین چندین نقطه پرش را برای ایجاد گردش کار برای انجام خودکار کارهایی مانند جلوگیری از فروش از دست رفته، پرورش مشترکین، ایجاد وفاداری مشتری ، بهروزرسانی مشتریان در مورد وضعیت سفارش و ارسال یادآوریهای سبد خرید ارائه میکند .
سخن آخر
در دنیای دیجیتال مارکتینگ ابزارهای مختلف زیادی وجود دارد که ما سعی ردیم که بهترین ها و کاربردی ترین های آنها را برای تان لیست و فهرست بندی کنیم.