جادوی سفارش خدمات سئو سایت به پانا مارکتینگ!
می خواهید جادوی سئو را در سایت خود بینید؟ کافی است تا با سفارش پروژه و خدمات سئو به بهترین شرکت سئو و بهینه سازی وب سایت ترافیک و بازدید سایت خود را به کمک ما افزایش دهید و همچنین رتبه سایت خود را در گوگل بهبود دهید تا وبسایت پر بازدیدی داشته باشید.
هنگامی که یک وبسایت راه اندازی می کنید، دو راه برای رشد آن وجود دارد. راه اول سریع و زود بازده است، اما به همان نسبت هزینه بر است. راه دوم کمی نیاز به صبر و برنامه طولانی مدت دارد. اما تقریبا هزینهای به همراه ندارد و وقتی که به نتیجه برسد، شما را شگفت زده می کند! بله درست حدس زدهاید! حالت اول «تبلیغات اینترنتی» و حالت دوم « سئو » است.
سئو وب سایت یا SEO، در صورتی که به درستی صورت پذیرد، برای کسب و کارتان معجزه می کند! مطالعه بیشتر
تبلیغات یا سفارش خدمات سئو سایت؟
انجام تبلیغات به همین راحتی که صرفا هزینه ای بپردازید و تبلیغی را انجام بدهید نیست! اگر میخواهید تبلیغات کنید اولا باید تخصص داشته باشید و بدانید که چگونه سرمایه گذاری کنید و آن را به طور اصولی و صحیح مدیریت کنید تا نتیجه مورد نظرتان حاصل شود. در غیر این صورت ممکن است تنها پول خود را هدر دهید و نه فروشی و نه بازدید کننده ای برایتان حاصل شود.
دوما؛ یک تبلیغات خوب و گسترده نیازمند هزینه است. با پول کم کارتان راه نمی افتد! اگر می خواهید واقعا تبلیغ و برند سازی کنید باید واقعا هزینه دست به جیب شوید و این هزینه ها سرسام آور است.
حتی اگر بحث هزینه مطرح نباشد، تبلیغات تا زمانی برایتان بازدهی دارد که برقرار باشد. تا کی قادر خواهید بود هزینه های هنگفت تبلیغاتی را پرداخت کنید؟
البته به هیچ عنوان منکر بازدهی ویژه تبلیغات هدفمند اینترنتی نیستیم. اما این گونه تبلیغات برای افرادی خوب است که بودجه های خوبی در دست دارند و همچنین برنامه کوتاه مدت دارند. اما برای کسی که به عنوان شغل اصلی، کسب وکار اینترنتی را انتخاب کرده است، صرفا تمرکز بر تبلیغات اینترنتی کافی نیست. آن هم بنا به دلایلی که ذکر شد و مسائل دیگری از جمله اعتماد که در ادامه در مورد آن توضیح می دهیم.
بهینه سازی وب سایت
بهینه سازی سایت، قدرتی فوق العاده جادویی است که در اینترنت برای کسب اعتبار و محبوبیت و افزایش بازدید کننده برای سایت تان در اختیار دارید. واژه SEO مخفف Search Engine Optimization است، یعنی «بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو» که به کمک تکنیک های سئو ما می توانیم رتبه سایت شما را در نتایج موتور جستجو ارتقا دهیم و به لینک های ابتدایی نتایج جستجو برسانیم.
قطعا وقتی یک سایتی که در نتایج جستجو به عنوان اولین رتبه نمایش داده می شود، علاوه بر جذب بازدیدکننده زیاد، ناخودآگاه اعتماد کاربر را نیز جذب می کند. چرا که کاربران اینترنت به نتایج موتورهای جستجویی مانند گوگل و یاهو اعتماد دارند. هنگامی که تصمیم می گیرید در طولانی مدت و به کمک تکنیک های سئو رتبه سایت خود را در موتورهای جستجو ارتقا دهید و با این استراتژی نسبت به جذب بازدید کننده اقدام کنید، در واقع دیگر هیچ هزینه تبلیغاتی سر راهتان نیست و همان طور که اشاره کردیم، اینجا برگ برنده «اعتمادسازی» در اختیار سایتی است که از سئو استفاده کرده است.
موتورهای جستجو، پارامترهای مختلفی را ملاک بررسی و انتخاب بهترین سایت ها قرار می دهند. به عنوان مثال:
- کیفیت مطالب
- سئوی تصاویر
- لینک های داخلی و خارجی به مطالب و سایت
- سرعت سایت
- و غیره
همگی این موارد توسط ربات های موتورهای جستجوگر بررسی می شوند. در نهایت امتیازی برای آن صفحه در موتور جستجو در نظر گرفته می شود که هر چه این امتیاز بیشتر باشد، جایگاهش در نتایج جستجو بالاتر خواهد بود. این فرایند جذب بازدید طبیعی است و هیچ تقلبی در کار نیست، از این جهت ممکن است اندکی زمان بر باشد.
مبانی سئو که قبل از سفارش خدمات سئو سایت به شرکت سئو باید بدانید
در سئو مفاهیمی وجود دارد که همیشه ثابت است و در کنار آن تکنیک ها و فاکتورهایی است که مدام تغییر می کند. اگر علاقه مند به یادگیری سئو هستید، میتوانید با ثبت نام در دوره جامع آموزش سئو در اینجا برای آشنایی و درک بهتر شما از سئو به برخی از این مبانی ثابت اشاره می کنیم.
تولید محتوا
حتما سخن بیل گیتس را شنیده اید که سال ها پیش گفته است: «محتوا پادشاه است». هر چه بیشتر از عصر دیجیتال می گذرد، ما نیز بیشتر به این گفته و حقیقت نهفته در دل آن می رسیم. محتوای جذاب نقش مهمی در جلب مخاطب و بازدید کننده و کمک به سئو دارد. یک محتوای خوب باید یونیک و غیرتکراری باشد.
اهمیت کاربران موبایل در سئو
از سال 2019 گوگل اهمیت خاصی به کاربران موبایلی داده و شاید دلیل اصلی آن افزایش چشمگیر تعداد کاربران دارای گوشی است. در حال حاضر اکثر مردم به یک گوشی هوشمند دسترسی دارند و تعداد این افراد بیشتر از کسانی است که با کامپیوتر و تبلت به دنیای اینترنت متصل می شوند؛ اما در صورتی که در گذشته چنین نبود. بنابراین برای سازگاری با این تغییر پارامتر موتورهای جستجو باید اولا سایت شما واکنش گرا یا ریسپانسیو باشد، یعنی در همه دستگاه ها به شکل صحیح بدون بهم ریختگی آیتم ها نمایش داده شود؛ دوما سرعت سایت در گوشی نیز مناسب باشد. به سایتی که این ویژگی ها را باهم داشته باشد در اصطلاح عامیانه تر، سایت Mobile Friendly می گویند.
تصاویر با نام و نشان
اگر تا الان عکس های سایت تان را خودتان و یا شخص دیگری بدون رعایت اصول سئوی تصاویر در سایت تان بارگزاری کرده اید، اشتباه کرده اید و باید همه آن ها مجددا اصلاح و بارگزاری شوند مگر آن که بخواهید در نتایج تصاویر گوگل دیده نشوید! درست است که موتورهای جستجو، مخصوصا گوگل، دارای هوش مصنوعی قدرتمندی هستند، اما انسان نیستند که تصویر را به دقت تشخیص دهند. بنابراین برای سئوی تصاویر باید اقداماتی توسط شرکت سئو صورت پذیرد که برخی از این اقدامات عبارتند از:
- اضافه کردن تگ alt به کد تصاویر و نوشتن آن مطابق اصول سئو
- سئو نام تصاویر
- کاهش حجم تصاویر
- اضافه کردن ابعاد به کد تصاویر
کلمات کلیدی
شاید اگر در گذشته که ستون اصلی سئو فقط کلمه کلیدی بود، با استفاده بیش از حد کلمات کلیدی مرتبط و یا حتی غیر مرتبط در نتایج بالای گوگل رتبه کسب می کردید اما آن دوران به پایان رسیده و اگر امروز بخواهید با این روش های اسپم گونه فعالیت کنید، به احتمال قوی شاید آن صفحه از نتایج گوگل حذب شود و سایت شما جریمه شود! بنابراین انتخاب کلمه کلیدی و قرار دادن آن در صفحه های سایت، باید بر اساس اصول و استانداردهای جدید سئو انجام شود.
لینک سازی
وب سایت ها در شبکه اینترنت مانند تارهای عنکبوت بهم تنیده و متصل هستند. لینک سازی یکی از فاکتورهای مهم و تاثیر گذار در سئو داخلی و خارجی است. اگر صفحات سایت شما به درستی و به خوبی بهم دیگر لینک دهی شده باشند، ربات ها و خزشگرهای گوگل راحت تر میان صفحات ساید شما به گردش در می آیند و در نتیجه سایت شما بسیار راحت تر در نتایج جستجو ظاهر می شود. از طرف دیگر با یک استراتژی لینک سازی خوب می توانید با گرفتن و ساخت بک لینک، صفحات سایت خود را به سایر سایت ها متصل و لینک کنید که نتیجه آن بهبود رتبه سئو شما خواهد بود. از این روش به عنوان سئو خارجی نیز یاد می شود و شناخته ترین راه آن نیز رپورتاژ آگهی است.
موتورهای جستجو چگونه کار می کنند؟
مراحل شناسایی صفحات یک وب سایت تا رتبه دهی به آن در 5 مرحله زیر کل می گیرد:
1. خزیدن (Crawling)
فرایند بررسی صفحات وب توسط ربات های موتورهای جستجو را عمل Crawling یا خزیدن می نامند. با وجود گستردگی زیاد اینترنت، عاملی که باعث دسترسی سریعتر به محتوای مورد نظر می شود، وجود لینک ها است. یکی از کارهایی که موتورهای جستجو به جهت تکمیل بانک اطلاعاتی خود همواره انجام می دهند، بررسی و دنبال کردن لینک ها است. این خزیدن در میان لینک ها توسط Crawler یا Spider به صورت روزانه انجام می شود. سپس این اطلاعات در بانک اطلاعاتی search engine ها ایندکس می شود و هرگاه که کاربری عبارتی را جستجو کند، نتایج مربوطه سریعا به او نمایش داده می شود.
پس این جستجو ها و بررسی سایت ها توسط خزشگرها قبل ازدرخواست کاربران صورت می گیرد وگرنه امکان ارائه خزش کردن و نمایش نتایج در همان زمان جستجوی کاربر غیر ممکن است. وظیفه سئوکار این است که با استفاده از قوانین سئو به منظور ایندکس شدن سریع محتوای سایت تان کمک کند، و کاری کند که ربات ها بیشتر به سایت شما سر بزنند و این بازدید به حدی برسد تا هنگامی که مطلب جدیدی منتشر شد، بلافاصله توسط ربات ها دیده و ایندکس شود.
کار ربات ها تنها پیدا کردن و ذخیره لینک ها نیست، بلکه آن ها در بازه های زمانی گوناگون از لینک های سایت تان بازدید می کنند تا اگر تغییراتی در صفحات رخ داده، تغییرات انجام شده را در بانک اطلاعاتی خود آپدیت کنند . در اوایل راه اندازی سایت، شاید مدت زمان زیادی طول بکشد که وب سایت توسط خزشگرها پیدا شود. به همین دلیل است که در صورتی که سایت شما پس از ایجاد، در موتورهای جستجو ثبت نشده، اما ما سایت شما را در سرچ کنسول گوگل ثبت می کنیم.
2. فهرست کردن (Indexing)
ایندکس کردن فرآیندی است که توسط آن خزنده های گوگل اطلاعات و محتوایی را که در وب سایت ها پیدا می کنند را ذخیره و دسته بندی می کنند تا در نتایج نمایش بدهند. ما می توانیم تعیین کنیم که چه صفحاتی از سایت مان ایندکس بشود یا نشود و اینکه به خزشگر ها بفهمانیم که محتوای هر صفحه ما درباره چیست و از چه کلمات کلیدی تشکیل شده است تا بعدا هنگام جستجو در بانک اطلاعاتی، سریعا نتایج مد نظر بازیابی شوند.
3. پردازش (Processing )
هنگامی که کاربری عبارتی را جستجو می کند، درخواست او برای جستجو با صفحات ایندکس شده داخل بانک اطلاعاتی مقایسه می شود. به عبارتی دیگر، یعنی نتایج از قبل آماده شده و تنها بازبینی و بازیابی می شود. پس این گونه نیست که در هنگام جستجو، همان لحظه موتورهای جستجو به دنبال نتایج مرتبط در میان میلیون ها سایت که هر کدام نیز زبان مختلفی دارند بگردند؛ زیرا که در عمل این روش محال است.
4. محاسبه میزان مرتبط بودن (Calculating Relevance )
اگر بعد از پردازش، بیش از یک نتیجه برای جستجوی کاربر پیدا شده باشد، موتور جستجو با بررسی صفحات ایندکس شده، نتیجهای که بیشترین ارتباط را با آنچه که کاربر سرچ کرده دارد، نمایش می دهد.
5. نمایش نتایج (Retrieving Results )
در آخرین مرحله، موتورهای جستجو بهترین و مرتبط ترین نتایج را در صفحه SERPs به شما نشان می دهند که شما در آن لیستی از لینک های سایت هایی که پاسخگوی هدف جستجوی شما بوده اند را مشاهده می کنید.
سئوی کلاه سفید و کلاه سیاه
سئوی کلاه سفید و کلاه سیاه اصطلاحی است که از آن برای تعریف نحوه بهینه سازی سایت بر اساس قوانین موتورهای جستجو نام گزاری شده است.
سئو کلاه سفید (White Hat SEO )
سئو کلاه سفید به این معناست که برای سئو سازی یک سایت ما تنها با پیروی از قوانین موتوهای جستجو، سایت خود را رشد دهیم و رتبه بالاتر و بازدید کننده بیشتر برای سایت مان جذب کنیم. در این متد هدف اصلی ما جلب رضایت کاربران است و به دنبال آن طبیعتا رضایت موتورهای جستجو نیز حاصل می شود و این دقیقا چیزی است که گوگل و سایر موتورهای جستجو به دنبال آن هستند.
سئو کلاه سیاه (Black Hat SEO)
نام دیگر سئو کلاه سیاه، Spam indexing است. در این روش فرد با آگاهی از قوانین موتورهای جستجو برای دست یابی به نتایج و رتبه های بالای گوگل سعی در فریب ربات های موتورهای جستجو می کند تا در مدت زمان کمتری به نتیجه دلخواه خود برسد!
اما در اینجا تنها مسئله زمان مطرح است که کی ربات های گوگل به قانونی شکنی این سایت ها پی ببرند. زیرا در نهایت همه این سایت ها رهگیری می شوند و مسدود و جریمه خواهند شد. جدای از ربات ها، خود کاربران نیز می توانند این وب سایت ها را به عنوان اسپم به گوگل گزارش دهند تا هرچه سریعتر از نتایج جستجو برای همیشه پاک شوند.
تکنیک های سئو کلاه سیاه که باید از آن ها دوری کرد
برخی از تکنیکهای سئوی کلاه سیاه عبارتند از:
- ارسال کامنت های اسپم برای دیگر سایت ها
- استفاده بی رویه از کلمات کلیدی
- ریدایرکت صفحه ایندکس شده در موتور جستجو به صفحهای کاملا متفاوت
- تولید محتوای اتوماتیک بدون معنا و مفهوم برای کاربران مانند محتوایی که مستقیما توسط نرم افزارهای آنلاین ترجمه می شوند
- استفاده از تکنیک Cloaking که در آن محتوای نمایش داده شده به کاربر غیر از آن چیزی است که ربات موتور جستجو مشاهده می کند. مثلا قرار دادن متن با رنگ یکسان با پس زمینه که در نتیجه توسط گوگل خوانده می شود اما کاربر چیزی نمی بیند!
این اقدامات گاها توسط هکرها و سایت های رقیب نیز برای آسیب به سایت استفاده می شود که با این روش ها برای حذف یک سایت از نتایج جستجو و یا اخاذی، دست به این اعمال غیر اخلاقی و رقابت ناسالم می زنند. اما همه این موارد قابل تشخیص و کنترل است.
لازم به ذکر است که خدمات سئو پانا مارکتینگ با رعایت اصول و استانداردهای سئو کلاه سفید می تواند به افزایش ترافیک و بازدید سایت شما کمک کند و در برابر حملات رقبا و هکرا نیز از سایت شما محافظت کند.
SEM و تفاوت آن با SEO
SEM مخفف Search Engine Marketing یعنی بازاریابی موتورهای جستجو است که نسبت به SEO یا بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو، گستردگی بیشتری دارد؛ به این صورت که خود SEO نیز بخشی از SEM به حساب می آید. در واقع SEM شامل تمامی اقدامی است که با استفاده از موتورهای جستجو برای جذب بازدید بیشتر انجام می دهیم که برخی از این روش ها مانند تبلیغات کلیکی گوگل نیازمند پرداخت هزینه است. برای روشن تر شدن این موضوع به مقایسه این دو می پردازیم:
سئو (SEO)
- مدت زمانی طول می کشد تا نتایج سئو حاصل شود.
- استفاده از تکنیک های سئو رایگان است؛ اگرچه اگر خدمات سئو و بهینه سازی سایت خود را به یک شرکت حرفه ای سئو بسپارید، درست است که باید هزینه ای را ماهیانه بپردازید اما خیال تان بابت بحث های فنی و افزایش رتبه سایت تان راحت است.
- سئو روشی پایدار است به طوری که حتی اگر فعالیت خود را متوقف هم بکنید باز هم مدت زمانی طول می کشد تا از نتایج موتورهای جستجو نزول کنید. همچنین نیاز به هزینه دائمی ندارد.
بازاریابی موتورهای جستجو (SEM)
- به محض راه اندازی کمپین، نتایج به سرعت حاصل می شود.
- استفاده از ابزار SEM دارای هزینه است.
- SEM برای تداوم نیاز به هزینه مداوم دارد و به محضی که قطع شود، بازدید شما نیز متوقف خواهد شد. (افزایش بازدید در SEM ثابت و پایدار نیست)
بنابراین انتخاب میان این دو بعد از مشاوره سئو در دست شماست که استفاده از کدام یک و یا حتی انتخاب همزمان هر دو را بخواهید برگزینید. اما اگر هم اکنون تصمیم قطعی خود را برای ثبت سفارش پروژه سئو گرفتهاید، با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.
گوگل چگونه سایت ها را آنالیز می کند؟
گوگل 200 فاکتور را تا به امروز برای آنالیز سایت ها جهت رتبه بندی به کار می برد، مانند سرعت لود شدن سایت، لینک های داخلی و خارجی، رفتار کاربران در برابر سایت(مانند نرخ پرش و نرخ کلیک و…) که این فاکتورها را می توان به چهار بخش عمده تقسیم کرد که با رعایت آن ها می توان رتبه خوبی در گوگل کسب نمود:
1. اعتماد
گوگل به دنبال این است که سایت های با محتوای خوب و کاربر پسند در صفحه نتایج جستجو رتبه های بالاتری داشته باشند، پس اگر به دنبال کسب رضایت کاربران باشید، اعتماد گوگل را نیز بدست خواهید آورد.
2. اعتبار
اگر سایتی از شبکه های اجتماعی و سایت های مختلف لینک و بازدید کننده دریافت کند به موتورهای جستجو می فهماند که دارای محبوبیت و اعتبار است و به این شکل یک گام مثبت در جهت سئو بر می دارد.
3. ارتباط
گوگل با بررسی محتوای متنی در سایت ها و میزان مرتبط بودن آن با رویکرد سایت، راحت تر به موضوع سایت شناخت پیدا می کند و در نتیجه شما با تولید محتوای مرتبط می توانید سریعتر و بهتر رتبه کسب کنید.
4. رفتار کاربر
یکی از مهم ترین عواملی که الگوریتم های گوگل برای رتبه بندی سایت ها در نظر می گیرند رفتار کاربران است. گوگل رفتار کاربری که وارد سایت شما می شود را زیر ذره بین قرار می دهد. و واکنش او را نسبت به سایت تان مورد بررسی قرار میدهد. اینکه چه میزان در سایت شما باقی می ماند و چه میزان میان صفحات سایت تان می چرخد از جمله نشانه های خوبی است که گوگل دوست دارد، زیرا تعامل و علاقه کاربر به سایت را به او نشان می دهد.
پانا مارکتینگ مفتخر است که با شناخت و رعایت این فاکتورها، آماده ارائه بهترین خدمات seo به شما می باشد.
شرکت خدمات سئو سایت
شرکت خدمات سئو با دارا بودن تعداد زیادی کارشناس سئو می تواند نتیجه دلخواه شما را برایتان حاصل کند و شما را در صدر نتایج جستجو گوگل قرار دهد. تیم ما بعد از دریافت اطلاعات پروژه شما، سایت شما را مورد بررسی و آنالیز قرار می دهد و ایرادات سئو و طراحی سایت تان را در صورت وجود پیدا می کند و آن ها را رفع می کند.
سپس به افزایش سرعت سایت شما می پردازیم تا مطمئن شویم که سایت شما در مدت زمان کوتاه چند ثانیه ای برای کاربران لود می شود. بعد از آن در گام بعدی وضعیت رقبای شما را بررسی کرده و سپس در مرحله بعد لیست کلمات کلیدی شما را استخراج می کنیم. بعد از اتمام همه مراحل سئو داخلی، حال نوبت به ساخت بک لینک می رسد که تیم ما به شکلی صحیح و اصولی به این اقدام می پردازد.
مزایای کار با شرکت خدمات سئو سایت
- سایت شما سریع تر و اصولی تر نتیجه می گیرد، زیرا پروژه شما گروهی انجام می شود.
- خیال شما راحت است زیرا تیمی متخصص روی انجام پروژه سئو شما کار میکند.
- احتمال خطا و اشتباه بسیار پایین است.
- به دلیل وجود تجربه های مختلف و بالا، سرعت و دقت کارها بالاتر است.
خدمات سئو
پانا مارکتینگ با توجه به نیازهای سایت شما، خدمات سئو مختلفی را می تواند به شما ارائه دهد. این خدمات که به صورت جداگانه نیز قابل سفارش هستند عبارتند از: مشاوره سئو، انجام سئو و بهبود رتبه سایت، لینک سازی، و تحلیل و آنالیز سایت. همچنین اگر در خراسان رضوی هستید، می توانید از خدمات سئو مشهد استفاده کنید. اگرچه که خدمات ارزان سئو ممکن است برای برخی فریبنده باشد، اما قطعا کیفیت استاندارد این پکیج را ندارد.
با استفاده از خدمات سئو سایت شما چه زمانی سایتم رتبه میگیرد؟
اگر شناخت ابتدایی از سئو و بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو داشته باشید، قطعا می دانید که زمان دقیق و یکسان نمی توان برای همه سایت ها تعیین کرد زیرا برای هر سایت متفاوت است.
Ahref طبق تحقیقی که انجام داده است می گوید برای سایت هایی که رقابت در آن ها سخت نیست 2 الی 6 ماه و برای سایر سایت ها شاید 1 الی 2 سال برای برخی کلمات کلیدی طول بکشد تا در نتیجه صفحه اول گوگل ظاهر شوند. Neil Patel می گوید که حدود 3 ماه، اما باز هم کاملا بستگی به لینک سازی قوی و سختی کلمات کلیدی دارد. نکتهای که باید در نظر گرفت این است که این زمان های مذکور اندکی در وب فارسی متفاوت است. چیزی که ما همواره به مشتریان خود می گوییم بازه زمانی 6 الی 12 ماهه می باشد.
چه عواملی در رتبه بندی سئو مهم هستند؟
سئو مهم است و باید برای جذب ترافیک موتورهای جستجو به سایت شما انجام شود. چگونه یک موتور جستجو تصمیم می گیرد که چگونه وب سایت ها را دقیقاً رتبه بندی کند؟ پاسخ به این امر پیچیده است زیرا صدها فاکتور رتبه بندی وجود دارد، اما ما مهم ترین آنها به شرح زیر هستند:
محتوا
شاید شنیده باشید که محتوا پادشاه است و این در مورد سئو صادق است. در ابتداییترین سطح، موتورهای جستجو میخواهند کاربران را با مرتبطترین محتوا تا حد امکان با درخواستشان مطابقت دهند. یکی از دلایلی که مقالات ویکیپدیا اغلب در رتبهبندی بالایی قرار میگیرند این است که جامع و قابل اعتماد هستند.
موتورهای جستجو به محتوای صفحه، تازگی محتوا نگاه میکنند و الگوریتمهای پیچیدهای را به کار میگیرند تا بفهمند آیا محتوا به جستجوگر مرتبط است یا خیر. به عنوان مثال، فرض کنید یک وب سایت لیوان قهوه دارید و لیوان هایی با اشکال و اندازه های مختلف می فروشید. شما باید مطمئن شوید که محتوایی در وب سایت خود دارید که به وضوح در مورد لیوان های قهوه است.
این میتواند شامل صفحات محصول لیوان، و همچنین محتوایی در مورد تاریخچه لیوانهای قهوه، نحوه ساخت آنها یا حتی خلاقترین فنجانهای قهوه در تمام دوران باشد. محتوا سنگ بنای اصلی هدایت ترافیک جستجوی ارگانیک به سایت شما است.
تجربه کاربری (UX)
ممکن است محتوای عالی داشته باشید، اما اگر تجربه ضعیفی ارائه دهید، کاربران سایت شما را ترک خواهند کرد و دیگر هرگز از سایت شما بازدید نخواهند کرد. این چیزی است که موتورهای جستجو سعی می کنند به هر قیمتی از آن اجتناب کنند و بنابراین وب سایت هایی با تجربه کاربری عالی رتبه بندی می کنند. بنابراین، چه چیزی یک تجربه کاربری عالی را ایجاد می کند؟
- سرعت صفحه بالا
- یک وب سایت سازگار با موبایل
- ناوبری آسان
- هیچ پیام پاپ آپ مزاحمی وجود نداشته باشد
کاربران باید بتوانند به سرعت و به راحتی محتوای شما را ببینند و در سایت شما سیر کنند. این امر به ویژه اهمیت یافته است زیرا دستگاه های تلفن همراه به طور فزایندهای رایج شدهاند و اکنون اکثریت ترافیک وب را تشکیل می دهند.
گوگل در سال 2021 بهروزرسانی الگوریتم خود را بر اساس تجربه کاربر ارائه کرد. این توجه نادیده گرفته شده برای توسعه وب قرار است اهمیت زیادی پیدا کند. از قول خود گوگل:
سیگنال تجربه صفحه جنبه هایی از نحوه درک کاربران از تجربه تعامل با یک صفحه وب را اندازه گیری می کند. بهینهسازی این عوامل باعث میشود وب برای کاربران در همه مرورگرها و سطوح وب لذتبخشتر شود و به سایتها کمک میکند تا به سمت انتظارات کاربران در تلفن همراه تکامل یابند. ما معتقدیم که این به موفقیت کسب و کار در وب کمک می کند زیرا کاربران درگیر بیشتر می شوند و می توانند با اصطکاک کمتری تراکنش کنند.
سئو فنی
با تجربه کاربر و عوامل رتبه بندی فنی همپوشانی هایی وجود دارد. اینها شامل بهترین شیوه های توسعه وب برای افزایش سرعت صفحه، اما همچنین بهینه سازی متادادهها و ملاحظات معماری وب است. به عنوان مثال، بهینهسازیهای متاداده با بهبود نرخ کلیک در صفحات نتایج جستجو، بهبود رتبهبندی تصاویر یا حتی کمک به نمایش محتوای شما در جستجوهای صوتی.
معیارهای بازخورد کاربر
موتورهای جستجو همچنین به داده های رفتاری که کاربران به عنوان سرنخ در هنگام جستجوی محتوا می گذارند تکیه می کنند. این ممکن است شامل نرخ کلیک برای یک جستار معین باشد یا اگر کاربر پس از کلیک روی یک نتیجه، دکمه بازگشت را خیلی سریع بزند. این عوامل رتبهبندی همیشه شفاف نیستند و متخصصان وب باید به سرنخهای ظریفی که موتورهای جستجو از خود میگذارند یا بازخورد کارشناسان و کارمندان موتورهای جستجو تکیه کنند.
بک لینک ها
بک لینک هر لینکی است که به صفحه شما اشاره می کند. موتورهای جستجو به تعداد لینک هایی که به یک صفحه خاص اشاره می کنند و کدام سایت به آن اشاره می کند نگاه می کنند. اگر محتوای شگفت انگیزی دارید و مردم آن را قابل اعتماد و جامع می دانند، می خواهند به شما لینک دهند. با این حال، موتورهای جستجو برای تعیین ارزش لینک به کیفیت لینک ها نگاه می کنند. همه آنها به یک اندازه خلق نشده اند. به عنوان مثال، اگر شما یک وبلاگ ورزشی و لینک های ESPN به وبلاگ خود دارید، موتور جستجو محتوای شما را بسیار معتبر و مرتبط می بیند. با این حال، اگر وبلاگ دستور غذای جدید دوستتان به شما پیوند داده شود، مهم تلقی نخواهد شد.
مهم است که توجه داشته باشید این سیگنال رتبه بندی در گذشته توسط وب سایت هایی که در آن زمان از الگوریتم ها استفاده می کردند مورد سوء استفاده قرار گرفته است. در نتیجه، موتورهای جستجو بهروزرسانیهایی را برای اطمینان از یکپارچگی نتایج جستجو منتشر کردند. اطمینان حاصل کنید که یکپارچگی و روش های فروشندگانی که به شما قول بک لینک می دهند را کاملا بررسی کرده اید.
خدمات سئو سایت پانا مارکتینگ چگونه است؟
چگونه ترافیک بسیار مرتبط باعث افزایش تبدیل می شود!
هدف نهایی ما تبدیل ترافیک ارگانیک شما از Google است. این واقعاً به معنای این است که ما بر اساس یافتههای تحقیقات بازار خود بر دریافت ترافیک ارگانیک با کیفیت برای شما تمرکز میکنیم.
با انجام تحقیقات کامل کلمات کلیدی، ما عبارات جستجویی مرتبط با کسب و کار شما را با در نظر گیری خدمات و محصولات ارائه شده شما مشخص می کنیم. این تضمین می کند که ما بهترین نتایج جستجو را ایجاد کنیم. از این رو، کارشناسان بهینه سازی موتورهای جستجو ما کلمات کلیدی مناسب را با صفحات مناسب پیوند می دهند.
پس از تکمیل این مرحله، در اینجا است که می دانیم آیا صفحات جدید (و محتوای جدید) مورد نیاز است یا خیر. اساساً به این معنی است که ما وب سایت شما را از آنچه کاربر در موتور جستجو جستجو می کند، مهندسی معکوس می کنیم.
خدمات مدیریت سئو سایت ما تضمین می کند که وب سایت شما برای سئو آماده است و برای تبدیل هدایت می شود.
مدیریت گزارش در شرکت سئو سایت پانا مارکتینگ
به عنوان بخشی از خدمات سئوی ما، مدیر حساب اختصاصی و مدیر سئوی شما در پانا مارکتینگ گزارش شما را سفارشی می کند. شاخصهای کلیدی عملکرد و اهداف کلی شرکت، نحوه شخصیسازی گزارش شما را دیکته میکنند. این بدان معناست که می توانید معیارهای مهم را بهتر درک کنید. اگر ترجیح میدهید، میتوانیم ویدیویی ضبط کنیم که شما را در گزارش سئو راهنمایی میکند تا در طول مسیر به شما آموزش دهیم.
در ابتدای هر ماه، گزارش مفصلی از نحوه گذراندن ماه قبل دریافت خواهید کرد. بخش بزرگی از کارهایی که ما انجام می دهیم این است که شفاف و پاسخگو در برابر شما باقی خواهیم ماند. چه این نتایج خوب یا بد باشند، ما مطمئن خواهیم شد که شما به طور کامل نحوه و چرایی آن را درک می کنید.
از طریق بررسی های منظم وب سایت و پورتفولیو لینک سازی، ما پیشرفت هایی را برجسته می کنیم که می تواند به بهبود نرخ تبدیل شما کمک کند. ما به کارهایی که در آن ماه انجام دادیم، نتایج آن کار و برنامهای که برای ماه آینده انجام میدهیم، نگاه میکنیم.
از آنجایی که ما علاقه زیادی به سئو داریم، سرمایه گذاری زیادی روی بهترین نرم افزارها و ابزارهای گزارش سئو در دسترس داریم. این تضمین می کند که شما گزارش دقیق، سریع و در زمان واقعی را دریافت کنید. اوه و یک چیز دیگر، فقط به این دلیل که ما فنی هستیم، به این معنی نیست که از شما نیز همین انتظار را داریم. ما گفتگوهای فنی را فیلتر میکنیم و بینشهای قابل درک را ارائه میکنیم که به شما کمک میکند تصمیمهای استراتژیک بهتری بگیرید.
بهترین شرکت خدمات سئو سایت
ما یک شرکت خدمات سئو سایت هستیم که هرگز متوقف نمی شود. در واقع ما به خود افتخار می کنیم که بهترین خدمات سئو سایت را ارائه می دهیم. تیم ما به طور مداوم به دنبال فرصت های رو به رشد هستند. چه در حال گسترش کلمات کلیدی هدفمند شما باشد و چه توسعه خوانایی محتوای وب سایت شما.
ما اهداف سال به سال را برای رشد حضور اینترنتی و تبدیل در ترافیک ارگانیک شما تعیین می کنیم. وقتی ما را انتخاب می کنید، فقط یک سرویس یکباره دریافت نمی کنید. شما در حال ورود به یک شراکت مادام العمر با ما هستید. زیرا می دانید که ما در درازمدت به رشد و تثبیت جایگاه شما در گوگل کمک می کنیم.