خدمات ارزان سئو در بسیاری از موارد، منفی تلقی می شود. اما راه هایی منطقی برای کاهش هزینه های نهایی سئو وجود دارد که منجر به خدمات سئو ارزان و کم هزینه می شود. در اینجا به طور کامل برای شما توضیح می دهیم که چرا سئو ارزان امری منفی شمرده می شود و اینکه راه های صحیح و مثبت کاهش قیمت پروژه و انجام سئو با قیمت پایین چیست؟ و این که آیا می توان سئو با کمترین قیمت انجام داد؟
بدیهی است همه امکان پرداخت و بهره مندی خدمات حرفه ای سئو را ندارند. به همین علت به دنبال خدماتی متناسب با بودجه خود می گردند. قبل از این که سئو ارزان را تایید یا رد کنیم، ابتدا باید ببینیم که آن چیست و چه عواملی بر تعیین قیمت سئو اثر گذارند.
خدمات سئو ارزان چیست؟
تعریف خدمات سئو ارزان متفاوت است. آنها اغلب به بودجه و درآمد شرکت شما بستگی دارند که آن نیز به اندازه کسب و کار شما مرتبط است. در حالی که یک بیزنس بزرگ ممکن است به قیمت 6 میلیون تومان در ماه به عنوان یک هزینه خرد (مخصوصا به نسبت کسب سود کلانی که بدست می آورد) نگاه کند، یک کسب و کار کوچک توان پرداخت آن را ندارد.
در هر صورت، خدمات سئو کم هزینه مترادف با سئو ارزان است. سئو با کمترین قیمت وعدهای است که شاید از خیلی از شرکت های ارائه دهنده خدمات سئو بشنوید. اما آیا چنین خدماتی، کیفیت مطلوب نیز دارند؟
قطعا شما خدمات سئو با کیفیت بالا و قابل اعتماد می خواهید. هنگامی که کلماتی مانند “ارزان” یا “کم هزینه” را به جستجوهای خود برای خدمات سئو اضافه می کنید، کسب و کار خود را در معرض آژانس های اسپم و غیرقابل اعتماد قرار می دهید که می توانند به شهرت، درآمد و حضور آنلاین شرکت شما آسیب واقعی وارد کنند.
سئو ارزان، خوب یا بد؟
با وجود آژانسهای زیادی که سئوی ارزان را تبلیغ میکنند، معمولاً افراد میپرسند: «چرا بهینه سازی ارزان برای موتورهای جستجو چیز بدی است؟». البته که منطقی است که بپرسیم. برای مثال، جستجوی «خدمات سئوی ارزان» با دهها آژانس بازمیگردد که ظاهراً سئو کم هزینه ارائه میکنند.
همین اول خدمتتان عرض کنیم که ارزان داریم تا ارزان! اگر هزینه عادی یک پروژه سئو در سال 1401 را مثلا ماهی 7 میلیون تومان در نظر بگیریم، ممکن است یک شرکت ماهی 5 میلیون تومان از شما دریافت کند، یک شرکت ماهی 2 میلیون تومان و یا شرکتی نیز پیدا شود که بگوید کل پروژه سئو جمعا با 5 میلیون تومان انجام می دهد!
از شرکتی یا هر شخصی که ادعا می کند که کل پروژه را با مبلغ ناچیزی مانند 5 میلیون تومان و یا مثلا 2 میلیون تومان انجام می دهد، تنها کاری که باید کرد فرار است! فرار! در ادامه به دلایل کم بودن هزینه انجام سئو این شرکت ها و افراد می پردازیم.
اما قبل از آن بیایید درباره آن شرکت دیگر که نسبت به رقیب خود کمی ارزان تر دریافت می کند صحبت کنیم. شرکتی که ماهی 6 یا 5 میلیون تومان دریافت می کند، اگرچه از رقبای خود ارزان تر هزینه دریافت می کند اما به معنای پایین بودن هزینه خدمات آن ها نیست. باید دید دلیل واقعی هزینه پایین سئو آن ها چیست.
دلایل واقعی خدمات ارزان سئو پانا مارکتینگ چیست؟
در اینجا ما صادقانه دلایل پایین بودن نرخ هزینه سئو پانا مارکتینگ در قالب پکیج خدمات سئو ارزان را نسبت به خدمات عادی سئو خدمتتان عرض می نماییم. قضاوت و تصمیم گیری نهایی با شما که از کدام نوع خدمات سئو ما استفاده کنید!
1. توسط دانشجویان ما انجام می شود.
پروژه های ارزان سئو توسط دانشجویان خبره دوره سئو ما انجام می شوند. البته این امر تحت نظارت یکی از سئوکاران حرفهای از تیم ما صورت می پذیرد. اما به هر حال این پروژه ها در راستای کارآموزی دانشجویان ما، به آن ها واگذار می شود.
2. مشمول برخی خدمات نمی شوید.
ما در خدمات ارزان سئو، مسئولیت تولید محتوا سئو شده سایت و لینک سازی رایگان را قبول نمی کنیم. در سایر پکیج های خود، ما اقدام به تولید محتوای سئو شده سایت و لینک سازی با کیفیت خارج صفحه در سایت های ذی صلاح را به طور کاملا رایگان انجام می دهیم. پس به عبارتی دیگر، سئو ارزان ما = تنها و فقط سئو داخلی (on page SEO) + خدمات لینک سازی از طریق رپورتاژ آگهی (پولی و پرداخت مستقیم شما به سایت های نمایش دهنده تبلیغ ). و شما جداگانه باید تولید محتوا سایت خود را برون سپاری کنید(نویسنده های فریلنسر هم گزینه خوبی هستند) و یا خودتان بنویسید. همچنین بابت لینک سازی خارجی باید اقدام به خرید رپورتاژ آگهی کنید و یا پکیج خدمات لینک سازی خارجی ما را جداگانه تهییه فرمایید.
3. مشمول برخی محدودیت ها می شوید.
طبیعی است که برای هر چیزی، به هر اندازه که هزینه کنیم، به همان اندازه ارزش و کیفیت دریافت می کنیم. اما وقتی ما می گوییم که برای شما سئو کم هزینه انجام می دهیم، اصلا به معنای کاهش کیفیت خدمات نیست. بلکه به معنای کاهش کمیت خدمات است. ما هیچگاه مشتریان خود را قربانی هیچ چیزی نمی کنیم. اما این محدودیت ها چه هستند؟
- محدودیت در تعداد سئو کلمات کلیدی
- محدودیت در تعداد سئو سازی صفحات داخلی
که با توجه به بودجه شما و حداقل های استاندارد ما تعیین می شوند.
4. التزام به لینک دهی به شرکت ما
این نیز در کنار سایر موارد قبل، از جمله شروطی است که در قرارداد قید می شود. کارفرما در قبال دریافت خدمات سئو ارزان موظف است تا بک لینک به سایت پانا مارکتینگ بدهد. جزئیات این مورد و شرایط آن نسبت به نوع هر پروژه متفاوت است.
اما دادن بک لینک به سایت ما در فوتر سایت تان، در قبال دریافت خدمات سئو ارزان، یک بازی برد برد برای هر دو طرف (شرکت مجری و کارفرما) است.
ما دلایل واقعی خود را برای ارائه سئو کم هزینه به شما گفتیم و توضیح دادیم که چگونه هزینه پروژه شما را کاهش می دهیم.
حال بیایید ببینیم شرکت های دیگر برای سئو ارزان پروژه ها دست به چه اقداماتی می زنند و چرا باید از آن ها پرهیز کنید.
5 دلیل قانع کننده برای اجتناب از خدمات ارزان سئو توسط شرکت های دیگر
درباره پنج مضراتی که سئو ارزان و آژانس های سئو کم هزینه به همراه دارند بیشتر بدانید:
1. خدمات سئو ارزان = استراتژی های یکسان
برای آژانس های سئو کم هزینه، کسب و کار شما مانند بقیه است. هیچ چیز در مورد شرکت، محصولات یا خدمات، صنعت یا رقبای شما منحصر به فرد نیست. به همین دلیل است که کسب و کار شما یک استراتژی ساده برای سئو دریافت می کند.
اگر با سئو آشنایی دارید، میدانید که روشهای کپی و پیست کارایی ندارند. مانند هر استراتژی دیجیتال مارکتینگ، سئو به برنامه ای متناسب با کسب و کار شما نیاز دارد. آنچه باعث کسب نتایج خوب برای سئو یک شرکت تولیدی می شود، برای یک شرکت دیگر موثر نیست.
آژانسی که خدمات سئو ارزان ارائه میکند به این موضوع که چه چیزی برای سئو مفید است و چه چیزی مفید نیست اهمیتی نمیدهد. آنها پرداخت ماهانه خود را دریافت می کنند، برنامه خدمات خود را دنبال می کنند و به سمت مشتری بعدی می روند. از آنجایی که سئو ممکن است چندین ماه طول بکشد تا نتایجی را نشان دهد، آنها مجبور نیستند برای مدتی با نارضایتی شما کنار بیایند.
به همین دلیل است که آژانس ها می توانند قیمت خدمات کمتر از 100 دلار در ماه ارائه دهند. آنها استراتژی یکسانی را با تک تک مشتریان دنبال می کنند. شخصی که حساب شما را مدیریت می کند مجبور نیست برای تحقیق در مورد کسب و کار شما زحمت بکشد، آنها می توانند از راه اندازی طرح یکسان و مناسب خود صرف نظر کنند.
در مقایسه، آژانس های سئو با قیمت های مناسب تجربه کاملا متفاوتی را ارائه می دهند. آنها الگوهای خدماتی ندارند. در عوض، آنها کمپین شما را از صفر میسازند و زمان خود را به کسب و کار، صنعت، محصولات و حتی رقبا اختصاص میدهند.
وقتی با یکی از این آژانس ها شریک می شوید، یک استراتژی سفارشی دریافت می کنید. همه چیز در مورد شرکت شما، از برند شما گرفته تا تیم شما و مزایای شما، منحصر به فرد است.
2. خدمات سئو ارزان = کیفیت پشتیبانی پایین
هیچ کس خدمات بد به مشتریان را دوست ندارد، با این حال این ویژگی مشخصه خدمات سئو ارزان است. چه بخواهید سوالی بپرسید، گزارش عملکرد به دست آورید یا درباره استراتژی بحث کنید، رسیدن به نتیجه با مدیران حساب در آژانس های سئو کم هزینه دشوار است.
بدترین قسمت این است که شما هر ماه برای نادیده گرفته شدن هزینه می کنید. هر ماه، کسبوکار شما پرداختهای خود را ارسال میکند، اما آژانس شما به قول خود برای ارائه پشتیبانی درجه یک برای تیم و شرکت شما عمل نمیکند.
برای مثال، تیم شما ممکن است مجبور شود تا دیر وقت بماند (یا زودتر به محل کار برسد) تا یک تماس تلفنی از مدیر حسابتان دریافت کند. در سراسر کانال ها، از تلفن تا ایمیل، ممکن است به دلیل موانع زبانی با مشکلات و سوء تفاهم هایی نیز مواجه شوید.
ناگفته نماند که مدیر حساب شما با کسب و کار شما آشنا نیست. آنها نام شرکت شما و همچنین اینکه شما نقطه تماس هستید را می دانند، اما چیزهای دیگری نه. به یاد داشته باشید، آنها از یک رویکرد کپی و پیست برای استراتژی شما پیروی می کنند.
آنها نیازی به دانستن چیزی در مورد شرکت شما ندارند.
با خدمات کم هزینه سئو، زندگی شما آسان تر نمی شود که هیچ، بلکه حتی پیچیده تر نیز می شود. که می تواند باعث ایجاد ناامیدی و تنش در بین تصمیم گیرندگان تیم و شرکت شما شود. برای بسیاری از کسب و کارها، صرفه جویی در هزینه که با بهینه سازی ارزان برای موتورهای جستجو همراه است، ارزش آن را ندارد.
3. خدمات سئو ارزان = سئوکاران کم تجربه
از آنجایی که آژانس های سئو با قیمت پایین از رویکرد کپی و پیست در سئو پیروی می کنند، به مدیران حساب با تجربه نیاز ندارند. آنها سریعاً استخدامی های جدید را وارد می کنند و یک اسکریپت اساسی برای بهینه سازی وب سایت شرکت شما در اختیار آنها قرار می دهند.
برای این آژانس ها دلیلی برای استخدام متخصصان سئو وجود ندارد. آنها کمپین های سفارشی نمی سازند یا کلمات کلیدی رقابتی را هدف قرار نمی دهند. در عوض، آنها در مورد سئو، حداقلها را برای کسبوکار شما فراهم میکنند.
بعلاوه، برای یک شرکت سئو با قیمت پایین، هزینه گزافی است که فردی با تجربه در سئو را با حقوق بالا استخدام کند.
علاوه بر این، افرادی که تجربه سئو حرفهای دارند، تمایلی به کار در این نوع آژانس ها ندارند. به دلیل پیشینه سئوی خود، آنها می دانند که این آژانس ها چگونه کار می کنند و تشخیص می دهند که چرا برای مشاغلی مانند شما مضر هستند.
فقدان تجربه در آژانس های سئو کم هزینه می تواند تأثیر فوق العاده ای بر عملکرد استراتژی شما داشته باشد. به عنوان مثال، مدیر حساب شما ممکن است از تاکتیک های کلاه سیاه برای کمک به رتبه بندی سایت شما استفاده کند که می تواند منجر به جریمه شدید موتورهای جستجو مانند Google شود.
همانطور که در قبل اشاره شد، پانا مارکتینگ نیز برای انجام پروژه های سئو با قیمت پایین از دانشجویان خود استفاده می کند. اما دقت کنید که تفاوت ما با سایر شرکت های سئو کم هزینه در این است که ما یک سئوکار حرفهای را برای نظارت بر عملکرد دانشجویان خود قرار می دهیم و آن ها را به حال خود رها نمی کنیم.
4. خدمات سئو ارزان = تاکتیک های سئو کلاه سیاه
با استراتژیهای کپی و پیست، برای شرکتهای سئو با کمترین قیمت، به سختی میتوان نتایج را برای مشتریان خود به ارمغان آورد. به همین دلیل است که بسیاری به تاکتیک های کلاه سیاه متوسل می شوند. یک تاکتیک کلاه سیاه از تکنیک های فریبنده برای فریب موتورهای جستجو برای بهبود رتبه سایت شما در نتایج جستجو استفاده می کند.
این تاکتیک ها در جامعه سئو شناخته شده است. در واقع، آنها آنقدر بدنام هستند که موتورهای جستجو مانند گوگل، الگوریتم خود را برای تنبیه آنان، بروز کرده اند. با این حال، بسیاری از آژانسهای سئو کمهزینه همچنان سعی میکنند از سئو کلاه سیاه استفاده کنند.
این تصمیم بازتاب مستقیم تجربه و مهارت شرکت های سئو با کمترین قیمت است. آنها مانند سایر آژانس های سئو در مورد استانداردهای صنعت بروز نمی مانند. حتی بدتر از آن، آنها به تأثیری که یک جریمه از طرف Google می تواند روی وب سایت شما بگذارد اهمیتی نمی دهند.
جریمه گوگل می تواند در کوتاه مدت و بلند مدت به وب سایت شما آسیب برساند. هنگامی که شما جریمه در وب سایت خود دارید، گوگل می تواند سایت شما را از نتایج جستجو حذف کند. این بدان معناست که وب سایت شما ترافیکی از گوگل دریافت نمی کند، که می تواند تأثیر مستقیمی بر نتیجه شما داشته باشد.
به عنوان مثال، اگر شما یک فروشگاه اینترنتی هستید، ممکن است شاهد کاهش قابل توجهی در فروش هفتگی باشید. این به این دلیل است که مردم دیگر کسب و کار شما را در نتایج جستجو پیدا نمی کنند. آنها به دنبال یک محصول می گردند، یک رقیب پیدا می کنند و خرید خود را انجام می دهند.
در عین حال شما همزمان دارید هنوز پرداخت ماهانه خود را به آن شرکت سئو با کمترین قیمت ارائه می کنید. شما به این آژانس پول می دهید تا تا به رشد کسبوکارتان کمک کنند، اما آنها درآمد و بازدید شما را در نتایج جستجو کاهش میدهند.
این دقیقا برعکس کاری است که یک آژانس سئو انجام می دهد.
5. خدمات سئو ارزان = ارزش صفر
همانطور که موتورهای جستجو تکامل یافته اند، الگوریتم های آنها نیز تغییر کرده است. به همین دلیل است که استراتژیهای سئو اغلب بر روش هایی تمرکز میکنند که دارای ارزش بلندمدت هستند، مانند محتوای اصلی و لینکهایی از سایر وبسایتها به آن محتوا.
یک آژانس سئو معتبر برای ساخت محتوای با کیفیت و اصلی برای سایت شما کار می کند. این نوع موارد به دلیل کیفیت و توانایی آن برای کمک به کاربران، به راحتی لینک ها را به دست می آورند. هنگامی که یک پروفایل بک لینک درخشان دارید، می این تواند به رتبه بهتر محتوای شما در نتایج جستجو کمک کند.
اگر به یک آژانس سئو با کمترین قیمت مراجعه کنید، آنها نمی توانند در این بخش اصلی سئو به شما کمک کنند.
آنها کارکنان یا تجربه ای برای راه اندازی این نوع استراتژی ندارند. ناگفته نماند، این نوع محتوا برای وب سایت شما نیاز به یک رویکرد سفارشی دارد. به یاد داشته باشید، خدمات سئو کم هزینه با عدم سفارشی سازی پروژه ارائه می شود. یعنی همان کپی و پیست استراتژی ها.
این واقعیت ساده باعث می شود که بسیاری از کسب و کارها علاقه خود را به سئو با کمترین قیمت زیر سوال ببرند. چرا برای یک استراتژی غیر استاندارد، برخی تاکتیک های کلاه سیاه و نتایج ناموفق به کسی پول بدهید؟ این هدر دادن سرمایه شما است. در حالی که می توانید همان هزینه را برای دوره سئو برای تیم داخلی خود خرج کنید.
چرا شرکت های سئو با کمترین قیمت هنوز حضور دارند؟
با معایب متعدد شرکت های سئو با کمترین قیمت و خدمات سئو کم هزینه، طبیعی است که تعجب کنیم که چرا این شرکت ها به فعالیت خود ادامه می دهند. در حالی که این آژانس ها دارای نرخ ریزش مشتری بالایی هستند، آنها همچنین تاکتیک های تهاجمی را برای به دست آوردن مشتریان جدید اتخاذ می کنند.
به عنوان مثال، آنها ممکن است از بازاریابی تلفنی برای بازاریابی مشتریان جدید استفاده کنند. در برخی موارد، آنها حتی ممکن است مشتریانی را از آژانس های معتبر شکار کنند و از تاکتیک های ترس برای به دست آوردن این مشاغل استفاده کنند. بسیاری نیز قیمت های پایین خود را برای جذب آن ها تبلیغ می کنند.
به طور خلاصه، آژانس های سئو با کمترین قیمت، بیشتر بر جذب مشتری تمرکز می کنند تا حفظ مشتری. از آنجایی که سئو یک استراتژی مداوم است، این تصمیم، عدم تجربه آن ها در صنعت را نشان می دهد.
آنها به نگه داشتن شما به عنوان مشتری اهمیتی نمی دهند. به محض اینکه آنها شما را جذب کردند (و شما را در یک قرارداد قفل کردند)، آنها به دنبال مشتری بعدی خود هستند. در مقایسه، یک آژانس سئو معتبر با یادگیری در مورد شما و کسب و کار شما و همچنین اهداف شما، یک رابطه طولانی مدت با شما ایجاد می کند.
قیمت واقعی خدمات سئو چقدر است؟
امروزه بسیاری از کسب و کارها 5 تا 10 میلیون تومان در ماه برای سئو هزینه می کنند. (نرخ 1401)
اگر آژانسی کمتر از این محدوده قیمت خدمات ارائه دهد، در واقع دارد خدمات پکیج سئو ارزان را به شما ارائه می کند. مثلا پکیج سئو ارزان ما چیزی حدود 3 میلیون تومان است. (بسته به بیزنس و استراتژی سفارشی سازی شده متفاوت است). اما ما با این هزینه کم سئو، از کیفت کار شما نمی کاهیم. بلکه میزان خدماتی که شما بهره مند می شوید با محدودیت ارائه می شود.
مثلا اگر در سایر پکیج های خود در هر ماه 20 الی 30 صفحه را سئو داخلی می کنیم، سایت شما ماهانه حدودا 10 صفحه سئو داخلی می شود.
فقط می توانم خدمات سئو ارزان را تامین کنم، چه کنم؟
بسته به شرکت شما و همچنین بودجه بازاریابی، خدمات سئو ممکن است فراتر از محدوده قیمت شما باشد. البته این بدان معنا نیست که کسب و کار شما باید در خدمات سئو ارزان سرمایه گذاری کند. اگرچه ممکن است در حد بودجه شما باشد. اما به اهداف یا انتظارات شما برای سئو با آن شرکت ها نخواهند رسید.
اگر نمی توانید خدمات قابل اعتماد سئو را بپردازید، چند گزینه دارید:
1. در آموزش سئو سرمایه گذاری کنید
حتی اگر بتوانید برای سئو هزینه بالاتر بکنید، باز هم درک سئو مفید است. اگر توانایی پرداخت خدمات سئو را نداشته باشید، مفیدتر است. زیرا زمانی که دانش سئو را به دست آورید، می توانید شروع به بهینه سازی وب سایت شرکت خود کنید. می توانید با دوره سئو شروع کنید. اگر در مشهد باشید حتی می توانید در دوره حضوری آموزش سئو در مشهد ما شرکت کنید.
2. یک مشاور سئو استخدام کنید
اگر به دنبال مشاوره حرفه ای در مورد استراتژی سئو خود هستید، می توانید در مورد هزینه استخدام یک مشاور سئو نیز تحقیق کنید. با داشتن یک مشاور سئو، کسب و کار شما ساعتی هزینه خدمات خود را پرداخت می کند، که اغلب بر شناسایی مشکلات سایت شما و همچنین فرصت ها تمرکز دارد.
به طور متوسط یک مشاوره 1 ساعته 1 تا 2 میلیون تومان هزینه دارد.
در حالی که یک مشاور همچنین می تواند توصیه های خود را برای شما اجرا کند، انجام این بروز رسانی ها برای تیم شما مقرون به صرفه تر است. بسته به توصیه های مشاور خود، ممکن است لازم باشد با تیم توسعه خود کار کنید.
به عنوان مثال، یک مشاور ممکن است پیشنهاد کند وب سایت خود را بروز کنید تا یک پاورقی با نام، شماره تلفن و آدرس شرکت شما درج شود. یا ممکن است توصیه کنند سازمان نوار پیمایش اصلی خود را تغییر دهید تا تجربه کاربری بهتری ارائه دهید.
اگر تصمیم به استخدام مشاور دارید، از قبل ساعت های مشخصی را متعهد کنید. شما نمی خواهید از بودجه مشاوره خود تجاوز کنید، بنابراین انجام این گام پیشگیرانه می تواند از هزینه بیش از حد شرکت شما جلوگیری کند.
3. یک استراتژی سئو داخلی را شروع کنید
اگر فقط می توانید سئو با کمترین قیمت را بپردازید، رویکرد فعالانه داشته باشید و یک استراتژی سئو را در داخل سایت راه اندازی کنید. با آموزش های خود می توانید طرحی ایجاد کنید که فراتر از توانایی های یک شرکت سئو کم هزینه باشد.
به علاوه، می توانید بودجه سئوی سازمان خود را در ابزارها و منابع مفیدتر سرمایه گذاری کنید. به عنوان مثال، ممکن است یک فریلنسر برای نوشتن یک نسخه بهینه برای وب سایت خود یا یک طراح گرافیک برای ایجاد یک اینفوگرافیک برای سایت خود استخدام کنید.
برای بسیاری از شرکت ها، موفقیت یک استراتژی سئو داخلی می تواند منجر به سرمایه گذاری قابل توجهی در سال بعد شود. با این بودجه افزایش یافته می توانید یک آژانس معتبر و قابل اعتماد برای کسب و کار خود استخدام کنید.
درباره یافتن یک آژانس سئو قابل اعتماد بیشتر بدانید
آیا می خواهید در مورد کار با یک آژانس سئو اطلاعات بیشتری کسب کنید؟ مقالات سئو ما را مطالعه کنید، که شامل راهنماهایی در مورد انجام سئو با کمترین قیمت می باشد.
اگر آماده همکاری با یک آژانس سئو معتبر هستید، پانا مارکتینگ می تواند به شما کمک کند. از طریق تماس با 09017600858 با ما گپ بزنید یا به صورت واتساپ به ما پیام دهید تا در مورد خدمات SEO ما بیشتر بدانید!
اگر همچنان تمایل به انجام سئو کم هزینه دارید، با ما درباره شرایط و هزینه های آن گفتگو کنید.