پانا مارکتینگ مفتخر است که انجام سفارش خدمات خرید و فروش و انتشار رپورتاژ آگهی در سایت های خارجی انگلیسی زبان معتبر با DA و DR بالای 80 و ایرانی از خبرگذاری آسوشیدپرس تا یاهو فایننس و بلومبرگ و غیره را به شما عزیزان با بهترین قیمت و هزینه ارائه می کند. مطالعه بیشتر
رپورتاژ آگهی به چه معنا می باشد و چگونه بر سئو اثر می گذارد؟
یکی از موضوعات بسیار با اهمیت در دنیای امروز، موضوع روابط عمومی دیجیتال و به خصوص رپورتاژ آگهی است که یکی از زیرمجموعههای مهم آن محسوب می شود. شدت اهمیت این زیر مجموعه به حدی بالا است که باعث میشود بسیاری از مردم تصور کنند همه ی کارهای روابط عمومی در انتشار رپورتاژ آگهی خلاصه می شود. اما در حقیقت می توان در بسیاری از موارد دیگر مثل معرفی یک محصول، تحقق اهداف تبلیغاتی، گرفتن بک لینک و به صورت کلی خدمت در رسانههای پرمخاطب از رپورتاژ خبری استفاده کرد.
معنی کاربردی رپورتاژ آگهی
شاید تا به حال در مورد انتشار رپورتاژ آگهی در سایت های پربازدید خارجی انگلیسی زبان (و یا حتی ایرانی و فارسی زبان) چیزهایی به گوشتان خورده باشد. واقعیت این است که در دنیای رقابتی امروز، دیگر نمیتوان به شیوه های تبلیغاتی و بازاریابی گذشته اکتفا کرد. به همین دلیل برندها به دنبال یافتن روشهای تبلیغاتی هرچه موثرتر هستند تا به رتبههای برتر گوگل دست پیدا کرده و به این طریق فروش خود را افزایش دهند.
معنی لغوی رپورتاژ آگهی
رپورتاژ اگهی یا به زبان فرانسوی “Publireportage” گزارشی بی طرفانه است که به مخاطبان رسانهای ارائه میشود. درحالی که آنچه آنها می خوانند یا به شکل یک عکس می بینند در واقع یک آگهی تبلیغاتی و تلاشی است برای معرفی یک محصول. این اصطلاح اولین بار در سال ۱۹۴۵ و در لحن انتقادی رسانه ها مورد استفاده قرار گرفت.
یکی از سایت های مشهور به نام Entrepreneur رپورتاژ آگهی را این گونه تعریف می کند: رپورتاژ خبری اطلاعیهای است که به صورت هدفمند و برای اطلاع دادن درباره ی اتفاقات کسب و کار به مردم از سمت واحد روابط عمومی در انتشارات و رسانههای مرتبط نشر می گردد. رپورتاژ خبری نوعی تبلیغ است که در فرم یک گزارش نوشته میشود. به همین علت به آن رپورتاژ تبلیغاتی نیز می گویند.
توجه داشته باشید که شما در این رپورتاژ مخاطب خود را در یک مسیر مشخص همراهی و به سمتی که میخواهید هدایت می کنید. پس باید یک فرد متخصص و آگاه از نظر تبلیغاتی روی آن کار کند. در کشورهای پیشرفته که مخاطبان اعتماد ویژهای به رسانهها دارند، رپورتاژهای خبری بسیار موثر واقع شدهاند و به همین خاطر قوانین بسیار سختی علیه رپورتاژ به تصویب رسیده است که توسط دیوان بینالمللی تجارت، نظارت می شود.
رپورتاژ آگهی در تبلیغات اینترنتی به چه صورت است؟
دنیای امروزی که حجم زیادی از مردم در فضای اینترنت حضور دارند، رپورتاژ آگهی نقش مهمی ایفا می کند. امروزه شاهد هستیم که تبلیغات و بازاریابی نیز پا به پای جهان دیجیتال جلو رفته و رنگ و بوی دیگری به خود گرفته است. در گذشته مردم عقیده داشتند که محصولی که کیفیت مناسبی داشته باشد نیازی به تبلیغات ندارند و خود به خود به فروش می رود.
البته که رضایت از کالا همواره باعث جلب مشتری بیشتر شده است اما با در نظر گرفتن شرایط رقابتی حاکم بر دنیای امروز، دیگر نمیتوان به روش های بازاریابی قدیم اکتفا کرد. به همین علت نباید از اقدامات مهم روابط عمومی به منظور ایجاد و برقراری ارتباط با مخاطب در جهت اطلاعرسانی و تبلیغات اینترنتی غافل شد.
در تبلیغات اینترنتی این امکان وجود دارد تا شما با نشر رپورتاژ آگهی در سایتهای پر طرفدار، برنامه تبلیغاتی خود را به مخاطب هدف که در آنجا حضور دارد اطلاع رسانی کنید. علاوه بر آن، رپورتاژ در بازاریابی اینترنتی اهمیت زیادی دارد و از جمله مواردی است که روی سئو سایت و دیجیتال مارکتینگ شما تاثیر بسیار خوبی می گذارد.
مزایای رپورتاژ آگهی چیست؟
لازم به گفتن نیست که کمپینهای روابط عمومی به هر شکلی که به اجرا درآیند باز هم از اهمیت بالایی برخوردارند. گستردگی و فراگیر بودن این روش نیز یکی از علت هایی است که باعث اهمیت زیاد رپورتاژ آگهی میشود. زیرا در این روش شما این امکان را دارید تا متن خود را در تمامی رسانههای آفلاین و آنلاین منتشر کنید. همانطور که گفته شد رپورتاژ خبری دارای مزایای زیادی است که در ادامه به چند مورد از مهمترین آنها اشاره میکنیم:
1. دیده شدن بیشتر
همانطور که در بالا اشاره کردیم با توجه به جامعیت رپورتاژ آگهی و فراگیر بودن آن در فضای اینترنت، شما با انتخاب انواع سایت ها، شبکه های اجتماعی و کانالهای توزیع محتوای گوناگون می توانید به طیف وسیع و متنوعی از مخاطبان هدف خود دسترسی پیدا کنید. بنابراین با نشر رپورتاژ آگهی شانس دیده شدن برند و کسب و کار شما چند برابر خواهد شد. به این صورت با انتشار یک رپورتاژ عالی و قدرتمند می توانید از یکی دیگر از مزایای اصلی آن یعنی برندسازی و آگاهی از برند بهره مند شوید.
2. برندسازی و افزایش اعتبار برند
از دیگر مزایای مهم رپورتاژ آگهی، برندسازی است. با انتشار رپورتاژ در سایت های پرمخاطب و پربازدید، آگاهی از برند شما نزد مردم روز به روز افزایش می یابد. فرقی نمیکند کسب و کار شما کوچک باشد یا بزرگ، مهم این است که با انتشار یک رپورتاژ آگهی اعتبار برند شما افزایش پیدا کرده و به این طریق می توانید حرف خود را به گوش مخاطبان زیادی برسانید.
3. هزینه مناسب
نمی توان از هزینه مناسب رپورتاژ خبری نسبت به روشهای دیگر چشم پوشید. شما با پرداخت یک هزینه مناسب و معقول و پخش یک رپورتاژ قوی و جذاب در رسانههای توزیع محتوا می توانید پیام خود را به مخاطب هدفتان انتقال بدهید و به ارتقای وضعیت سئوی سایت خود کمک کنید. به طور مثال در یکی از راه های تبلیغاتی به نام تبلیغات کلیکی شما می توانید فقط در ازای تعداد کلیکهای انجام شده هزینه پرداخت کنید.
4. بهبود سئو
می توان یکی از موثرترین و عالی ترین روشها در اخذ بک لینک و بهتر کردن سلامت سئو خارجی سایت را انتشار رپورتاژ آگهی دانست. دلیل آن این است که شما در رپورتاژ خود روی کلمات کلیدی برای سایت تان لینک دریافت می کنید که این لینک ها اگر از نوع فالو (Follow) باشند، سئوی سایت شما را بهبود می بخشند.
نکات مهم تهییه و تولید رپورتاژ آگهی و رپورتاژنویسی
قبل از انتخاب کانال توزیع محتوای خود موضوع بسیار مهمی وجود دارد که باید به آن توجه کرد: آمادهسازی و تهیه رپورتاژ. این مرحله از اهمیت زیادی برخوردار است. ما برای تدوین رپورتاژ آگهی نیاز به رعایت یکسری نکات مهم داریم که در ادامه به چند مورد از آنها اشاره خواهیم کرد.
1. رعایت ساختار
نوشتن رپورتاژ آگهی نیز مانند نوشتن هر نوع متن دیگر دارای ساختار خاص و مشخصی است که باید اصول آن به درستی از لحظه شروع تا نقطه پایان رعایت شود.
2. مقالهای یا خبری بنویسید
در رپورتاژ خبری ما به دنبال این هستیم که در قالب یک متن با مخاطب ارتباط برقرار کرده و به او اطلاع رسانی کنیم. از آنجایی که در این نوع نوشته قرار نیست به صورت مستقیم تبلیغات انجام دهیم، بهتر است ماهیت مقالهای و خبری آن را حفظ کنیم.
3. کپی نکنید
منحصر به فرد بودن یک رپورتاژ آگهی است که آن را قوی و جذاب می کند پس تا حد امکان سعی کنید رپورتاژ شما شباهت زیادی به نمونه های دیگر نداشته باشد و از رپورتاژهای دیگر کپی برداری نکنید.
4. استفاده کلمات کلیدی
استفاده از کلمات کلیدی و یا همخانواده های آنها در رپورتاژ علاوه بر اینکه روی بهبود سئوی سایت شما موثر واقع می شود، باعث می گردد تا مخاطب هدف هنگام مطالعه متن شما، خیلی زود متوجه موارد مهم آن شود.
5. ارزش آفرینی و کاربردی بودن
سعی کنید تا در طول رپورتاژ خبری خود موارد و نکات کاربردی و مفیدی را از محصول یا خدمت مورد نظر خود ذکر کنید تا در چشم مخاطب ارزش و اهمیت بیشتری ایجاد کند. به این صورت مخاطب را بیشتر کنجکاو و ترغیب می کنید تا ببیند محصولات و خدمات برند شما چه مشکلی از او برطرف خواهد کرد.
6. با تیتر جذاب بنویسید
نمی توان از تاثیر یک تیتر جذاب برای ترغیب مخاطب به مطالعه مطلب چشم پوشید. البته نوشتن تیتر حرفهای و اصولی کار راحتی نیست و ممکن است در این راه به همکاری با یک متخصص نیاز پیدا کنید.
7. استفاده از المانهای تصویری
شما می توانید در رپورتاژ خود از عکس های جذاب و مرتبط با موضوع متن و کسب و کارتان نیز استفاده کنید.
8. کوتاه و مفید بنویسید
از دیگر نکاتی که هنگام تدوین رپورتاژ آگهی باید در نظر داشت این است که مطلب شما طولانی نشود. مخاطب هدف برای حل مشکل خود به سراغ رپورتاژ شما آمده و حوصله ندارد یک مطلب طولانی بخواند.
9. صادقانه بنویسید
در نوشتن رپورتاژ خودتان را جای مخاطب قرار دهید. مخاطب قرار است طبق حرف تخصصی شما تصمیم بگیرد. پس بهتر است از نوشتن هرگونه تبلیغات بزرگنماییشده یا دروغین که ممکن است باعث از دست رفتن اعتبار کسبوکار شما شود، پرهیز کنید. شما می توانید در درجه اول درباره ی کیفیت محصول خود نوشته و اعتماد مخاطب را جلب کنید.
سپس بیشتر در مورد مزایای محصول یا خدمتی که می خواهید ارائه دهید، صحبت کنید. اگر قرار است از معایب برند خود بنویسید، بهتر است آن را کمتر نشان دهید. به این صورت در رپورتاژ آگهی انتشار یافته به طور کلی به مزایا و معایب محصول مورد نظر خود اشاره کردهاید و در عین حال هیچ دروغی نیز به مخاطب گفته نشده است.
چگونه رپورتاژ آگهی جذاب بنویسیم و نحوه نوشتن رپورتاژ آگهی چگونه باید باشد؟
برای نگارش جذاب یک رپورتاژ آگهی ضمن رعایت موارد مذکور در قسمت قبل باید نکات مهم دیگری را نیز در نظر بگیرید:
- روان و ساده بنویسید
- رعایت درست اصول نگارشی
- نتیجه گیری صحیح و کال تو اکشن
- انتخاب ادبیات درست
- شناسایی درست مخاطب هدف
- انتخاب موضوع جذاب و بهروز
رپورتاژ آگهی چگونه بر سئو سایت اثر می گذارد؟
همان طور که اشاره کردیم، رپورتاژ آگهی جزو بهترین راههای اثرگذار در زمینه ی بهینه سازی سئو سایت است. وقتی شما رپورتاژ خود را در کانالهای توزیع محتوا و به ویژه سایتهای پربازدید نشر می دهید، این سایتها به شما لینک میدهند. و از آنجایی که سایت منتشر کننده نزد گوگل از اعتبار خوبی برخوردار است، در نتیجه وضعیت سئوی سایت شما نیز خیلی بهتر میشود.
تعرفه و قیمت رپورتاژ آگهی چقدر است؟
هر سایتی برای انتشار رپورتاژ از شما هزینه دریافت میکند. اما تعرفه سفارش رپورتاژ آگهی در سایتهای مختلف که ممکن است حتی زمینههای کاری مشترکی نیز داشته باشند، متفاوت است. با توجه به این موضوع که در حال حاضر یک مرجع برای مشخص کردن تعرفه و قیمت ثابت وجود ندارد، هر کانال توزیع محتوا بنا بر قوانین داخلی خود هزینهای را برای انتشار رپورتاژ آگهی به شما پیشنهاد می دهد.
در این زمینه شخص سفارش دهنده باید قبل از هر چیز به کیفیت سایت توجه کند. غالبا اشخاص قدرت دامنه (Domain Authority) و قدرت صفحه (Page Authority) سایت های مختلف را با هم مقایسه می کنند تا سایت مناسبی را برای نمایش مطلب خود انتخاب کنند.
رسانههای توزیع کننده محتوا با توجه به میزان بازدیدکننده ی روزانه، حوزه تخصصی و اعتباری که نزد گوگل دارند، قیمت انتشار رپورتاژ آگهی خود را تعیین میکنند. بهتر است قبل از تصمیم گیری و انتخاب یک سایت، رسانهای را در نظر بگیرید که با زمینه کاری شما مرتبط است. به این صورت تاثیر تبلیغات شما چند برابر می شود. در ایران هزینه رپورتاژ در سایتها از 200 هزار تومان تا 5 میلیون تومان متغیر است.
پلتفرم انتشار آگهی
جستجو و یافت سایت های مناسب برای رپورتاژ آگهی و مکاتبه و مذاکرات با آنها امری وقت گیر و طاقتفرسا می باشد. گاها برخی سایت ها مخصوصا سایت های خارجی یا به چنین درخواست هایی پاسخ نمی دهند. و یا اینکه مدت های طولای چندین ماهه را باید در انتظار پاسخ آن ها باشید. که جواب نهایی آن ها نیز برای قبول یا عدم پذیرش رپورتاژ شما معلوم نیست!
با پانا مارکتینگ شما می توانید سایت هایی را که مایل به سفارش انتشار رپورتاژ آگهی در آن ها هستید را انتخاب کنید و سپس بقیه امور را به ما بسپارید.
سایت رپورتاژ آگهی پانا مارکتینگ
با سایت رپورتاژ آگهی پانا مارکتینگ تمرکز خود را روی سفارش رپورتاژ آگهی خارجی که کمیاب و بلکه حتی نایاب نیز هستند بگذارید. سایت هایی که ما ارائه می کنیم با جرات می توانیم بگوییم که در هیچ یک از سایت های رپورتاژ آگهی دیگر مشاهده نخواهید کرد.
کمپین رپورتاژ آگهی
کمپین رپورتاژ آگهی یعنی برنامه ریزی شما برای انتشار هم زمان رپورتاژتان در چندین وب سایت در یک بازه زمانی تعیین شده جهت به حداکثر رساندن نتیجه حاصله و بهبود سئو. تنها کافی است تا جزییات زمانی کمپین خود را به ما بگویید تا به شما بهترین مشاوره و خدمات متناسب با نیازتان را ارائه دهیم.
خرید رپورتاژ آگهی ارزان و قوی
رپورتاژ ارزان اگر کیفیتی نداشته باشد ارزشی ندارد! اما منظور ما از خرید رپورتاژ آگهی ارزان، پایین بودن هزینه و تعرفه آن نسبت به سایر رقبایمان می باشد. البته شما باید در کنار قیمت، بیش از هر چیز کیفیت لینک ها و اعتبار دامنه سایت را مد نظر قرار دهید. به این شکل، خرید رپورتاژ قوی می تواند سایت شما را به سرعت به نتایج بالای گوگل برای مدت درازی برساند. به این دلیل می گوییم مدت دراز زیرا که در سئو هیچکس دائمی شاید در نتایج برتر نباشد. بنابراین شما هدف خود را بجای خرید رپورتاژ ارزان، بر روی کیفیت و اعتبار سایت ها بگذارید تا به اهداف سئویی خود نایل شوید.
خدمات رپورتاژ آگهی
خدمات رپورتاژ آگهی پانا مارکتینگ به شما کمک می کند تا بسیار سریع راه چندین ساله را طی کنید! دلیل ما بر این ادعا وجود سایت های معتبر و لینک های قویای است که ارائه می دهیم. اما خدمات رپورتاژ آگهی ما تنها در اینجا خلاصه نمی شود! ما به شما مشاوره در مورد نحوه صحیح لینک سازی برای جذب حداکثری رنک از سایت های موجود را می دهیم. همچنین این لینک سازی ها با استراتژی ها جدید و پیشرفته ساخته می شوند که هم برای موتورهای جستجو طبیعی و ارگانیک به نظر برسند و هم اینکه بیشترین بازدهی را داشته باشند.
سفارش خرید رپورتاژ آگهی از سایت خارجی آسوشیتدپرس (Associated press)
با سفارش خرید رپورتاژ آگهی از سایت خارجی آسوشیتدپرس (Associated press)، یک بک لینک قدرتمند از این وب سایت با رنک بالا ر ادریافت کنید!
خبرگزاری آسوشیتدپرس (AP) یک خبرگزاری خصوصی متعلق به کشور آمریکا می باشد. دفتر اصلی آن در شهر نیویورک است. این خبرگزاری در سال 1846 دایر شد. از زمان تأسیس خودش جوایز متعددی در زمینه عکاسی و نگارش خبر کسب کرده است. اعتبار این رسانه خبرگزاری تا آنجا است که اخبار منتشر شده توسط آن لافاصله در سایر خبرگزاری های بین المللی به زبان های گوناگون منتشر و بازنشر می شود و در اخبار به آن استناد می شود. آسوشیتدپرس بیش از 240 دفتر در بیش از 90 کشور دنیا است که این خود به تنهایی میزان اعتبار آن را به نمایش می گذارد.
سفارش خرید رپورتاژ آگهی از سایت خارجی مارکت واتچ (Market watch)
با سفارش خرید رپورتاژ آگهی از سایت خارجی مارکت واتچ (Market watch)، سایت خود در زمینه بورس و امور بانکی و ارز دیجیتال را تکان دهید!
Market Watch وب سایتی است که اطلاعات مالی، اخبار اقتصادی، تجزیه و تحلیل و داده های بازار سهام را ارائه می دهد. این شرکت همراه با وال استریت ژورنال و بارونز، یکی از شرکت های تابعه Dow & Jones است که متعلق به News Corp می باشد. مارکت واچ یک گزینه مناسب برای خرید بک لینک از طریق رپورتاژ برای سایت های بورس و ارز دیجیتال است.
سفارش خرید رپورتاژ آگهی از سایت خارجی یاهو فایننس (Yahoo Finance)
با سفارش خرید رپورتاژ آگهی از سایت خارجی یاهو فایننس (Yahoo Finance)، به سایت خود اعتبار جهانی ببخشید!
یاهو فایننس یک رسانه زیمجموعه شرکت Yahoo می باشد. تمرکز آن بر روی اخبار مالی و اقتصادی، داده ها، قیمت سهام، گزارش های مالی و… می باشد. این وب سایت جزو مهم ترین سایت های خبری دنیا است که رتبه آن در SimilarWeb، بیست می باشد. اخیرا Yahoo Finance یک ویژگی جدید برای نمایش خبرهای پیرامون ارز دیجیتال را به سایت خود اضافه کرده است.
سفارش خرید رپورتاژ آگهی از سایت خارجی بلومبرگ (Bloomberg)
با سفارش خرید رپورتاژ آگهی از سایت خارجی بلومبرگ (Bloomberg)، سایت خود را به مردم سراسر دنیا بشناسانید!
بلومبرگ یک شرکت خصوصی آمریکایی و یک خبرگزاری رسمی در حوزه مالی، نرمافزاری، دادهها و رسانهای معتبر در عرصه جهانی است. دفتر مرکزی آن در مرکز منهتن در شهر نیویورک می باشد. این شرکت توسط مایکل بلومبرگ در سال 1981 به همراه برخی دیگر از افراد شکل گرفت. یکی از بانک های آمریکا نیز با سرمایه گذاری حدودا 12 درصدی خود در بلومبرگ، به تاسیس و رشد خبرگزاری بلومبرگ کمک زیادی کرد.
بلومبرگ ابزارهای نرم افزار مالی و برنامه های کاربردی سازمانی مانند تجزیه و تحلیل و پلتفرم معاملاتی سهام، خدمات داده و اخبار را به شرکت ها و سازمان های مالی از طریق ترمینال بلومبرگ (از طریق سرویس حرفهای بلومبرگ)، که اصلی ترین محصول اصلی درآمدزایی آن نیز است، ارائه می دهد.
بلومبرگ همچنین شامل یک خبرگزاری و یک شبکه تلویزیونی جهانی می باشد. وب سایت ها و ایستگاه های رادیویی، خبرنامه های اشتراکی، و دو مجله زیرمجموعه این کمپانی بین المللی است. دو تا از زیرمجموعه های آن می توان به بلومبرگ بیزینس ویک و بلومبرگ مارکت اشاره کرد. این شرکت 176 لوکیشن و دفتر و نزدیک به 20000 کارمند دارد.
در سال 2022، بلومبرگ اذعان کرد که طبق استراتژی جهانی جدید خود اقدام به سرمایه گذاری در بریتانیا با ایجاد پروژهای به نام بلومبرگ انگلستان خواهد کرد. این مجموعه نیروهای محلی ساکن در انگلیس را برای سایت مستقل خود، شبکه تلویزیونی خود و پادکست های خود استخدام خواهد کرد.