طراحی حرفه ای بیلبورد تبلیغاتی در مشهد
ما به عنوان یک آژانس دیجیتال مارکتینگ مشهد خدمات سفارش طراحی حرفه ای بیلبورد و بنر تبلیغاتی در مشهد را با هزینه و تعرفه مناسب به همشهریان عزیزمان ارائه می دهیم.
عناصر مهم در طراحی بیلبورد تبلیغاتی مشهد
در طراحی بیلبورد تبلیغاتی مشهد از عناصر مختلفی استفاده می شود که اگر هر یک از این عناصر بجا و اصولی به کار برده شوند میتوانند کیفیت کار را تضمین کنند. که هر یک از این موارد به نوبه خود اهمیت ویژهای دارند که در ادامه مطلب به این عناصر اشاره می شود تا بیشتر با طراحی بیلبورد آشنا شویم.
1. انتخاب عکس های با کیفیت و مبتکرانه
انتخاب عکس یکی از مهمترین عناصر دیدنی در طراحی بیلبورد میباشد. چون فرصت مشاهده یک بیلبورد در اکثر مواقع بسیار کم است ، عکسی که انتخاب می شود باید بسیار خلاق و ذهن مخاطب را تحت تاثیر قرار دهد و بتواند پیام هایی در رابطه با هدف تبلیغ به مخاطب برساند .
عکس انتخابی باید کیفیت بالایی داشته باشد پس حتما باید این عکس ها توسط عکاسان ماهر و دوربین هایی با لنز با کیفیت عکس برداری و نورپردازی شوند.
حتی در بعضی از موارد بیلبوردهایی دیده شده که تصویر ذهن مخاطب را درگیر میکند و تصویر به صورت برجسته و بیرون زده از بیلبورد خودنمایی می کند که تاثیر بسزایی در عملکرد و هدف تبلیغ داشته است.
البته امروزه در بسیاری از کشورهای جهان بیلبوردهای سه بعدی با صفحه نمایش و تصاویر متحرک مشاهده میشود که چند برابر بیلبورد ساده توجه عموم را به خود جلب میکند.
2. لوگو
طراحی لوگو برای معرفی یک برند یا کسب و کار به عموم یکی از موارد حائز اهمیت میباشد . استفاده از لوگو در طراحی بیلبورد بسیار مؤثر است. با توجه به اینکه مخاطب زمان کوتاهی برای مطالعه متن بیلبورد دارد باید متن انتخابی بسیار کوتاه و مؤثر باشد. پس استفاده از لوگوی مناسب بسیار بجا و اصولی است.
اندازه لوگو نه باید خیلی بزرگ و زننده باشد و نه خیلی کوچک و غیر قابل دید. با توجه به سایز بیلبورد سایز لوگو هم مشخص میشود. محل قرار گرفتن لوگو در بیلبورد هم مهم است. اگر لوگو مناسب نباشد نمی تواند هدف تبلیغ شما را در ذهن مخاطب به وجود آورد. اگر برای کسب و کار خود نیاز به یک لوگو جذاب و شیک دارید، خدمات طراحی لوگو مشهد ما را در نظر بگیرید.
3. شعار تبلیغاتی بیلبورد
یکی دیگر از عناصری که در بیلبورد استفاده میشود شعار تبلیغاتی است که باید بسیار گیرا و کوتاه و خلاقانه باشد تا در ذهن مخاطب ماندگار شود. دقت در انتخاب فونت و رنگ و سایز فونت و محل قرارگیری آن در طراحی بیلبورد بسیار مهم است. شعار تبلیغاتی عنصری است که به واسطه آن میشود تبلیغ خود را از دیگر تبلیغ ها متمایز کرد.
4. متن بیلبورد
معمولا متن در بیلبورد جایی ندارد و اگر بخواهیم متنی در بیلبورد چاپ کنیم باید بسیار کوتاه باشد متن هایی که به سرعت هدف از تبلیغ را به مخاطب برساند.
5. اطلاعات تماس
یکی از راه های ارتباطی مخاطب با شما اطلاعات تماس می باشد. اما در بعضی از بیلبوردها میبینیم که اطلاعات تماس ثبت نشده است. با این که یکی از راه های هوشمندانه و پیگیر کردن ذهن مخاطب برای تبلیغ بعدی میباشد. و نوشتن شماره تماس یا آدرس جزء موارد اطلاعات اضافی می باشد و نباید بیلبورد را شلوغ کرد. و اطلاعات قابل مشاهده در بیلبوردها باید فقط راهی برای آشنایی با محصول یا برند باشند و برای پیگیری سایر اطلاعات باید به دیگر رسانه های تبلیغاتی مراجعه کنند.
نکات مهم طراحی بیلبورد تبلیغاتی مشهد
- بیلبوردها باید در عین سادگی و خیلی هوشمندانه طراحی شوند و استفاده از طرح های گرافیکی پیچیده اکثر اوقات گزینه مناسبی برای این کار نیستند. امروزه سادگی کار رمز موفقیت بسیاری از طراحان است. استفاده از طنز هم می تواند نگاه مخاطب را برانگیزد و باعث شود یک نگرش مثبت به تبلیغ داشته باشد.
- انتخاب شعار تبلیغاتی بسیار مهم است باید کوتاه و تاثیر گذار باشد تا بتواند در ذهن مخاطب ماندگار شود.
- خلاقیت حرف اول را در طراحی می زند. پس باید این کار را به طراحان و مجریان متخصص و متعهد سپرد. طراحان خلاق با ایده های جالب و به روز که خلاقیت و ایده پردازی را سرلوحه کار خود قرار می دهند.
- باید از تصاویر و عکس هایی استفاده کنیم که به نحوی گویای تصویر باشند و با مخاطب به جای کلمات صحبت کنند.
- انتخاب رنگ در طراحی یکی دیگر از موارد مهمی است که باید مورد بحث قرار بگیرد. رنگ هایی که توجه ها را جلب کنند و معمولا از رنگ های متضاد استفاده می کنند. همچنین استفاده از رنگ هایی که معمولا در لوگو استفاده می شود می تواند خود گویای برند خاصی باشد.
- یکی از نکات حائز اهمیت حفظ تعادل بین عناصر تشکیل دهنده (لوگو. تصویر. شعار) بیلبورد می باشد چه از نظر مفهومی و چه از نظر اندازه و محل قرارگیری این عناصر در طراحی می باشد.
خلاصه ای از انواع بیلبوردهای تبلیغاتی بر اساس طراحی
با توجه به تکنولوژی و سرعت پیشرفت و رقابت طراحان در بازاریابی همه روزه شاهد مدل های جدیدی از طراحی هستیم که به طور خلاصه به معرفی برخی از انواع آنها می پردازیم:
- بیلبوردهای سهبعدی
- بیلبوردهای چرخشی
- بیلبوردهای فرمیک
- بیلبوردهای حجمی
- بیلبوردهای نرمال
- بیلبوردهای متحرک
- بیلبوردهای چهار وجهی گردان
- بیلبوردهای اسلایدی
- بیلبوردهای دیجیتال
- بیلبوردهای حروف درشت یا بولد و برجسته
- بیلبوردهای دیواری
سفارش طراحی بیلبورد تبلیغاتی مشهد کاملا حرفه ای
اگرچه که استفاده از بیلبورد برای بازاریابی و تبلیغ هزینه بالایی دارد، ولی یکی از روش های مؤثر در تبلیغات از دیرباز تاکنون بوده است. سفارش طراحی بیلبورد تبلیغاتی مشهد را به پانا مارکتینگ بسپارید تا به صورت کاملا حرفه ای آن را تقدیم شما کنیم. زیرا هدف اصلی ما کسب بهترین نتیجه و درصد بالای رضایتمندی مشتریانمان است.